Česká pošta optimalizuje doručovací trasy pomocí softwaru Quintiq

05. prosinec 2013 14:53 0 komentářů

Společnost Quintiq, světová jednička v oblasti plánování a optimalizace dodavatelských řetězců (SCP&O), dnes oznámila, že její logistický software pomohl společnosti Česká pošta k zásadní optimalizaci tras v rámci každodenního provozu.

Softwarová platforma společnosti Quintiq byla nakonfigurována tak, aby společnosti Česká pošta umožnila optimalizovat služby doručování balíků. Software byl implementován v předstihu před stanoveným termínem díky silné podpoře ze strany lokálního implementátora, společnosti T-Systems Czech Republic, která je dlouhodobým partnerem společnosti Quintiq.

Do dnešního dne umožnila tato aplikace České poště zkrátit celkovou ujetou vzdálenost o více než 9%, a překročit tak původně stanovený cíl.

Česká pošta je největším poskytovatelem poštovních služeb a služeb expresního doručování v rámci České republiky. Zpracovává 7,18 milionu zásilek denně, což je ekvivalent 444 tun, které přepravuje pomocí své flotily čítající 5 000 vozidel. Kromě toho doručuje více než 200 000 balíků denně pomocí 2 000 vozidel.

Ve spolupráci se společností T-Systems CR nakonfigurovala společnost Quintiq platformu pro plánování tras, která je plně přizpůsobena podnikatelským požadavkům společnosti Česká pošta a jejímu IT prostředí. Toto řešení umožnilo společnosti Česká pošta posílit svoji pozici v sektoru elektronického obchodování, nabídnout nové produkty a zlepšit služby zákazníkům.

„Společnost Česká pošta čelí zvyšujícím se nákladům, větší konkurenci, navýšení objemů balíkové přepravy a deregulaci. Z těchto důvodů potřebujeme řešení, které by nám pomohlo zvýšit efektivitu a snížit náklady,“ řekl Petr Semerád, Logistics Network Development Manager ve společnosti Česká pošta.

„Řešení společnosti Quintiq dokonale vyhovuje našim obchodním procesům a je bezchybně integrováno do našeho IT prostředí. Pomocí nové aplikace jsme dosáhli úspor, které byly prokázány nezávislým měřením v každodenním provozu na našich depech.“


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů