Mailkit zahájil proces certifikace s Virusfree.cz

26. leden 2015 10:50 0 komentářů

Mailkit jako první poskytovatel e-mail marketingových služeb zahájil proces certifikace u společnosti Excello a zavede testovací provoz služeb pro “Certifikovaného poskytovatele”.

Díky službám, které mohou certifikovaní odesílatelé využít, se očekává snížení počtu stížností a méně provozních incidentů spojených s rozesíláním nevyžádaných obchodních sdělení.

Certifikovaní poskytovatelé budou moci využít know-how společnosti Excello, provozovatele služby Virusfree.cz, která chrání stovky firemních domén a freemailové služby centrum.cz, volny.cz a atlas.cz, ke zlepšení detekce podezřelých zpráv a lepšímu boji proti nevyžádané poště.

Mezi nejzásadnější přínosy nových služeb pro Certifikované poskytovatele patří ohodnocení rizikovosti seznamu příjemců ještě před tím, než je emailová kampaň skutečně odeslána. Tímto bude chráněna reputace Mailkitu, která je klíčová pro úspěšné doručení do schránek uživatelů.

Dalším nástrojem je kontrola Antivirovým a Antispamovým mechanismem a součinnost při “ladění” technické podoby emailu. Praxe bohužel ukázala, že odesílatelé často tvoří emailové kampaně, které mají zásadní chyby, a to je příčinou jejich nedoručení anebo řazení do spamu.

Součástí služeb pro Certifikované poskytovatele bude i následné předání informace o skutečném hodnocení e-mailové kampaně, včetně reakce uživatelů. To umožní zákazníkům využívajícím službu Mailkit přesněji sledovat reakce příjemců na zasílané zprávy a jejich označování jako spam. Zajistí také lepší doručování kampaní a naopak příjemcům na centrum.cz a zákazníkům Virusfree.cz poskytne lepší ochranu před nevyžádanou poštou.

Od těchto opatření obě společnosti očekávají pokles stížností uživatelů na nevyžádaná obchodní sdělení, která snižují reputaci odesílatele a následně vyústí v zablokování emailů. Řešení stížností a případné blokace jsou nepříjemné, a to jak příjemcům, poskytovatelům e-mail marketingových služeb, tak v důsledku i odesílatelům a jejich zákazníkům. U poskytovatelů e-mail marketingových služeb je nutné chránit si dobré jméno, které je v důsledku benefitem jejich zákazníků, o jejichž přízeň se často snaží i rozesílatelé používající nekalé a často nezákonné praktiky.

Virusfree patří mezi zásadní hráče na trhu antispamových řešení. Pro Mailkit je důležité, že poskytne nástroje umožňující identifikaci nevyžádaných zpráv. V Mailkitu se od počátku intenzivně věnujeme filtrování zpráv pomocí manuální kontroly obsahu, abychom eliminovali spam a zajistili tak perfektní doručování pro legitimní emailové kampaně. Spolupráce s VirusFree.cz nám umožní přesněji identifikovat potenciální problémy již v počátku a následně také přesně vyhodnocovat reakce příjemců,” vysvětluje Jakub Olexa, CEO Mailkit

Společnost Mailkit již dlouhodobě vyvíjí v rámci naší spolupráce maximální úsilí, aby uživatelé obdrželi emaily v co nejkratší době a aby nedostávali žádnou nevyžádanou poštu. Díky tomu patří Mailkit mezi významné rozesílatele hromadných emailů s bezproblémovou reputací,“ říká Tomáš Charvát, technický ředitel společnosti Excello a doplňuje: “Na Mailkitu si ceníme zejména toho, že respektuje přání a strategii našich zákazníků. Z naší spolupráce pak těží všechny zúčastněné strany.

Hlavním cílem obou firem je společný boj proti nevyžádané poště a rozvoj kvalitního a legitimního emailového marketingu na českém trhu. Po ukončení testovacího provozu budou služby pro “Certifikované poskytovatele” komerčně zpřístupněny všem zájemcům o tuto službu, kteří splní podmínky pro poskytnutí služby.

V čem spočívá certifikace?

V rámci procesu certifikace je analyzována historie e-mailového provozu zájemce o certifikaci, jeho bezpečnostní politika, politika ochrany osobních údajů a nakládání s nimi, dále pak technické řešení doručování zpráv, vyřazování nedoručitelných adres a zpracování odhlášení příjemců. Certifikovaný poskytovatel následně musí provést technickou implementaci vyhodnocení zasílaných informací o reakcích příjemců a dodržovat podmínky certifikace.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Čtvrtletní zisk Microsoftu dík cloudovým službám vzrostl o 28 pct

ČTK , 29. duben 2017 10:00

Čistý zisk amerického softwarového gigantu Microsoft ve třetím čtvrtletí finančního roku meziročně s...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk a tržby majitele Googlu výrazně vzrostly

ČTK , 28. duben 2017 15:00

Čistý zisk americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetového gigantu Google, v prvním ...

Více 0 komentářů

Bývalí manažeři Olympusu mají zaplatit miliardy za účetní podvod

ČTK , 28. duben 2017 14:00

Skupina bývalých vedoucích pracovníků japonské společnosti Olympus musí firmě zaplatit odškodné 58,8...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Soud v Ostravě poslal počítačového hackera na 6,5 roku do vězení

ČTK , 28. duben 2017 10:30

Na 6,5 let poslal dnes Krajský soud v Ostravě do vězení počítačového hackera Lumíra Heriče. Podle ro...

Více 0 komentářů

Digitální transformace a IoT mění české výrobní společnosti

Pavel Houser , 28. duben 2017 09:00

Často více než 10 let staré ERP systémy nebývají s novými technologiemi kompatibilní....

Více 0 komentářů

Jihokorejští výrobci elektroniky Samsung a LG prudce zvýšili zisk

ČTK , 28. duben 2017 07:00

Jihokorejští výrobci elektroniky Samsung Electronics a LG Electronics v letošním prvním čtvrtletí vý...

Více 0 komentářů

O digitální transformaci usiluje více než polovina českých podniků

Pavel Houser , 27. duben 2017 18:39

Spojení IoT a AI: Zařízení internetu věcí generují velké objemy dat, které mají bez rychlého zpracov...

Více 0 komentářů