Móda v podání SAP. Systém SAP Fashion Management propojí výrobu, velkoobchod i prodej

19. leden 2016 18:00 0 komentářů

Již více než 25 výrobců oblečení a obuvi po celém světě těží z výhod integrované sady aplikací SAP Fashion Management. Ta umožňuje skloubit výrobu, velkoobchod i maloobchodní operace do jediného prostředí založeného na základu SAP ERP běžícím na platformě SAP HANA. Vertikální propojení všech fází od produkce k prodeji pomůže firmám působícím v módním průmyslu snížit celkové náklady na vlastnictví díky jednotnému plánování, lepší harmonizaci výroby a optimalizaci nabídky a poptávky napříč jednotlivými obchodními kanály.

Nová verze systému SAP Fashion Management nabízí módním společnostem možnost, jak lépe sladit požadavky celého obchodního procesu. Nezáleží na tom, zda jde o výrobce oblečení, nebo obuvi. Pro úspěch na trhu musí být vždy společnosti schopné okamžitě analyzovat požadavky zákazníků a přizpůsobit výrobu a plánování poptávce, která se dokáže proměnit velmi rychle. Platforma SAP HANA dokáže spojit informace ze všech kanálů do jediného end-to-end scénáře a na jejich základě pak optimalizovat výrobu. Zakomponování všech fází obchodního procesu do jediného informačního celku zajistí zefektivnění fungování celé firmy. I proto si software, původně vyvíjený ve spolupráci se čtyřmi módními značkami, dnes zvolilo již více než 25 zákazníků po celém světě.

Současní výrobci módního oblečení a obuvi nabízejí často své zboží prostřednictvím několika různých obchodních kanálů a musí tak dokázat provázat několik velmi odlišných činností. Sada aplikací SAP Fashion Management zahrnuje všechny specifické procesy od maloobchodu, přes velkoobchod až po výrobu do jediného prostředí umožňujícího jednoduché sdílení informací i plánů v rámci jediného ERP systému.

Řešení SAP Fashion Management je postaveno na standardním softwaru SAP ERP běžícím na in-memory platformě SAP HANA. Právě ta zvládne sladit potřeby materiálů i zásob pro různé zákaznické kanály, což je v současnosti jedna z největších výzev, před kterou módní značky stojí. Vzájemné propojení všech prvků od výroby pro prodej koncovému zákazníkovi má za následek snížení nákladů na vlastnictví, zvýšení efektivity práce a výroby a tím i konkurenceschopnosti. Analýza informací napříč kanály dává výrobcům možnost vyjít vstříc potřebám zákazníků a nabídnout jim větší individualizaci produkce, a to dokonce i v rámci rozsáhlých objednávek velkoobchodníků.

SAP Fashion Management nabízí také nástroje pro zákaznickou, geografickou i kanálovou segmentaci nabídky, a to včetně analýzy trendů. Díky tomuto propojení mohou módní značky mnohem lépe distribuovat svou produkci až k jednotlivým prodejnám, ať již fyzickým, tak virtuálním. Výrazně se tak zmenšuje počet situací, kdy některé zboží není v určité oblasti dostupné, a naopak jinde leží zbytečně velké skladové zásoby. To pro výrobce znamená nejen větší spokojenost zákazníků, ale také další snížení nákladů.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů

Apple přiznává: Nové hodinky mají problémy s připojením

ČTK , 22. září 2017 08:00

Problémy s konektivitou mají hodinky v okamžiku, kdy mají použít veřejnou wi-fi síť....

Více 0 komentářů

Spíše než nové zákony k Airbnb je třeba zlepšit výběr daní

ČTK , 21. září 2017 13:00

Airbnb se svými službami v Praze už vyrovnala objemu obchodu klasických ubytovacích zařízení....

Více 0 komentářů

Potvrzeno: Google opravdu kupuje část HTC

ČTK , 21. září 2017 11:25

Dnes je HTC v žebříčku světových prodejů smartphonů na necelém procentu. Někteří analytici proto pří...

Více 0 komentářů