Hodnota vánočních objednávek e-shopů od ByznysWebu meziročně vzrostla o 13 %

11. leden 2017 10:27 0 komentářů

Za vánoční dárky jsme ochotni zaplatit čím dál víc. Na internetu nakupujeme zejména kosmetiku, oblečení, spodní prádlo, hračky pro děti nebo šperky. Podle průzkumu ByznysWeb.cz, který nabízí redakční systém na tvorbu e-shopu a webové stránky, hodnota objednávek u českých e-shopů meziročně vzrostla o 13 %.​

„V průzkumu jsme zjišťovali meziroční nárůst objednávek vybraných e-shopů v období od 1.do 23. 12. 2015 a ve stejném období v roce 2016. Meziroční nárůst hodnoty objednávek u českých klientů stoupl o 13 %. Vzhledem k rozvinutějšímu trhu není tento údaj tak masivní jako u slovenských e-shopů z našeho průzkumného vzorku. U slovenských e-shopů jsme zjistili až 21% meziroční nárůst hodnoty objednávek,“ popisuje výsledky průzkumu Peter Polakovič, CEO ByznysWeb.cz/BiznisWeb.sk.

Jak získat více objednávek v roce 2017?

Podle klientů ByznysWebu je důležité udržet si i v náročném prodejním období 100% zákaznický servis​, věnovat se obsahovému marketingu ​ a on-page SEO,​ využívat e-mailové kampaně​ a samozřejmě Google AdWords​ nebo reklamu na Facebooku.​ Tu správnou marketingovou strategii si musí každý e-shop najít sám. Ideální je, pokud má k dispozici statistické údaje z minulých let.

„Na základě zpětné vazby od našich klientů jasně vyplývá, že trendem a nejlepší cestou k úspěchu je multikanálový ​ marketing. Důležité je ale poznat svou cílovou skupinu a své strategie přizpůsobit mobilním zařízením, které každý rok sehrávají významnější roli. Z tohoto pohledu je nevyhnutelné provozovat e-shop s responzivní verzí, kdy se design e-shopu a webové stránky automaticky přizpůsobí šířce displeje konkrétního zařízení,“ uvádí Polakovič.

Kromě responzivního webdesignu jsou základem úspěchu i samotné funkce e-shopu, které dokážou urychlit vyřízení a expedici objednávky. Kromě skladového hospodářství a fakturačního systému sem určitě patří i nabídka online plateb nebo vyzvednutí zásilky v balíkomatech, parcelshopech nebo přes zásilkovny a uloženky. „Jsem spokojen, že se vánoční sezona 2016 našim e-shopařům vydařila. Věřím, že k ​ úspěchu jim pomohlo i​ přímé napojení na dopravce a další skvělé funkce, o kterých rozhodli hlasováním v Knize přání,“ dodává Peter Polakovič.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
26. 10. Acronis Roadshow 2017
RSS 

Zprávičky

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů

Ransomware Locky v září masivně útočil ve světě i v ČR

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:30

Locky se neobjevil v Top 10 škodlivých kódů od listopadu 2016....

Více 0 komentářů

Podnikové služby tvoří už 5 % českého HDP

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:00

Podnikové služby v ČR rostly o 19 %, největší boom zažívají centra poskytující IT služby....

Více 0 komentářů