HELIOS Orange pomáhá vydávat knížky

09. červenec 2015 09:00 0 komentářů

Úspěšné nakladatelství Host již od roku 1990 vydává kvalitní českou prózu a poezii, překladovou beletrii, detektivní romány, thrillery, literární teorii i naučnou literaturu. Od roku 2014 zde s náročnou vydavatelskou agendou pomáhá informační systém HELIOS Orange z produkce Asseco Solutions.

Bez softwarového pomocníka nebylo nakladatelství ani v minulosti. Využívali zde však jen jednodušší ekonomický systém a tabulky vytvořené v Googlu. V posledních letech však začala firma významně růst, což znamenalo i větší objem výroby a nárůst počtu zaměstnanců. Tím byla čím dál naléhavější i potřeba dokonalého sdílení informací.

Cítili jsme potřebu mít všechna data soustředěná na jednom místě a nemuset je překopírovávat mezi různými tabulkami,“ říká Petr M. Dorazil, vedoucí výroby, technický redaktor. „Důležitá byla i možnost sdílení relevantních dat mezi relevantními úseky, především on-line údaje o prodejích, ekonomickém stavu, stavu skladu a fázích výroby. S tím ruku v ruce šlo i nastavení a upevnění procesů v naší firmě,“ dodává P. M. Dorazil.

Vzhledem ke konkrétním potřebám nakladatelství se stal jasnou volbou informační systém HELIOS Orange. Implementace zde však probíhala relativně delší dobu. „Zasekli jsme se na implementaci ekonomiky a skladů, konkrétně na realizaci dokumentů,“ vzpomíná P. M. Dorazil. To je důvodem, že ačkoli je systém v nakladatelství už od loňského roku běžně využíván, implementace některých částí dosud probíhá.

Na otázku, v čem vidí největší přínos nového systému, odpovídá pan Dorazil: „Zavedení nového informačního systému nás přinutilo mapovat procesy a nastavovat je. Průběžně se situace zprůhledňuje, což vnímáme jako velmi užitečné. Finanční přínosy nelze za tak krátkou dobu ještě vyčíslit, ale například inventura ve skladu proběhla výrazně rychleji a klidněji. Měsíční porady probíhají také rychleji, protože problémy výroby můžeme řešit průběžně.

V nejbližší době bude v nakladatelství Host realizováno propojení systému HELIOS s e-shopem a poloautomatizované generování vyúčtování autorských honorářů. Od těchto dvou funkcí si vedení firmy hodně slibuje.

Kromě běžných modulů a funkcionalit je zde implementováno procesní řízení, které zde bylo jedním z důvodů pro zavedení tohoto systému. Dále je zde zaveden import dat pro hromadné zpracování měsíčních vyúčtování od distributorů. Také jsou zde využívány Dodatečné související náklady, bez kterých byla neřešitelná situace s příjemkami ve skladu. A dokoupen byl modul Logování změn.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

V ČR rostl prodej elektroniky i kancelářské techniky

Pavel Houser , 25. únor 2018 09:00

Nejvíc průměrná cena rostla u tabletů a notebooků. Prodalo se víc inkoustových tiskáren, méně lasero...

Více 0 komentářů

Pokles prodeje smartphonů potvrzuje i Gartner

ČTK , 24. únor 2018 12:04

Meziroční nárůst čtvrtletního prodeje zaznamenaly v rámci první pětky pouze Huawei a Xiaomi....

Více 0 komentářů

Broadcom snížil nabídku na rivala Qualcomm na 117 miliard dolarů

ČTK , 23. únor 2018 10:00

Převzetí Qualcommu by bylo největší akvizicí v historii technologického sektoru....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

T-Mobile měl úspěšný rok

Pavel Houser , 23. únor 2018 09:00

T-Mobile oznámil finanční výsledky za rok 2017. Celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně pr...

Více 0 komentářů

NÚKIB loni řešil méně hlášení o kybernetických incidentech

ČTK , 23. únor 2018 08:00

Na podzim NÚKIB musel řešit i útok na weby, na kterých se zobrazovaly aktuální volební výsledky....

Více 0 komentářů

Hackeři zneužili cloudový systém Tesly k těžbě kryptoměn

ČTK , 22. únor 2018 10:00

Průnik se odehrál přes konzoli systému Kubernetes pro optimalizaci cloudových aplikací. ...

Více 0 komentářů

Dvakrát ze světa open source CRM: Sugar a SuiteCRM

Pavel Houser , 22. únor 2018 09:00

CRM systém Sugar je nabízen v několika edicích. Placené edice lze standardně provozovat formou služb...

Více 0 komentářů