Etnetera pokládá základní kámen v procesu digitalizace společnosti E.ON

17. červen 2015 11:00 0 komentářů

Společnost Etnetera a.s. spustila novou podobu hlavního portálu www.eon.cz. Tímto krokem úspěšně završila první fázi spolupráce, jejímž cílem je konsolidace vybraných webových portálů skupiny E.ON. Ty nyní poběží na platformě pro správu obsahu jNetPublish NG, kterou Etnetera sama vyvinula.

Pomocí systému dojde postupně ke konsolidaci webových projektů a jednotné správě online aktivit. Systém bude dále napojen na IT infrastrukturu společnosti E.ON. Etnetera se stala dodavatelem na základě únorového výběrového řízení a obratem na projekt vyčlenila specializovaný tým, který okamžitě začal vyvíjet klíčový portál.

Společnost Etnetera byla jedním ze dvou finalistů výběrového řízení. Nakonec před technickými požadavky zvítězil proklientský přístup, vize vzájemné spolupráce v oblastech online marketingu, webové analytiky a velmi dobré reference společnosti Etnetera. Již první měsíce spolupráce ukazují, že jsme vybrali správně, a dosavadní aktivity předčily naše očekávání,“ říká Filip Joanidis, Head of ECM and Collaboration Solutions, ze společnosti EBS Czech Republic.

Nový web je rozdělen do pěti hlavních segmentů podle cílového uživatele (od domácností po veřejnou správu) s typizovanými domovskými stránkami. Jedná se o důležitý krok v procesu digitalizace procesů ve společnosti E.ON.

Martin Palička, výkonný ředitel Etnetera a.s., komentuje spolupráci slovy: „E.ON skvěle zapadá do klientského portfolia Etnetery. Jedná se o jednoho z nejvýznamnějších a nejlépe vnímaných hráčů v oblasti energetiky. Implementace pevného základu je nezbytná pro stavbu dalších řešení a naplňování stanovených obchodní cílů skupiny E.ON. Vážíme si důvěry, kterou v nás klient vkládá.

Naše platforma nabízí možnost customizace pro konkrétního klienta a využití našeho know-how jakožto webového integrátora. Systém umíme přizpůsobit potřebám klienta až do nejmenších detailů, čímž zajišťujeme maximální efektivitu a zamezujeme chybovosti,“ popisuje Pavel Novák, obchodní ředitel společnosti Etnetera.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů