Mailkit zahájil proces certifikace s Virusfree.cz

26. leden 2015 10:50 0 komentářů

Mailkit jako první poskytovatel e-mail marketingových služeb zahájil proces certifikace u společnosti Excello a zavede testovací provoz služeb pro “Certifikovaného poskytovatele”.

Díky službám, které mohou certifikovaní odesílatelé využít, se očekává snížení počtu stížností a méně provozních incidentů spojených s rozesíláním nevyžádaných obchodních sdělení.

Certifikovaní poskytovatelé budou moci využít know-how společnosti Excello, provozovatele služby Virusfree.cz, která chrání stovky firemních domén a freemailové služby centrum.cz, volny.cz a atlas.cz, ke zlepšení detekce podezřelých zpráv a lepšímu boji proti nevyžádané poště.

Mezi nejzásadnější přínosy nových služeb pro Certifikované poskytovatele patří ohodnocení rizikovosti seznamu příjemců ještě před tím, než je emailová kampaň skutečně odeslána. Tímto bude chráněna reputace Mailkitu, která je klíčová pro úspěšné doručení do schránek uživatelů.

Dalším nástrojem je kontrola Antivirovým a Antispamovým mechanismem a součinnost při “ladění” technické podoby emailu. Praxe bohužel ukázala, že odesílatelé často tvoří emailové kampaně, které mají zásadní chyby, a to je příčinou jejich nedoručení anebo řazení do spamu.

Součástí služeb pro Certifikované poskytovatele bude i následné předání informace o skutečném hodnocení e-mailové kampaně, včetně reakce uživatelů. To umožní zákazníkům využívajícím službu Mailkit přesněji sledovat reakce příjemců na zasílané zprávy a jejich označování jako spam. Zajistí také lepší doručování kampaní a naopak příjemcům na centrum.cz a zákazníkům Virusfree.cz poskytne lepší ochranu před nevyžádanou poštou.

Od těchto opatření obě společnosti očekávají pokles stížností uživatelů na nevyžádaná obchodní sdělení, která snižují reputaci odesílatele a následně vyústí v zablokování emailů. Řešení stížností a případné blokace jsou nepříjemné, a to jak příjemcům, poskytovatelům e-mail marketingových služeb, tak v důsledku i odesílatelům a jejich zákazníkům. U poskytovatelů e-mail marketingových služeb je nutné chránit si dobré jméno, které je v důsledku benefitem jejich zákazníků, o jejichž přízeň se často snaží i rozesílatelé používající nekalé a často nezákonné praktiky.

Virusfree patří mezi zásadní hráče na trhu antispamových řešení. Pro Mailkit je důležité, že poskytne nástroje umožňující identifikaci nevyžádaných zpráv. V Mailkitu se od počátku intenzivně věnujeme filtrování zpráv pomocí manuální kontroly obsahu, abychom eliminovali spam a zajistili tak perfektní doručování pro legitimní emailové kampaně. Spolupráce s VirusFree.cz nám umožní přesněji identifikovat potenciální problémy již v počátku a následně také přesně vyhodnocovat reakce příjemců,” vysvětluje Jakub Olexa, CEO Mailkit

Společnost Mailkit již dlouhodobě vyvíjí v rámci naší spolupráce maximální úsilí, aby uživatelé obdrželi emaily v co nejkratší době a aby nedostávali žádnou nevyžádanou poštu. Díky tomu patří Mailkit mezi významné rozesílatele hromadných emailů s bezproblémovou reputací,“ říká Tomáš Charvát, technický ředitel společnosti Excello a doplňuje: “Na Mailkitu si ceníme zejména toho, že respektuje přání a strategii našich zákazníků. Z naší spolupráce pak těží všechny zúčastněné strany.

Hlavním cílem obou firem je společný boj proti nevyžádané poště a rozvoj kvalitního a legitimního emailového marketingu na českém trhu. Po ukončení testovacího provozu budou služby pro “Certifikované poskytovatele” komerčně zpřístupněny všem zájemcům o tuto službu, kteří splní podmínky pro poskytnutí služby.

V čem spočívá certifikace?

V rámci procesu certifikace je analyzována historie e-mailového provozu zájemce o certifikaci, jeho bezpečnostní politika, politika ochrany osobních údajů a nakládání s nimi, dále pak technické řešení doručování zpráv, vyřazování nedoručitelných adres a zpracování odhlášení příjemců. Certifikovaný poskytovatel následně musí provést technickou implementaci vyhodnocení zasílaných informací o reakcích příjemců a dodržovat podmínky certifikace.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů