Hybris dodala integrované vícekanálové řešení pro společnost AVG

29. srpen 2012 11:26 0 komentářů

Společnost hybris, přední dodavatel softwaru pro vícekanálové obchodování a komunikaci, oznámila, že dokončila vývoj komplexního vícekanálového portfolia pro společnost AVG, jednoho z předních celosvětových dodavatelů a vývojářů bezpečnostního softwaru.

Řešení, které společnost hybris vyvinula podle požadavků a zvláštních přání společnosti AVG během uplynulých deseti měsíců, včetně doby potřebné na jeho testování, zahrnuje aplikace B2C a B2B, řešení pro personalizaci, silnou platformu pro elektronické obchodování a funkci CSM. Společnost AVG je prvním zákazníkem společnosti hybris, který bude používat řešení založené na nové platformě Adobe CQ5.

Dušan Zábrodský, Senior Vice President Business Transformation ve společnosti AVG, hodnotí tento krok kladně: „Společnost AVG dříve používala obchodní řešení, které již neodpovídalo naší snaze přiblížit se našim zákazníkům a přejít od obchodní orientace založené čistě na nabídce produktů do bodu, kdy budeme schopni navázat s našimi zákazníky bližší vztah. Splnění této priority vyžadovalo silnou platformu pro elektronické obchodování, řešení B2C a B2B, flexibilní nástroje pro personalizaci a mobilní řešení. Pokud jde o program pro vícekanálové obchodování tohoto rozsahu, byla společnost hybris pro naši společnost ideálním technologickým partnerem, který nám umožní lépe dosáhnout tohoto cíle. Věřím, že řešení dodané společností hybris nám poskytne další konkurenční výhodu na trhu, a očekáváme, že po jeho uvedení do praxe dojde ke zrychlení přijímání a realizace změn.”

Gerald Lanzerits, regionální manažer společnosti hybris pro střední a východní Evropu, vyzdvihl personalizaci jako jedno z hlavních předností řešení dodaného společností hybris společnosti AVG: „Personalizace, například detekce jednotlivých přístrojů, personalizovaný obsah a formátování, byla jedním z hlavních bodů, na které jsme se zaměřili v rámci naší platformy určené AVG. Personalizace ve skutečnosti umožňuje AVG identifikovat priority jejích stávajících i potenciálních zákazníků a nabídnout jim řešení uzpůsobená jejich požadavkům. Společnost AVG tak může lépe uchopit individuální bezpečnostní problémy. Jsem přesvědčen, že naše řešení umožní společnosti AVG dosáhnout jejích priorit.”

Na základě těchto východisek použila společnost hybris svůj program Multichannel Suite a vytvořila pro společnost AVG řešení, které skutečně vyhovuje vícekanálovému obchodování a jež zahrnuje celou řadu integrovaných činností a aplikací, které mohou být uzpůsobeny potřebám zákazníkům. Aby byla společnost hybris schopna zcela porozumět požadavkům společnosti AVG a vyhovět jim, spolupracovala se společností AVG na vývoji řešení založeném na novém Adobe CQ5, tedy nejmodernějším standardizovaném řešení.

Multichannel Suite od společnosti hybris v sobě dále slučuje údaje, kanály a transakce, které organizacím umožňují zjednodušit složité problémy související s využíváním několika obchodních kanálů, a to s cílem získat konkurenční výhody. Uživatelé mohou importovat a integrovat celou řadu toků údajů o výrobcích z jakéhokoli interního nebo externího zdroje a zajišťovat jejich kvalitu.

Řešení, které bylo vyvinuto a implementováno, přináší špičkovou technologii, která se vyznačuje možností jednoduchého a flexibilního používání. Cílem je vytvořit výkonnou platformu na podporu obchodní činnosti, jež se bude vyznačovat snadnou správou a sníží se přitom její závislost na IT. Systém zároveň nabízí možnost neustálé podpory inovací.

Dalším prvkem Multichannel Suite je podpora workflow na základě rolí, která umožňuje více uživatelům vkládajícím obsah spolupracovat na určitých úkolech, například při specifikaci produktu a přípravě jeho uvedení na trh, je-li tento krok podmíněn určitým termínem nebo sezónou, a zajistit tak kontrolu a shodu informací získávaných z různých obchodních kanálů po celou dobu životního cyklu produktu a jeho uvádění na trh. Schválený obsah může být distribuován do vícevrstvých prodejních modelů nebo do katalogových systémů zajišťovaných třetími stranami, což zajišťuje shodu v rámci celého rozšířeného hodnotového řetězce.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů

Apple poskytne investici 390 milionů USD firmě Finisar

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Výrobce optických komponentů Finisar získá investici 390 milionů dolarů od firmy Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook se chystá danit příjmy z reklamy v jednotlivých zemích

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Změna se má uskutečnit do poloviny roku 2019 a týkat se bude zhruba 30 zemí, kde má firma kanceláře....

Více 0 komentářů

EP zamítl možnost přeshraničního vysílání on-line televizí

ČTK , 13. prosinec 2017 10:00

Komise navrhovala, aby u on-line televizního vysílání musel provozovatel řešit autorská práva pouze ...

Více 2 komentářů

Dvě americké firmy usilují o povolení bitcoinových ETF fondů

ČTK , 13. prosinec 2017 09:00

Fondy ETF se kupují a prodávají na klasické burze stejně jako akcie....

Více 0 komentářů

Firmy v Česku přišly kvůli podvodným e-mailům o miliony

ČTK , 13. prosinec 2017 08:00

Firmy v Česku čelí novému typu podvodu, účetní dostávají falešné e-maily od ředitelů s požadavkem na...

Více 4 komentářů