Mailkit zahájil proces certifikace s Virusfree.cz

26. leden 2015 10:50 0 komentářů

Mailkit jako první poskytovatel e-mail marketingových služeb zahájil proces certifikace u společnosti Excello a zavede testovací provoz služeb pro “Certifikovaného poskytovatele”.

Díky službám, které mohou certifikovaní odesílatelé využít, se očekává snížení počtu stížností a méně provozních incidentů spojených s rozesíláním nevyžádaných obchodních sdělení.

Certifikovaní poskytovatelé budou moci využít know-how společnosti Excello, provozovatele služby Virusfree.cz, která chrání stovky firemních domén a freemailové služby centrum.cz, volny.cz a atlas.cz, ke zlepšení detekce podezřelých zpráv a lepšímu boji proti nevyžádané poště.

Mezi nejzásadnější přínosy nových služeb pro Certifikované poskytovatele patří ohodnocení rizikovosti seznamu příjemců ještě před tím, než je emailová kampaň skutečně odeslána. Tímto bude chráněna reputace Mailkitu, která je klíčová pro úspěšné doručení do schránek uživatelů.

Dalším nástrojem je kontrola Antivirovým a Antispamovým mechanismem a součinnost při “ladění” technické podoby emailu. Praxe bohužel ukázala, že odesílatelé často tvoří emailové kampaně, které mají zásadní chyby, a to je příčinou jejich nedoručení anebo řazení do spamu.

Součástí služeb pro Certifikované poskytovatele bude i následné předání informace o skutečném hodnocení e-mailové kampaně, včetně reakce uživatelů. To umožní zákazníkům využívajícím službu Mailkit přesněji sledovat reakce příjemců na zasílané zprávy a jejich označování jako spam. Zajistí také lepší doručování kampaní a naopak příjemcům na centrum.cz a zákazníkům Virusfree.cz poskytne lepší ochranu před nevyžádanou poštou.

Od těchto opatření obě společnosti očekávají pokles stížností uživatelů na nevyžádaná obchodní sdělení, která snižují reputaci odesílatele a následně vyústí v zablokování emailů. Řešení stížností a případné blokace jsou nepříjemné, a to jak příjemcům, poskytovatelům e-mail marketingových služeb, tak v důsledku i odesílatelům a jejich zákazníkům. U poskytovatelů e-mail marketingových služeb je nutné chránit si dobré jméno, které je v důsledku benefitem jejich zákazníků, o jejichž přízeň se často snaží i rozesílatelé používající nekalé a často nezákonné praktiky.

Virusfree patří mezi zásadní hráče na trhu antispamových řešení. Pro Mailkit je důležité, že poskytne nástroje umožňující identifikaci nevyžádaných zpráv. V Mailkitu se od počátku intenzivně věnujeme filtrování zpráv pomocí manuální kontroly obsahu, abychom eliminovali spam a zajistili tak perfektní doručování pro legitimní emailové kampaně. Spolupráce s VirusFree.cz nám umožní přesněji identifikovat potenciální problémy již v počátku a následně také přesně vyhodnocovat reakce příjemců,” vysvětluje Jakub Olexa, CEO Mailkit

Společnost Mailkit již dlouhodobě vyvíjí v rámci naší spolupráce maximální úsilí, aby uživatelé obdrželi emaily v co nejkratší době a aby nedostávali žádnou nevyžádanou poštu. Díky tomu patří Mailkit mezi významné rozesílatele hromadných emailů s bezproblémovou reputací,“ říká Tomáš Charvát, technický ředitel společnosti Excello a doplňuje: “Na Mailkitu si ceníme zejména toho, že respektuje přání a strategii našich zákazníků. Z naší spolupráce pak těží všechny zúčastněné strany.

Hlavním cílem obou firem je společný boj proti nevyžádané poště a rozvoj kvalitního a legitimního emailového marketingu na českém trhu. Po ukončení testovacího provozu budou služby pro “Certifikované poskytovatele” komerčně zpřístupněny všem zájemcům o tuto službu, kteří splní podmínky pro poskytnutí služby.

V čem spočívá certifikace?

V rámci procesu certifikace je analyzována historie e-mailového provozu zájemce o certifikaci, jeho bezpečnostní politika, politika ochrany osobních údajů a nakládání s nimi, dále pak technické řešení doručování zpráv, vyřazování nedoručitelných adres a zpracování odhlášení příjemců. Certifikovaný poskytovatel následně musí provést technickou implementaci vyhodnocení zasílaných informací o reakcích příjemců a dodržovat podmínky certifikace.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
21. 03.

24. 03.
Amper
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

V affiliate marketingu se u nás letos protočí 3 miliardy

ITBiz.cz , 23. březen 2017 10:00

Celkový objem trhu online affiliate marketingu e-shopů v ČR a SR činil v roce 2016 dle odhadů VIVnet...

Více 0 komentářů

Amazon koupí předního arabského e-prodejce Souq.com

ČTK , 23. březen 2017 08:45

Americký internetový prodejce Amazon se dohodl na koupi sta procent akcií dubajského on-line prodejc...

Více 0 komentářů

Nejméně aktualizované aplikace na PC: Java a Flash

Pavel Houser , 23. březen 2017 08:30

Dále z průzkumu: Windows XP jsou stále nainstalovány na 6 % zkoumaných počítačů. SSD má jen málo lid...

Více 0 komentářů

Výdaje kybernetického úřadu budou letos 214 milionů Kč

ČTK , 23. březen 2017 07:00

Výdaje nového Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) by letos měly být zh...

Více 0 komentářů