HP oznamuje strategii, jak překlenout propast mezi vytvářením a publikováním obsahu

18. únor 2008 13:20 0 komentářů

Hewlett-Packard
Společnost Hewlett-Packard představila svou strategii, která umožní zákazníkům – od domácích uživatelů až po velké korporace – spojit velké množství bohatého mediálního obsahu, které dosud zůstává nevyužito, a zveřejnit ho. Jako součást své prezentace na veletrhu Photo Marketing Association (PMA) představilo HP několik maloobchodních fototiskových řešení a služeb, které zákazníkům poskytnou nástroje k personalizaci jejich fotografií a dalších uživatelských výstupů a které obchodníkům přispějí ke špičkové podpoře efektivity.

Stejně jako tři hlavní analogové procesy – film, telefonie a TV – tak i další, například knihy, jsou konvertovány do digitální podoby, čímž se digitální obsah rozrůstá.

Podle analytické firmy IDC vzroste mezi lety 2006 a 2010 množství informací, přidaných každoročně do "digitálního světa", více než šestinásobně – ze 161 miliard gigabytů až na 988 miliard gigabytů. Jen v roce 2006 bylo množství vytvořených, zachycených a zkopírovaných informací přibližně třímilionkrát vyšší než ve všech knihách, které kdy byly napsány.

HP se chopilo této příležitosti a zaměřilo svou strategii na čtyři klíčové oblasti, které mohou vyplnit mezeru mezi obsahem vytvořeným, aktuálně publikovaným a dostupným k užívání:


  • pomoci uživatelům vytvořit, zpřístupnit, spravovat a publikovat jejich obsah

  • vytváření nových možností publikování

  • využití webu a dalších předností software k umožnění tvorby, správy a publikování veškerého obsahu

  • uplatnění těchto možností na stále rostoucím trhu.

Tyto snahy vedly ke vzniku webových stránek HP Web Services and Software Business, které byly vytvořeny vloni na podzim divizí Imaging and Printing Group.

"Chceme našim zákazníkům umožnit, aby snadno uvedli svůj obsah do života," uvedl senior viceprezident, Web Services and Software Business, HP, David Murphy. "Kombinací našich tiskových licencí s prvotřídním nastavením software a přínosů webu vytváří HP multimiliardový obchod, aspirující na to, aby udával tón transformace na úplný digitální řetězec – od tvorby a správy obsahu až k jeho publikování a užívání."

Umožnění digitální transformace
Nikde není taková prodleva mezi vytvářením a publikováním digitálního obsahu, jako na trhu digitální fotografie, kde rozdíl mezi počtem vyfotografovaných snímků a jejich aktuálním uveřejněním nebo vytištěním neustále narůstá.

HP zákazníkům umožní tuto propast překlenout. Poskytne nástroje k personalizování jejich fotografií a publikování jejich přizpůsobeného obsahu. V maloobchodě pracuje společnost HP na přeměně tradičních fotolabů na digitální publikační centra, která posunou klasický tisk fotoalb, plakátů, kalendářů a dalších fotografických produktů na digitální média.

Za tímto účelem HP představilo několik přírůstků do své řady, včetně spuštění nového HP Photo Center. To nabízí univerzální a výkonné digitální tiskové řešení, umožňuje nastavovat škály a je navrženo tak, aby mohlo být snadno zapojeno do již existující maloobchodní fotolabové infrastruktury. Systém zahrnuje novou tiskárnu HP Photosmart ml1000 Minilab printer, která je nejrychlejším a nejvšestrannějším systémem inkoustového tisku na maloobchodním trhu, jakož i výkonnou a pro uživatele jednoduchou novou tiskárnu HP Photosmart pm2000e Microlab printer. Oba produkty získaly ocenění DIMA 2008 Innovative Digital Product Awards.

HP Photo Center obsahuje také novou tiskárnu HP Photosmart cl2000 Creative printer pro výrobu fotoalb, kalendářů, pohlednic a dalších uživatelských produktů a nový zákaznický objednávkový terminál, obsahující 17-palcový displej s asistovanou navigací, která umožní snadnější publikování uživatelského obsahu.

Aby obchodníkům pomohl efektivně řídit služby back-office, například konfiguraci zařízení, fakturaci a reporting, obsahuje HP Photo Center inovační soupravu software. Systém také nabízí funkci správy zakázek, takže umožní přehled o vyřizování objednávek, a vzdálenou správu systému, která zaručí jeho jednotnou dostupnost všem zákazníkům.

Naplnění tiskového trhu web-to-store
HP také nyní svým zákazníkům nabízí službu Snapfish, což je možnost vyzvednout svou zakázku plakátů online ve stejný den v některém z 1400 celoplošných "Staples’ Copy and Printer" center. Staples je první celoplošná maloobchodní síť, která nabízí tyto služby. Funguje v USA i některých evropských zemích, zatím síť Staples není zavedena v České republice.

Se zaváděcí cenou $14.99 budou plakáty tištěny do zásoby na tiskárnách HP Designjet a nabízeny ve dvou velikostech – 16 x 20 palců (406 x 508 mm) a 20 x 30 palců (508 x 762 mm). Zákazníci si budou moci vybrat z jednoduchých obrázků nebo vytvořit si koláž až z 30 vyobrazení, mohou přidat popisek a vybrat si až ze 14 barev pozadí.

Podle interních dat HP vzrostl mezi lety 2004 a 2007 maloobchodní webový trh v USA o více než 1200 procent, tj. na 1,2 miliard tisků.

O společnosti HP

HP se zaměřuje na zjednodušení používání technologií pro všechny své zákazníky – od domácích uživatelů až po velké společnosti. S produkty, které zahrnují tisk, osobní počítače, software, služby a IT infrastrukturu, patří HP mezi největší IT společnosti. Za čtyři fiskální čtvrtletí, končící 31. říjnem 2007, dosáhly celkové tržby společnosti HP 104,3 miliard USD. Další informace o HP (NYSE) jsou k dispozici na www.hp.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

21. 09. Mobilní řešení pro business
25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
RSS 

Zprávičky

Google prý chce koupit HTC

ČTK , 20. září 2017 19:18

Společnost dnes tchajwanské burze cenných papírů oznámila, že pozastavuje obchody svými akciemi....

Více 0 komentářů

Američtí operátoři T-Mobile US a Sprint jednají o fúzi

ČTK , 20. září 2017 11:00

Tržní hodnota T-Mobile US se pohybuje kolem 51 miliard dolarů hodnota Sprintu dosahuje zhruba 30 mil...

Více 0 komentářů

EK chce vyšší pravomoci pro řešení kybernetických útoků

ČTK , 20. září 2017 09:00

Celounijní certifikace by se měla týkat miliardy zařízení kritické infrastruktury....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Oblíbený nástroj CCleaner obsahoval malware

Pavel Houser , 19. září 2017 17:17

Ohroženy mohou být miliony uživatelů. Zranitelné jsou verze CCleaner 5.33 a CCleaner Cloud 1.07.3191...

Více 1 komentářů

EK navrhuje nová pravidla pro pohyb dat neosobního charakteru

ČTK , 19. září 2017 15:26

Členské státy EU by už podle návrhu neměly nutit organizace, aby uchovávaly či zpracovávaly data na ...

Více 0 komentářů

Na trh přichází Synology C2 Backup

Pavel Houser , 19. září 2017 11:34

Synology strávila více než rok budováním vlastního datového centra....

Více 0 komentářů

Hackathon veřejné správy přilákal na 6 desítek vývojářů

Pavel Houser , 19. září 2017 08:00

Propojit otevřená data veřejné správy v užitečné aplikace bylo cílem šesti desítek programátorů, kte...

Více 0 komentářů