Mailkit zahájil proces certifikace s Virusfree.cz

26. leden 2015 10:50 0 komentářů

Mailkit jako první poskytovatel e-mail marketingových služeb zahájil proces certifikace u společnosti Excello a zavede testovací provoz služeb pro “Certifikovaného poskytovatele”.

Díky službám, které mohou certifikovaní odesílatelé využít, se očekává snížení počtu stížností a méně provozních incidentů spojených s rozesíláním nevyžádaných obchodních sdělení.

Certifikovaní poskytovatelé budou moci využít know-how společnosti Excello, provozovatele služby Virusfree.cz, která chrání stovky firemních domén a freemailové služby centrum.cz, volny.cz a atlas.cz, ke zlepšení detekce podezřelých zpráv a lepšímu boji proti nevyžádané poště.

Mezi nejzásadnější přínosy nových služeb pro Certifikované poskytovatele patří ohodnocení rizikovosti seznamu příjemců ještě před tím, než je emailová kampaň skutečně odeslána. Tímto bude chráněna reputace Mailkitu, která je klíčová pro úspěšné doručení do schránek uživatelů.

Dalším nástrojem je kontrola Antivirovým a Antispamovým mechanismem a součinnost při “ladění” technické podoby emailu. Praxe bohužel ukázala, že odesílatelé často tvoří emailové kampaně, které mají zásadní chyby, a to je příčinou jejich nedoručení anebo řazení do spamu.

Součástí služeb pro Certifikované poskytovatele bude i následné předání informace o skutečném hodnocení e-mailové kampaně, včetně reakce uživatelů. To umožní zákazníkům využívajícím službu Mailkit přesněji sledovat reakce příjemců na zasílané zprávy a jejich označování jako spam. Zajistí také lepší doručování kampaní a naopak příjemcům na centrum.cz a zákazníkům Virusfree.cz poskytne lepší ochranu před nevyžádanou poštou.

Od těchto opatření obě společnosti očekávají pokles stížností uživatelů na nevyžádaná obchodní sdělení, která snižují reputaci odesílatele a následně vyústí v zablokování emailů. Řešení stížností a případné blokace jsou nepříjemné, a to jak příjemcům, poskytovatelům e-mail marketingových služeb, tak v důsledku i odesílatelům a jejich zákazníkům. U poskytovatelů e-mail marketingových služeb je nutné chránit si dobré jméno, které je v důsledku benefitem jejich zákazníků, o jejichž přízeň se často snaží i rozesílatelé používající nekalé a často nezákonné praktiky.

Virusfree patří mezi zásadní hráče na trhu antispamových řešení. Pro Mailkit je důležité, že poskytne nástroje umožňující identifikaci nevyžádaných zpráv. V Mailkitu se od počátku intenzivně věnujeme filtrování zpráv pomocí manuální kontroly obsahu, abychom eliminovali spam a zajistili tak perfektní doručování pro legitimní emailové kampaně. Spolupráce s VirusFree.cz nám umožní přesněji identifikovat potenciální problémy již v počátku a následně také přesně vyhodnocovat reakce příjemců,” vysvětluje Jakub Olexa, CEO Mailkit

Společnost Mailkit již dlouhodobě vyvíjí v rámci naší spolupráce maximální úsilí, aby uživatelé obdrželi emaily v co nejkratší době a aby nedostávali žádnou nevyžádanou poštu. Díky tomu patří Mailkit mezi významné rozesílatele hromadných emailů s bezproblémovou reputací,“ říká Tomáš Charvát, technický ředitel společnosti Excello a doplňuje: “Na Mailkitu si ceníme zejména toho, že respektuje přání a strategii našich zákazníků. Z naší spolupráce pak těží všechny zúčastněné strany.

Hlavním cílem obou firem je společný boj proti nevyžádané poště a rozvoj kvalitního a legitimního emailového marketingu na českém trhu. Po ukončení testovacího provozu budou služby pro “Certifikované poskytovatele” komerčně zpřístupněny všem zájemcům o tuto službu, kteří splní podmínky pro poskytnutí služby.

V čem spočívá certifikace?

V rámci procesu certifikace je analyzována historie e-mailového provozu zájemce o certifikaci, jeho bezpečnostní politika, politika ochrany osobních údajů a nakládání s nimi, dále pak technické řešení doručování zpráv, vyřazování nedoručitelných adres a zpracování odhlášení příjemců. Certifikovaný poskytovatel následně musí provést technickou implementaci vyhodnocení zasílaných informací o reakcích příjemců a dodržovat podmínky certifikace.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 1 komentářů

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů

Alibaba téměř zdvojnásobila zisk, růst tržeb překonal odhady

ČTK , 18. srpen 2017 08:00

Alibaba, která patří k nejhodnotnějším firmám v Asii, profituje z rostoucích on-line nákupů čínských...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů

ShadowPad: malware v produktech NetSarang pro správu serverů

Pavel Houser , 17. srpen 2017 13:43

Útočníci schovali backdoor ShadowPad v softwaru využívaném stovkami světových společností včetně ban...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita bude za pár let běžnou záležitostí

ČTK , 17. srpen 2017 12:58

Za pět, šest let bude běžné, že si turisté při návštěvě zahraničních metropolí nasadí speciální brýl...

Více 0 komentářů

Podíl internetových kurzových sázek v ČR loni vzrostl na 88 %

ČTK , 17. srpen 2017 10:00

Velký podíl na internetových sázkách tvoří live sázky, které lze uzavírat opakovaně v průběhu zápasu...

Více 0 komentářů