Infosys uvádí platformu Skava Commerce

05. říjen 2016 00:00 0 komentářů

Společnost Infosys, celosvětový lídr v oblasti poradenství, technologií, outsourcingu a služeb nové generace, uvádí na trh platformu Skava Commerce. Jedná se o moderní modulární platformu pro elektronickou komerci nové generace, která prodejcům umožňuje definovat jednotnou zákaznickou zkušenost napříč jednotlivými prodejními a marketingovými kanály. Platforma je přitom navržena primárně pro zákazníky přistupující z mobilních zařízení.

Skava Commerce je produktem firmy Skava, start-upu ze Silicon Valley, který koupila společnost Infosys. Společnost Skava vytvořila platformu pro elektronické obchodování, která umožňuje rychle uvádět na cloudu založené mikroslužby, jednoduše publikovat nové nabídky, okamžitě reagovat na chování potenciálních zákazníků a zvýšit konverzní poměry (podíl potenciálních zákazníků, kteří opravdu nakoupí) v rámci všech digitálních kanálů. Platformu Skava Commerce lze snadno integrovat do stávajících technologií, přitom se zároveň jedná o architekturu, která je připravená na technologie příští generace; zákaznickou zkušenost při on-line nakupování budou stále více utvářet systémy umělé inteligence, strojového učení, zpracování přirozeného jazyka a virtuální realita.

Platforma Skava Commerce je složena z jednotlivých mikroslužeb, které lze nasazovat současně i jednotlivě, aniž by bylo třeba přerušovat provoz. Systém umožňuje okamžitě spustit webový obchod optimalizovaný pro mobilní zařízení. Celé prostředí lze jednoduše spravovat pomocí nástroje SkavaSTUDIO způsobem, který nevyžaduje speciální technické znalosti a je určen i pro zaměstnance obchodních oddělení; k řízení platformy stačí pouze intuitivní webový nástroj.

Systém Skava Commerce je navržen tak, aby umožňoval implementovat služby e-commerce rychle, jednoduše a bez velkých vstupních investic. Společnost Infosys při nasazování této platformy pro maloobchodní i další prodejce využívá svých partnerství např. se společnostmi Aimia, Darden a Vodafone, což umožňuje poskytovat toto řešení ještě více firmám působícím i v globálním měřítku.

Skava Commerce – hlavní vlastnosti řešení

  • Zdrojový kód celé platformy i jednotlivých mikroslužeb je licencován tak, že ho mohou použít i společnosti již vyvíjející vlastní platformu. Tyto firmy mohou včlenit své stávající služby do modulární technologie Skava a nadále si přitom uchovat kontrolu nad celým kódem pomocí příslušné licence zdrojového kódu.
  • Flexibilní a modulární architektura mikroslužeb umožňuje nasazení mikroslužeb podle potřeb zákazníků a jejich stávajícího přijetí e-commerce. Mikroslužby zahrnují např. následující funkcionalitu: správa informací o produktu, správa uživatelů, správa objednávek, vyhledávání, ceny a nabídka, péče o zákazníky, doporučování, věrnostní programy, marketing, analytika a reporting.
  • Moderní technologie, jako je cloud a podpora mobilních zařízení, jsou přímo součástí celé platformy. Řešení proto vytváří aplikace na míru pro každého zákazníka bez ohledu na konkrétní komunikační kanál, má nízké náklady na implementaci a umožňuje snadno uvádět na trh nové nabídky.
  • Snadné nasazení umožňuje obchodníkům vytvořit a implementovat nový web i nativní mobilní aplikace velmi rychle. Prostředí lze snadno spravovat a zákaznickou zkušenost řídit bez složitého vývoje.

„Mnoho podniků má dnes čelí problémům způsobeným komplexními a příliš složitými IT systémy, které vytváří roztříštěnou uživatelskou zkušenost napříč jednotlivými kanály a limitují schopnost obchodníků rychle vyvíjet, testovat a nasazovat nové služby,“ vysvětluje výkonný ředitel společnosti Infosys Vishal Sikka. „Využitím platformy Skava Commerce dokáží obchodníci průběžně vyvíjet a rychle nasazovat nové služby a poskytovat unikátní zákaznickou zkušenost v rámci jednotlivých kanálů. Skava Commerce je robustní a stabilní platforma, která dokáže podporovat prodeje i ve velkém měřítku a byla navržena tak, aby umožňovala začleňovat i nové technologie, například umělou inteligenci. Potřeba moderní platformy pro digitální komerci dnes není doménou obchodních firem, proto Skava Commerce najde uplatnění i v řadě dalších oborů, kde je důležitá komunikace a interakce se zákazníky, tedy například v bankovnictví, pojišťovnictví a veřejných službách.“

Peter Sheldon hlavní analytik společnosti Forrester Research, ve studii The Forrester Wave: B2C Commerce Suites nedávno uvedl: „Růst v příštích pěti letech bude ovlivněn zejména změnou platforem. Zavedení on-line prodejci totiž hledají škálovatelné technologie, značkový výrobci zase zvyšují svou pozornost na digitální kanály, které jim umožní přímý přístup k zákazníkům. Růst celého segmentu pak bude dále podpořen i investicemi on-line obchodníků do dalších technologií, jako jsou doporučovací systémy, personalizace a řízení zákaznické zkušenosti. Vše, co z pohledu zákazníků vylepší zkušenost při on-line nakupování, pomůže prodejcům zvýšit konverzní poměry a tím i příjmy.“

Arish Ali, výkonný ředitel společnosti Skava, vysvětluje přednosti platformy Skava Commerce následujícím způsobem: „Máme za sebou dlouhou řadu inovací a přístup k e-commerci založený primárně na aplikacích pro mobilní zařízení jsme začali razit několik let před konkurencí. Dosvědčuje to naše dosavadní spolupráce s největšími značkami v oboru maloobchodu. Platforma Skava Commerce dále rozšiřuje náš přístup orientovaný na uživatele. Přinášíme moderní, modulární a pro mobilní uživatele optimalizované řešení vyvíjející se spolu s potřebami prodejců i zákazníků.“

Podrobnější informace (v angličtině): Platforma Skava Commerce: www.skava.com


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů