Canon DreamLabo 5000 poprvé v ČR

07. květen 2015 11:30 0 komentářů

Společnost Canon s potěšením oznamuje instalaci první průmyslové fototiskárny DreamLabo 5000 v České republice. Na konci listopadu 2014 tuto špičkovou sedmibarevnou tiskárnu převzala společnost Infas, která se zabývá rozesílacími reklamními službami a digitálním tiskem.

Produkční tisk pomocí Canon DreamLabo 5000 zahájila společnost Infas na začátku tohoto roku a nabízí tak zákazníkům fotografické výstupy v dosud nevídané kvalitě.

Tiskárna DreamLabo 5000 využívá renomovanou technologii inkoustové tiskové hlavy FINE. Díky velkému množství mikroskopických inkoustových trysek je tisk velmi přesný a rychlý. Vysokou rychlost umožňuje i speciální ukotvení sedmi tiskových hlav. Tiskárna tak zvládne za jedinou hodinu vytisknout například více než 2 300 fotografií formátu 10x15 cm. Pro všechny tiskové výstupy DreamLabo 5000 je charakteristické perfektní barevné podání s velmi jemnými přechody a s přirozenými tóny pleti. Za špičkovou kvalitou stojí systém se sedmi inkousty na bázi barviva, který pro tisk využívá i fotografický azurový, fotografický purpurový a šedý inkoust.

Maximální tiskové rozlišení má v případě tiskárny DreamLabo 5000 hodnotu 2 400 x 1 200 dpi. Nejvyšší kvalita tisku je dosažena i díky použití speciálních fotografických papírů Canon, určených pouze pro tiskárny DreamLabo. Tyto papíry obsahují speciální ochrannou vrstvu, která propustí inkoust pouze ve směru jeho dopadu na papír. Na výsledných fotografiích nezůstávají otisky prstů.

Mezi užitečnými vlastnostmi nechybí možnost výměny inkoustu za provozu, automatický oboustranný tisk pro výrobu fotoalb, podpora široké škály formátů od 89 x 89 mm do 635 x 305 mm, třídění výstupů podle úlohy nebo formátu a snadná údržba. Model DreamLabo 5000 se navíc může pochlubit minimálními dopady na životní prostředí – na rozdíl od klasické produkční technologie nevyužívá látky na bázi halogenidu stříbra.

Těší nás, že můžeme našim zákazníkům nabídnout tisk fotografií v nejlepší možné kvalitě, jakou mohou v České republice získat,“ říká Miloš Červinka ze společnosti Infas. „Jsem si jistý, že tato investice se nám vyplatí a významně posílíme naši tržní pozici.

Vzhledem k jedinečnosti tiskárny DreamLabo 5000 je pro nás opravdu velkou poctou, že bude tento model komerčně využíván i v České republice. Každá tiskárna DreamLabo 5000 je výsledkem individuální výroby na zakázku, které odpovídá i dodací doba čtyř měsíců,“ říká Michal Toman, produktový manažer ve společnosti Canon CZ. „Akciová společnost Infas je navíc dlouhodobým partnerem značky Canon, můžeme tak oprávněně předpokládat úspěšné využití všech možností, které tiskárna nabízí.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů