Mediální trh očekává další silný postup internetu

22. květen 2008 13:09 0 komentářů

Internet Info
Na včerejší celodenní konferenci o internetové reklamě s názvem Internet Advertising Conference 2008, kterou uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu, se sešlo téměř 240 odborníků z mediálně-inzertní oblasti. Shodli se na tom, že internet jako médium zažívá vzestup svého vlivu ve srovnání s ostatními mediatypy.

Ve Slovanském domě v Praze se včera uskutečnila nejvýznamnější konference o internetovém marketingu v České republice Internet Advertising Conference 2008 (http://iac.spir.cz). Téměř 240 účastníků konference, především z řad zástupců reklamního a marketingového trhu v České republice, vyslechlo celkem 16 přednášek a jednu panelovou diskusi, vše se zaměřením na aktuální trendy na českém internetovém trhu. Celá akce vyvrcholila na následném společenském večeru. Odborným garantem a pořadatelem konference bylo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), produkci zajistila společnost Internet Info.

„Jsme moc rádi, že se potvrdil náš předpoklad o tom, že podobně zaměřená odborná akce, která by postihovala celou širokou cílovou skupinu všech zainteresovaných, na českém internetovém trhu chyběla. Věřím, že si z ní účastníci odnesli spoustu zajímavých podnětů, poznatků, ale i kontaktů,“ hodnotí konferenci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka pořadatelského Sdružení pro internetovou reklamu.

Konferenci zahájil zástupce Sdružení pro internetovou reklamu Tomáš Búřil s představením všech aktivit tohoto sdružení. V prvním bloku přednášek nazvaném Landscape dále vystoupil Štěpán Wolde (Media One) s analýzou investic na českém mediálním trhu. Mírně provokativní prezentací představil rizika, limity a výhody jednotlivých mediatypů Daniel Köppl (Marketing&Media). Ten také zasedl společně s Tomášem Búřilem (Seznam.cz), Tomášem Řehákem (OMD Digital) a Štěpánem Wolde (Media One) v panelové diskuzi na téma trendy a budoucnost internetové inzerce. První část konference zakončil s problematikou webu 2.0 zahraniční host – Balint Hamvas (Mediaedge:cia Maďarsko).

V druhém bloku s názvem Výzkum a měření efektivity kampaní na internetu se u řečnického pultu postupně vystřídali Vít Smékal (OMD), Jiří Chomát (Seznam.cz) a Robert Renč (Centrum.cz Holdings). Jak namíchat správný marketingový mix poradil Július Hájek (Microsoft). Mimořádně zajímavou ukázku fungování a vyhodnocování webtestů oční kamerou představil Ondřej Herink (GfK Praha). Jiří Malý (Advertures) uzavřel blok s tématem webové analytiky.

Poslední část konference nazvaná Marketing a reklama na internetu přinesla především několik poutavých case studies. Dominik Hrodek (Strategie) s Tomášem Jindříškem (OgilvyInteractive) na případových studiích ze zahraničí ukázali současné trendy v online marketingu, David Antoš (Lupa.cz) mluvil o uvadajícím smyslu značek a Eva Štípková (Vodafone) předvedla, jak používají ve Vodafonu online komunikační nástroje v doplnění s dalšími kanály kampaně. Jaroslav Cír (Unilever) představil značky, které úspěšně dokázaly navázat dialog s uživateli internetu. Martin Klofanda (Kofola Group) zase rozebral oblíbené kampaně této značky z posledních let, včetně hitu loňských vánoc - internetových andělských pohlednic. Celou konferenci uzavřel Petr Šrámek (LMC) s možnostmi využití internetu při budování značky zaměstnavatele. Programem konference provázel moderátor Jakub Železný.

Podrobnosti o programu, stejně jako všechny přednesené prezentace, budou k dispozici na stránkách konference. Výběr z fotografií z konference a následného společenského večera najdete ve fotogalerii.

Partnery konference byly společnosti Centrum.cz Holdings a Internet BillBoard. Mediálně konferenci podpořily týdeníky Czech Business Weekly, Marketing&Media a Profit.

O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR)



SPIR (www.spir.cz) je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu - sekce internetových médií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 46 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

O společnosti Internet Info, s. r. o.

Společnost Internet Info (www.iinfo.cz), s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb, které měsíčně využije téměř 1,7 milionů uživatelů. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

Twitter poprvé zvažuje předplatné pro některé uživatele

ČTK , 27. březen 2017 07:00

Provozovatel sociální sítě Twitter zvažuje, že nabídne profesionálům prémiovou verzi svého rozhraní ...

Více 0 komentářů

MPO do konce března vypíše výzvu na dotace pro rychlý internet

ČTK , 26. březen 2017 14:00

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března vypsat první část výzvy k čerpání evropských...

Více 0 komentářů

YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám z kontroverzních videí

ČTK , 26. březen 2017 09:00

Internetový portál pro sdílení videí YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám, že jejich reklamy bu...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 1 komentářů

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů