• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Mediální trh očekává další silný postup internetu

itbiz
22. 5. 2008
| Tiskové zprávy
Internet Info

Na včerejší celodenní konferenci o internetové reklamě s názvem Internet Advertising Conference 2008, kterou uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu, se sešlo téměř 240 odborníků z mediálně-inzertní oblasti. Shodli se na tom, že internet jako médium zažívá vzestup svého vlivu ve srovnání s ostatními mediatypy.

Ve Slovanském domě v Praze se včera uskutečnila nejvýznamnější konference o internetovém marketingu v České republice Internet Advertising Conference 2008 (http://iac.spir.cz). Téměř 240 účastníků konference, především z řad zástupců reklamního a marketingového trhu v České republice, vyslechlo celkem 16 přednášek a jednu panelovou diskusi, vše se zaměřením na aktuální trendy na českém internetovém trhu. Celá akce vyvrcholila na následném společenském večeru. Odborným garantem a pořadatelem konference bylo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), produkci zajistila společnost Internet Info.

„Jsme moc rádi, že se potvrdil náš předpoklad o tom, že podobně zaměřená odborná akce, která by postihovala celou širokou cílovou skupinu všech zainteresovaných, na českém internetovém trhu chyběla. Věřím, že si z ní účastníci odnesli spoustu zajímavých podnětů, poznatků, ale i kontaktů,“ hodnotí konferenci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka pořadatelského Sdružení pro internetovou reklamu.

Konferenci zahájil zástupce Sdružení pro internetovou reklamu Tomáš Búřil s představením všech aktivit tohoto sdružení. V prvním bloku přednášek nazvaném Landscape dále vystoupil Štěpán Wolde (Media One) s analýzou investic na českém mediálním trhu. Mírně provokativní prezentací představil rizika, limity a výhody jednotlivých mediatypů Daniel Köppl (Marketing&Media). Ten také zasedl společně s Tomášem Búřilem (Seznam.cz), Tomášem Řehákem (OMD Digital) a Štěpánem Wolde (Media One) v panelové diskuzi na téma trendy a budoucnost internetové inzerce. První část konference zakončil s problematikou webu 2.0 zahraniční host – Balint Hamvas (Mediaedge:cia Maďarsko).

V druhém bloku s názvem Výzkum a měření efektivity kampaní na internetu se u řečnického pultu postupně vystřídali Vít Smékal (OMD), Jiří Chomát (Seznam.cz) a Robert Renč (Centrum.cz Holdings). Jak namíchat správný marketingový mix poradil Július Hájek (Microsoft). Mimořádně zajímavou ukázku fungování a vyhodnocování webtestů oční kamerou představil Ondřej Herink (GfK Praha). Jiří Malý (Advertures) uzavřel blok s tématem webové analytiky.

Poslední část konference nazvaná Marketing a reklama na internetu přinesla především několik poutavých case studies. Dominik Hrodek (Strategie) s Tomášem Jindříškem (OgilvyInteractive) na případových studiích ze zahraničí ukázali současné trendy v online marketingu, David Antoš (Lupa.cz) mluvil o uvadajícím smyslu značek a Eva Štípková (Vodafone) předvedla, jak používají ve Vodafonu online komunikační nástroje v doplnění s dalšími kanály kampaně. Jaroslav Cír (Unilever) představil značky, které úspěšně dokázaly navázat dialog s uživateli internetu. Martin Klofanda (Kofola Group) zase rozebral oblíbené kampaně této značky z posledních let, včetně hitu loňských vánoc – internetových andělských pohlednic. Celou konferenci uzavřel Petr Šrámek (LMC) s možnostmi využití internetu při budování značky zaměstnavatele. Programem konference provázel moderátor Jakub Železný.

Podrobnosti o programu, stejně jako všechny přednesené prezentace, budou k dispozici na stránkách konference. Výběr z fotografií z konference a následného společenského večera najdete ve fotogalerii.

Partnery konference byly společnosti Centrum.cz Holdings a Internet BillBoard. Mediálně konferenci podpořily týdeníky Czech Business Weekly, Marketing&Media a Profit.

O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR)

SPIR (www.spir.cz) je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu – sekce internetových médií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 46 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

O společnosti Internet Info, s. r. o.

Společnost Internet Info (www.iinfo.cz), s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb, které měsíčně využije téměř 1,7 milionů uživatelů. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.

Související příspěvky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie
Zprávičky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

14. 7. 2025
Tiskové zprávy

Společnost Cato Networks jmenována lídrem v magickém kvadrantu 2025 Gartner Magic Quadrant pro platformy SASE

14. 7. 2025
Jaké novinky přináší Arcserve UDP 8.1?
Zprávičky

Analýza: Neviditelným gigantem internetového provozu jsou analytické nástroje

14. 7. 2025
Zprávičky

Europoslanci chtějí omezit příliv levného zboží z e-shopů mimo EU

14. 7. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

Pavel Houser
14. 7. 2025

Společnost Dell Technologies představila nové vlajkové lodě svého portfolia notebooků, které navazují na sérii

Jaké novinky přináší Arcserve UDP 8.1?

Analýza: Neviditelným gigantem internetového provozu jsou analytické nástroje

Pavel Houser
14. 7. 2025

V roce 2024 se očekávalo, že dojde k zásadnímu narušení digitálního reklamního průmyslu. Google plánoval zavedení

Europoslanci chtějí omezit příliv levného zboží z e-shopů mimo EU

ČTK
14. 7. 2025

Europoslanci by chtěli omezit rostoucí příliv nekvalitního a potenciálně nebezpečného levného zboží z internetových

Před 30 lety dostaly „empétrojky“ svůj populární název

ČTK
14. 7. 2025

Pro řadu lidí je zkratka mp3 synonymem pro jakoukoliv hudbu uloženou v počítači nebo

SpaceX investuje dvě miliardy USD do Muskovy firmy zaměřené na AI

ČTK
13. 7. 2025

Společnost SpaceX podnikatele Elona Muska investuje dvě miliardy dolarů (42 miliard Kč) do jeho

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

ČTK
12. 7. 2025

Společnost Google ze skupiny Alphabet zaplatí asi 2,4 miliardy USD (50,64 miliardy Kč) za

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

ČTK
12. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska plánuje vybrat peníze od investorů v novém kole

Kryptoměny a jejich ekonomika

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

ČTK
11. 7. 2025

Cena bitcoinu dnes pokračuje v prudkém růstu. Kolem 8:30 SELČ se vyšplhala na další

Tiskové zprávy

Společnost Cato Networks jmenována lídrem v magickém kvadrantu 2025 Gartner Magic Quadrant pro platformy SASE

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

Acer slaví několikanásobné ocenění cenou Red Dot Product Design Awards 2025

Acer for Business EMEA překonává růst trhu

Nejnovější modely Acer Chromebook Plus nyní s 12měsíčním balíčkem Google AI Pro včetně služby NotebookLM zdarma

ANECT mění vedení společnosti a posiluje management

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

AGP

HTML

.TIFF

Nejpopulárnější články

Žádný obsah není dostupný

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.