Cetelem dokončil projekt optimalizace Call Centra v rámci Campaign Management od společnosti Adastra

08. únor 2012 12:13

Společnost Cetelem, přední nebankovní poskytovatel spotřebitelských úvěrů, pravidelně oslovuje své klienty prostřednictvím nových obchodních a marketingových nabídek. Pro tyto účely využívá již od roku 2005 řešení Campaign Management, poskytované společností Adastra. V současné době byl dokončen projekt optimalizace Call Centra, jehož cílem bylo zefektivnit příchozí i odchozí komunikaci s klienty jak v rovině marketingu, tak risk managementu. Realizované aplikace Call Centra jsou přímo integrovány se stávajícím Campaign Managementem a poskytují stovkám operátorů sofistikovanou metodiku a komfort tolik potřebný pro jejich práci.

„Zavedením nových aplikací jsme získali rozsáhlé nástroje pro efektivní back i front office všech našich Call Center. Ve spojení s již dříve realizovanými aplikacemi jsme schopni ještě lépe cílit naše kampaně na klienty a mít tak vysoce efektivní přímé komunikační kanály, které jsou v dnešní době pro úspěšnou komunikaci nezbytné. Tento fakt potvrzuje i významně rostoucí křivka reakcí na oslovení klientů v marketingové oblasti či v oblasti vymáhání pohledávek“ přibližuje situaci Václav Horák, generální ředitel společnosti Cetelem.

„Plná integrace aplikací využívaných Call Centrem do Campaign Managementu a jejich synchronizace s ostatními komunikačními kanály nám umožňuje poskytnout konzultantovi Call Centra maximální podporu při realizaci obchodní nabídky klientovi, což vede ke zvýšení prodeje prostřednictvím telefonického kanálu, ale také ke zvýšení spokojenosti klienta s poskytovanými službami,“ upřesňuje Tomáš Siegler, ředitel marketingu a komunikace společnosti Cetelem. „Všechny informace o kampaních a výsledcích telefonických hovorů se on-line ukládají, což nám následně umožňuje nejen zpětné vyhodnocení úspěšnosti kampaně, ale také další komunikace v rámci ostatních kanálů jako reakce na nové informace, které od klienta v průběhu hovoru získáme. Celý CRM systém prochází neustálým vývojem. Průběžně jej rozšiřujeme tak, abychom byli schopni co nejlépe reagovat na stále se vyvíjející požadavky našich klientů a trhu“, dodal Tomáš Siegler.

„Za společnost Adastra mohu jen dodat, jsme velice rádi, že se nám společně podařilo vytvořit unikátní řešení, které je schopno na jedné straně peníze vydělat i ušetřit, což je pro dnešní dobu nutnost. Toto také dokladuje vítězství v kategorii IM Business Impact-Risk Management Adastra Awards, a tak stvrzuje naše desetileté partnerství“ říká Jan Kopecký, ředitel divize Insurance společnosti Adastra.

Implementace řešení Call centra přinesla společnosti Cetelem následující výhody:

výrazné zvýšení obchodní výtěžnosti hovorů,
zvýšení transformace nových klientů na další produkt přímého prodeje – cross sell,
výrazné zvýšení produktivity Pre-collection,
zvýšení efektivity marketingových kampaní pomocí unifikace a personalizace nabídek napříč komunikačními kanály.

Jádrem řešení Campaign Managementu a aplikací Call centra ve společnosti Cetelem jsou technologie DWH a ODS, které obsahují vrstvu, do níž se s denní periodicitou ukládají klientská data včetně úvěrových případů. S daty v této vrstvě pak pracují aplikace Campaign Managementu a Call Centra, které umožňují podle více než 250 kritérií vybírat vhodné klienty, kontaktovat je s nabídkami, vymáhat pohledávky a následně vyhodnocovat jak chování klientů, tak efektivnost jednotlivých kampaní.

Dalším samostatným celkem jsou aplikace CTI, přes které Cetelem realizuje příchozí a odchozí komunikaci s klienty.



RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

Rockaway získala minoritní podíl v Techloop.io

ČTK , 23. leden 2017 16:30

Investiční firma Rockaway Ventures získala minoritní podíl ve firmě Techloop.io, která zprostředkov...

Více 0 komentářů

Za vznícení mobilů Samsungu mohly baterie, firma odloží Galaxy S8

ČTK , 23. leden 2017 12:00

Za případy vznícení chytrých telefonů Galaxy Note 7 jihokorejské společnosti Samsung Electronics stá...

Více 0 komentářů

Foxconn zvažuje velkou investici do továrny v USA

ČTK , 23. leden 2017 08:29

Tchajwanská společnost Foxconn zvažuje, že investuje přes sedm miliard dolarů (zhruba 177 miliard Kč...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 1 komentářů

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 2 komentářů

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů