• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Huawei Consumer Business Group oznámila finanční výsledky za rok 2014

Václav Maletínský
29. 1. 2015
| Tiskové zprávy

Spotřebitelská divize Huawei Consumer Business Group (BG) dnes oznámila finanční výsledky za rok 2014. Celkové tržby meziročně vzrostly o 30 % na 12,2 miliardy USD a poprvé překročily 10 miliard dolarů. Dodávky v roce 2014 vzrostly o 7,8 % na celkem 138 milionů zařízení, z toho 75 milionů smartphonů, což znamená meziroční nárůst o 45 %.
Generální ředitel Huawei Consumer BG, Richard Yu k výsledkům uvedl: „Naše strategie zaměření na prémiové výrobky střední a vyšší třídy přinesla ovoce. V roce 2014 vedla k výrazným úspěchům v řadě oblastí, včetně výzkumu a vývoje výrobků, znalosti značky, rozvoje obchodních kanálů a růstu tržního podílu, kterým jsme upevnili naše postavení trojky na světovém trhu smartphonů. Globální vliv naší značky dále roste a Huawei se stala první pevninskou čínskou společností, která úspěšně vstoupila do žebříčku 100 nejhodnotnějších globálních značek za rok 2014, sestavovaného společností Interbrand.“

Jedním z nevýraznějších úspěchů za rok 2014 je podíl smartphonů střední a vyšší třídy na celkových dodávkách, který vzrostl na 18 %. Modelu Huawei P7, jednoho z prémiových hlavních produktů Huawei Consumer BG, se pouhých šest měsíců po květnovém uvedení v Paříži celosvětově prodaly čtyři miliony kusů. Huawei Mate7 zaznamenal velmi kladné přijetí mezi zákazníky z řad manažerů, a to na všech trzích a pouhé tři měsíce od svého uvedení na trh loni v září se jej prodaly více než dva miliony kusů.

Pozoruhodný je také významný růst podílu tržeb z otevřených obchodních kanálů (včetně E-commerce), které tvořily 41 % celkových příjmů. Do konce roku 2014 Huawei Consumer BG otevřela 630 značkových prodejen. Tyto faktory přispěly ke zkvalitnění zážitku spotřebitelů při nákupu online i offline.

Rostoucí popularitu smartphonů Huawei střední a vyšší třídy mezi spotřebiteli podpořily internetové marketingové aktivity. Ty umožnily rozšíření povědomí o značce Huawei po celém světě. Z nedávného spotřebitelského průzkumu provedeného agenturou IPSOS ve 32 státech vyplývá, že povědomí o značce Huawei vzrostlo z 52 % v roce 2013 na 65 % v roce 2014. To znamená, že značka Huawei je známá téměř dvou třetinám dotazovaných v těchto zemích. Podle agentury IPSOS vzrostl ukazatel Net Promoter Score (vyjadřuje podíl spotřebitelů, kteří telefon Huawei doporučili druhým) pro značku Huawei na 43 %. Díky tomu se Huawei ve zprávě zařadila mezi tři vedoucí značky. Huawei je také jednou ze tří vedoucích značek, pokud jde o vliv značky („brand momentum“), který vyjadřuje úspěšnost Huawei při zkvalitňování zkušenosti zákazníků se značkou a při dalším budování konkurenční výhody značky na globálním trhu.

Dobrých výsledků v roce 2014 dosáhla také značka Honor, kterou Huawei představila loni. Dodávky zařízení Honor dosáhly 20 milionů kusů, z čehož výrobků řady Honor 3C to bylo více než osm milionů kusů, řady Honor 3X přes čtyři miliony kusů a řady Honor 6 přes tři miliony kusů. Ke konci roku byla značka Honor přítomná ve více než 60 státech a regionech celého světa.

Huawei Consumer BG se na prémiové přístroje střední a vyšší třídy zaměřuje od roku 2012. Od modelu Huawei P1 až po P7 v řadě P, od Huawei Mate po Mate7 v řadě Mate, od Honor 6 po Honor 6 Plus, veškeré hlavní modely společnosti Huawei Consumer BG usilují o vyniknutí pomocí výjimečných zážitků pro uživatele, které jsou možné díky základním schopnostem značky Huawei. Řada P přináší zcela nový design smartphonu a vynikající fotoaparáty. Řada Mate vyniká velkým displejem a extrémně dlouhou výdrží baterie. Výrobky značky Honor poskytují spotřebitelům výjimečné připojení, kvalitu a vysokou životnost baterie.

Pan Shao Yang, viceprezident pro marketing divize Huawei Consumer BG, uvedl: „Dvojí strategie značek Huawei a Honor se ukázala jako vysoce úspěšná. Vytvořila synergie, které vedly ke zvýšení povědomí o značce i tržního podílu skupiny Huawei Consumer BG jako celku. Značka Huawei upevnila své vedoucí postavení na trhu smartphonů střední a vyšší třídy, zatímco značka Honor se zavedla jako výrazná a oblíbená značka mezi digitálně nativními spotřebiteli.“

Rok 2015 bude pro Huawei Consumer BG rokem strategického nasazení, ve kterém bude Huawei Consumer BG využívat příležitosti, které skýtá internet, internet věcí a sítě v oblasti automobilové dopravy, s cílem dosáhnout průlomu v různých obchodních oblastech – výrobků, značky, marketingu, obchodních kanálů, maloobchodu a e-commerce. Huawei Consumer BG se soustředí na značkový marketing hlavních výrobků s cílem vybudovat image značky Huawei jako symbolu inovace a vysoce kvalitních výrobků, a to prostřednictvím výrobků vyšší třídy. Značka Honor se zaměří na internetový byznys a na zavedení svého úspěšného online obchodního modelu na zahraničních trzích.

Richard Yu, generální ředitel Huawei Consumer BG, řekl závěrem: „Při pohledu do budoucnosti je záměrem Huawei Consumer BG udržet tempo růstu dosažené v roce 2014 a dále upevnit přední postavení značky Huawei na trhu smartphonů střední a vyšší třídy. Cílem je v roce 2015 dodat 100 milionů kusů přístrojů. Díky vynikajícím technickým schopnostem bude Huawei Consumer BG nadále vytvářet mimořádné zážitky pro spotřebitele a uskutečňovat sny lidí na celém světě.“

Související příspěvky

Tiskové zprávy

Huawei a oboroví partneři dosáhli konsenzu u mobilních sítích založených na AI

27. 6. 2025
Poslanecká sněmovna schválila nový režim zaměstnaneckých akcií
Zprávičky

Poslanecká sněmovna schválila nový režim zaměstnaneckých akcií

27. 6. 2025
Tiskové zprávy

Sněmovna schválila nový zákon o správě informací o stavbách

27. 6. 2025
Panasonic Toughbook ukazuje, jak technologie podporují pracovníky v terénu
Tiskové zprávy

Panasonic Toughbook ukazuje, jak technologie podporují pracovníky v terénu

27. 6. 2025

Zprávičky

Poslanecká sněmovna schválila nový režim zaměstnaneckých akcií

Poslanecká sněmovna schválila nový režim zaměstnaneckých akcií

Redakce
27. 6. 2025

Poslanecká sněmovna dnes ve třetím čtení schválila dlouho očekávaný návrh zákona, který zavádí režim

Šéf britské centrální banky zpochybnil potřebu digitální libry pro lidi

ČTK
27. 6. 2025

Guvernér britské centrální banky Andrew Bailey zpochybnil potřebu digitální libry pro spotřebitele. Je tak

ČR by díky koordinovaně zaváděné AI mohla zvýšit HDP o 250 miliard

ČTK
27. 6. 2025

Česko by mohlo díky koordinovanému zavádění umělé inteligence zvýšit své HDP zhruba o 250

Datová centra v roce 2024: umělá inteligence a problém kapacity

Prezident podepsal nová pravidla pro kybernetickou bezpečnost

ČTK
27. 6. 2025

Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o

Kryptoměny a jejich ekonomika

Rusko o více než rok odsouvá spuštění projektu digitálního rublu

ČTK
27. 6. 2025

Rusko odsouvá spuštění projektu digitálního rublu o více než rok. Centrální dnes oznámila, že

Vodafone a Nokia v běžném provozu otestovali technologii 25G PON

Vodafone a Nokia v běžném provozu otestovali technologii 25G PON

Redakce
26. 6. 2025

Vodafone v pražské PLAYzone Areně provedl první živé demo připojení technologií 25G PON v České republice,

Elektronické náramky hlídaly v prvním roce provozu 183 lidí, hlavně domácí vězně

ČTK
26. 6. 2025

Elektronické náramky hlídaly za první rok fungování nového monitorovacího systému celkem 183 lidí. Aktuálně

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Telekomunikační úřad připravuje kroky k naplnění evropského nařízení DSA

ČTK
25. 6. 2025

Český telekomunikační úřad (ČTÚ), který je pověřen rolí národního koordinátora digitálních služeb, připravuje některé

Tiskové zprávy

Huawei a oboroví partneři dosáhli konsenzu u mobilních sítích založených na AI

Sněmovna schválila nový zákon o správě informací o stavbách

Panasonic Toughbook ukazuje, jak technologie podporují pracovníky v terénu

QNAP uvádí na trh 8portový switch QSW-1000 Full 2,5GbE Multi-Gig

Lenovo na český trh uvádí Chromebook Plus (14″, 10) s novou generací hybridní AI

HPE mění podobu hybridního IT s pomocí GreenLake Intelligence

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Videa ITBiz.cz

Vodafone otestoval Nokia 25G PON
Glenn Mallon, Dell Technologies

Elektronická recepční

FORXAI Mirror

Kamery pro průmysl a detekci požárů

Kamery pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků

Kalendář

Zář 22
22. září @ 8:00 - 26. září @ 17:00

EMO Hannover 2025

Říj 1
Celý den

Cyber Attacks

Říj 21
Celý den

Bezpečnosť a dostupnosť dát

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Slovník

Asymetrický přenos

TaskFreak

Abort

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware int Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Atomy uhlíku v nás opustily Mléčnou dráhu
  • Mise SOVA-S vybrána jako jeden z nejlepších projektů v ESA Scout
  • Mikrobi v dávných oceánech používali v boji o železo jedovatý plyn

RSS AbcLinuxu RSS

  • Ministerstvo průmyslu a obchodu propaguje Microsoft
  • Jste český ISP? Vyplněním krátkého dotazníku můžete pomoci nasměrovat vývoj nové generace routerů Turris Omnia
  • Hospodaření společnosti Canonical za rok 2024

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.