IT řešení od společnosti T-Systems pomáhá zjednodušit procesy firmy Liebherr

08. listopad 2011 16:36 0 komentářů

Firma Liebherr, jeden z vedoucích výrobců stavebních strojů, spouští nový online-portál pro svou divizi zemní práce a divizi pozemního stavitelství. Díky novému profesionálnímu IT řešení od společnosti T-Systems firma Liebherr zjednodušuje a standardizuje proces uplatnění záručních nároků a realizaci preventivních technických opatření pro bagry, buldozery, kolesové nakladače, důlní vozy a jeřáby. Rychlejší a cílený servis je rozhodujícím faktorem pro zákazníky a obchodníky, protože těžké stavební stroje často nelze v krátké době přemístit z míst použití v dolech a na staveništích. Jakmile je potřebná oprava, stojí stroj nečinně a je neproduktivní.

Prostřednictvím celosvětové platformy zjistí firma Liebherr přesná data strojů, zaeviduje a zpracuje žádosti zákazníků a vyúčtuje je automaticky se servisními partnery. Navíc je možno zaevidované případy oprav, které vyplývají ze záruky, analyticky vyhodnotit, což umožní zpětnou vazbu a vyvození závěrů, které se týkají technických a opakovaných závad. Vícejazyčná platforma je k dispozici celosvětově a online, používá ji více než 60 servisních partnerů. V kompletním provedení bude platforma k dispozici více než 90 servisním partnerům. Napojení dalších zemí se uskuteční v dalším projektovém kroku.

„Pro naše partnery toto řešení představuje v první řadě velkou pomoc a ulehčení: Evidence a realizace případů uplatnění záručních nároků s pomocí online-portálu je intuitivní, transparentní, a proto logicky sledovatelná“, uvádí Peter Schachinger, IT manažer firmy Liebherr v Bischofshofenu. „Ještě důležitější je ovšem efekt pro zákazníky a distribuční partnery firmy Liebherr, kterými jsou podniky dobývající suroviny a stavební podniky. Jejich efektivita roste, neboť díky novému procesu se zkracuje doba vyřizování záručních i pozáručních oprav. Tento nástroj rovněž zajistí důslednou realizaci zlepšování produktů, což má pozitivní vliv na dostupnost stavebních strojů a tím na předmět podnikání našich zákazníků.“

„Tento projekt umožnil našemu zákazníkovi, firmě Liebherr, aby případy záručních oprav a požadavků byly převedeny a evidovány v rámci jedné služby. Máme opravdu radost ze zákazníků, kteří jsou připraveni inovovat, a proto jsme hrdí, že jsme tuto platformu on-line portálu, ukazující cestu do budoucnosti, pro firmu Liebherr zavedli“, říká Georg Obermeier, generální ředitel společnosti T-Systems v Rakousku.

Moderní ICT řešení pro stavební a průmyslové firmy poskytuje společnost T-Systems i v České republice. Příkladem může být outsourcing provozu IS SAP pro společnost SKANSKA.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30
Pavel Houser

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Před 25 lety byl zpřístupněn webový prohlížeč Mosaic

ČTK , 21. duben 2018 15:22

Mosaic se zrodil v průběhu roku 1992 v hlavě Marca Andreessena a jeho kolegy Erica Biny....

Více 0 komentářů

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 0 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 2 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů