Hybris dodala integrované vícekanálové řešení pro společnost AVG

29. srpen 2012 11:26 0 komentářů

Společnost hybris, přední dodavatel softwaru pro vícekanálové obchodování a komunikaci, oznámila, že dokončila vývoj komplexního vícekanálového portfolia pro společnost AVG, jednoho z předních celosvětových dodavatelů a vývojářů bezpečnostního softwaru.

Řešení, které společnost hybris vyvinula podle požadavků a zvláštních přání společnosti AVG během uplynulých deseti měsíců, včetně doby potřebné na jeho testování, zahrnuje aplikace B2C a B2B, řešení pro personalizaci, silnou platformu pro elektronické obchodování a funkci CSM. Společnost AVG je prvním zákazníkem společnosti hybris, který bude používat řešení založené na nové platformě Adobe CQ5.

Dušan Zábrodský, Senior Vice President Business Transformation ve společnosti AVG, hodnotí tento krok kladně: „Společnost AVG dříve používala obchodní řešení, které již neodpovídalo naší snaze přiblížit se našim zákazníkům a přejít od obchodní orientace založené čistě na nabídce produktů do bodu, kdy budeme schopni navázat s našimi zákazníky bližší vztah. Splnění této priority vyžadovalo silnou platformu pro elektronické obchodování, řešení B2C a B2B, flexibilní nástroje pro personalizaci a mobilní řešení. Pokud jde o program pro vícekanálové obchodování tohoto rozsahu, byla společnost hybris pro naši společnost ideálním technologickým partnerem, který nám umožní lépe dosáhnout tohoto cíle. Věřím, že řešení dodané společností hybris nám poskytne další konkurenční výhodu na trhu, a očekáváme, že po jeho uvedení do praxe dojde ke zrychlení přijímání a realizace změn.”

Gerald Lanzerits, regionální manažer společnosti hybris pro střední a východní Evropu, vyzdvihl personalizaci jako jedno z hlavních předností řešení dodaného společností hybris společnosti AVG: „Personalizace, například detekce jednotlivých přístrojů, personalizovaný obsah a formátování, byla jedním z hlavních bodů, na které jsme se zaměřili v rámci naší platformy určené AVG. Personalizace ve skutečnosti umožňuje AVG identifikovat priority jejích stávajících i potenciálních zákazníků a nabídnout jim řešení uzpůsobená jejich požadavkům. Společnost AVG tak může lépe uchopit individuální bezpečnostní problémy. Jsem přesvědčen, že naše řešení umožní společnosti AVG dosáhnout jejích priorit.”

Na základě těchto východisek použila společnost hybris svůj program Multichannel Suite a vytvořila pro společnost AVG řešení, které skutečně vyhovuje vícekanálovému obchodování a jež zahrnuje celou řadu integrovaných činností a aplikací, které mohou být uzpůsobeny potřebám zákazníkům. Aby byla společnost hybris schopna zcela porozumět požadavkům společnosti AVG a vyhovět jim, spolupracovala se společností AVG na vývoji řešení založeném na novém Adobe CQ5, tedy nejmodernějším standardizovaném řešení.

Multichannel Suite od společnosti hybris v sobě dále slučuje údaje, kanály a transakce, které organizacím umožňují zjednodušit složité problémy související s využíváním několika obchodních kanálů, a to s cílem získat konkurenční výhody. Uživatelé mohou importovat a integrovat celou řadu toků údajů o výrobcích z jakéhokoli interního nebo externího zdroje a zajišťovat jejich kvalitu.

Řešení, které bylo vyvinuto a implementováno, přináší špičkovou technologii, která se vyznačuje možností jednoduchého a flexibilního používání. Cílem je vytvořit výkonnou platformu na podporu obchodní činnosti, jež se bude vyznačovat snadnou správou a sníží se přitom její závislost na IT. Systém zároveň nabízí možnost neustálé podpory inovací.

Dalším prvkem Multichannel Suite je podpora workflow na základě rolí, která umožňuje více uživatelům vkládajícím obsah spolupracovat na určitých úkolech, například při specifikaci produktu a přípravě jeho uvedení na trh, je-li tento krok podmíněn určitým termínem nebo sezónou, a zajistit tak kontrolu a shodu informací získávaných z různých obchodních kanálů po celou dobu životního cyklu produktu a jeho uvádění na trh. Schválený obsah může být distribuován do vícevrstvých prodejních modelů nebo do katalogových systémů zajišťovaných třetími stranami, což zajišťuje shodu v rámci celého rozšířeného hodnotového řetězce.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů