Cetelem dokončil projekt optimalizace Call Centra v rámci Campaign Management od společnosti Adastra

08. únor 2012 12:13

Společnost Cetelem, přední nebankovní poskytovatel spotřebitelských úvěrů, pravidelně oslovuje své klienty prostřednictvím nových obchodních a marketingových nabídek. Pro tyto účely využívá již od roku 2005 řešení Campaign Management, poskytované společností Adastra. V současné době byl dokončen projekt optimalizace Call Centra, jehož cílem bylo zefektivnit příchozí i odchozí komunikaci s klienty jak v rovině marketingu, tak risk managementu. Realizované aplikace Call Centra jsou přímo integrovány se stávajícím Campaign Managementem a poskytují stovkám operátorů sofistikovanou metodiku a komfort tolik potřebný pro jejich práci.

„Zavedením nových aplikací jsme získali rozsáhlé nástroje pro efektivní back i front office všech našich Call Center. Ve spojení s již dříve realizovanými aplikacemi jsme schopni ještě lépe cílit naše kampaně na klienty a mít tak vysoce efektivní přímé komunikační kanály, které jsou v dnešní době pro úspěšnou komunikaci nezbytné. Tento fakt potvrzuje i významně rostoucí křivka reakcí na oslovení klientů v marketingové oblasti či v oblasti vymáhání pohledávek“ přibližuje situaci Václav Horák, generální ředitel společnosti Cetelem.

„Plná integrace aplikací využívaných Call Centrem do Campaign Managementu a jejich synchronizace s ostatními komunikačními kanály nám umožňuje poskytnout konzultantovi Call Centra maximální podporu při realizaci obchodní nabídky klientovi, což vede ke zvýšení prodeje prostřednictvím telefonického kanálu, ale také ke zvýšení spokojenosti klienta s poskytovanými službami,“ upřesňuje Tomáš Siegler, ředitel marketingu a komunikace společnosti Cetelem. „Všechny informace o kampaních a výsledcích telefonických hovorů se on-line ukládají, což nám následně umožňuje nejen zpětné vyhodnocení úspěšnosti kampaně, ale také další komunikace v rámci ostatních kanálů jako reakce na nové informace, které od klienta v průběhu hovoru získáme. Celý CRM systém prochází neustálým vývojem. Průběžně jej rozšiřujeme tak, abychom byli schopni co nejlépe reagovat na stále se vyvíjející požadavky našich klientů a trhu“, dodal Tomáš Siegler.

„Za společnost Adastra mohu jen dodat, jsme velice rádi, že se nám společně podařilo vytvořit unikátní řešení, které je schopno na jedné straně peníze vydělat i ušetřit, což je pro dnešní dobu nutnost. Toto také dokladuje vítězství v kategorii IM Business Impact-Risk Management Adastra Awards, a tak stvrzuje naše desetileté partnerství“ říká Jan Kopecký, ředitel divize Insurance společnosti Adastra.

Implementace řešení Call centra přinesla společnosti Cetelem následující výhody:

výrazné zvýšení obchodní výtěžnosti hovorů,
zvýšení transformace nových klientů na další produkt přímého prodeje – cross sell,
výrazné zvýšení produktivity Pre-collection,
zvýšení efektivity marketingových kampaní pomocí unifikace a personalizace nabídek napříč komunikačními kanály.

Jádrem řešení Campaign Managementu a aplikací Call centra ve společnosti Cetelem jsou technologie DWH a ODS, které obsahují vrstvu, do níž se s denní periodicitou ukládají klientská data včetně úvěrových případů. S daty v této vrstvě pak pracují aplikace Campaign Managementu a Call Centra, které umožňují podle více než 250 kritérií vybírat vhodné klienty, kontaktovat je s nabídkami, vymáhat pohledávky a následně vyhodnocovat jak chování klientů, tak efektivnost jednotlivých kampaní.

Dalším samostatným celkem jsou aplikace CTI, přes které Cetelem realizuje příchozí a odchozí komunikaci s klienty.


RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Soud potvrdil přípustnost vydání Nikulina do USA kvůli hackerství

ČTK , 24. listopad 2017 13:55

USA Nikulina viní z devíti různých skutků z let 2012 až 2013, mimo jiné z útoku na síť Linkedin.

...

Více 0 komentářů

Nařízení GDPR mohlo být připraveno lépe

ČTK , 24. listopad 2017 11:08

Na 56 % evropských firem si je vědomo nových povinností, které vyplývají z nařízení EU o ochraně oso...

Více 0 komentářů

Čínská Watertek chce prý koupit švédskou Fingerprint Cards

ČTK , 24. listopad 2017 09:00

K zákazníkům švédského výrobce biometrických senzorů patří přední čínští producenti chytrých telefon...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

IBM rozšiřuje Watson Data Platform

Pavel Houser , 24. listopad 2017 08:00

K novým službám patří např. katalogizování a čištění dat, které vývojářům a datovým výzkumníkům mají...

Více 0 komentářů

V zóně u Žatce by mohlo stát datové centrum za 15 miliard

ČTK , 23. listopad 2017 12:26

V průmyslové zóně Triangle u Žatce může vzniknout datové centrum pro společnosti a instituce z celé ...

Více 0 komentářů

ÚOHS schválil změnu vlastníka většiny v AutoContu

ČTK , 23. listopad 2017 09:00

Spojení AutoContu a KKCG nemá mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže...

Více 0 komentářů

Česká hra o atentátu na Heydricha se dostala do světové distribuce Steam

ČTK , 23. listopad 2017 08:30

Do distribuce českou hru dostali hlasováním sami hráči....

Více 0 komentářů