Móda v podání SAP. Systém SAP Fashion Management propojí výrobu, velkoobchod i prodej

19. leden 2016 18:00 0 komentářů

Již více než 25 výrobců oblečení a obuvi po celém světě těží z výhod integrované sady aplikací SAP Fashion Management. Ta umožňuje skloubit výrobu, velkoobchod i maloobchodní operace do jediného prostředí založeného na základu SAP ERP běžícím na platformě SAP HANA. Vertikální propojení všech fází od produkce k prodeji pomůže firmám působícím v módním průmyslu snížit celkové náklady na vlastnictví díky jednotnému plánování, lepší harmonizaci výroby a optimalizaci nabídky a poptávky napříč jednotlivými obchodními kanály.

Nová verze systému SAP Fashion Management nabízí módním společnostem možnost, jak lépe sladit požadavky celého obchodního procesu. Nezáleží na tom, zda jde o výrobce oblečení, nebo obuvi. Pro úspěch na trhu musí být vždy společnosti schopné okamžitě analyzovat požadavky zákazníků a přizpůsobit výrobu a plánování poptávce, která se dokáže proměnit velmi rychle. Platforma SAP HANA dokáže spojit informace ze všech kanálů do jediného end-to-end scénáře a na jejich základě pak optimalizovat výrobu. Zakomponování všech fází obchodního procesu do jediného informačního celku zajistí zefektivnění fungování celé firmy. I proto si software, původně vyvíjený ve spolupráci se čtyřmi módními značkami, dnes zvolilo již více než 25 zákazníků po celém světě.

Současní výrobci módního oblečení a obuvi nabízejí často své zboží prostřednictvím několika různých obchodních kanálů a musí tak dokázat provázat několik velmi odlišných činností. Sada aplikací SAP Fashion Management zahrnuje všechny specifické procesy od maloobchodu, přes velkoobchod až po výrobu do jediného prostředí umožňujícího jednoduché sdílení informací i plánů v rámci jediného ERP systému.

Řešení SAP Fashion Management je postaveno na standardním softwaru SAP ERP běžícím na in-memory platformě SAP HANA. Právě ta zvládne sladit potřeby materiálů i zásob pro různé zákaznické kanály, což je v současnosti jedna z největších výzev, před kterou módní značky stojí. Vzájemné propojení všech prvků od výroby pro prodej koncovému zákazníkovi má za následek snížení nákladů na vlastnictví, zvýšení efektivity práce a výroby a tím i konkurenceschopnosti. Analýza informací napříč kanály dává výrobcům možnost vyjít vstříc potřebám zákazníků a nabídnout jim větší individualizaci produkce, a to dokonce i v rámci rozsáhlých objednávek velkoobchodníků.

SAP Fashion Management nabízí také nástroje pro zákaznickou, geografickou i kanálovou segmentaci nabídky, a to včetně analýzy trendů. Díky tomuto propojení mohou módní značky mnohem lépe distribuovat svou produkci až k jednotlivým prodejnám, ať již fyzickým, tak virtuálním. Výrazně se tak zmenšuje počet situací, kdy některé zboží není v určité oblasti dostupné, a naopak jinde leží zbytečně velké skladové zásoby. To pro výrobce znamená nejen větší spokojenost zákazníků, ale také další snížení nákladů.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů