Móda v podání SAP. Systém SAP Fashion Management propojí výrobu, velkoobchod i prodej

19. leden 2016 18:00 0 komentářů

Již více než 25 výrobců oblečení a obuvi po celém světě těží z výhod integrované sady aplikací SAP Fashion Management. Ta umožňuje skloubit výrobu, velkoobchod i maloobchodní operace do jediného prostředí založeného na základu SAP ERP běžícím na platformě SAP HANA. Vertikální propojení všech fází od produkce k prodeji pomůže firmám působícím v módním průmyslu snížit celkové náklady na vlastnictví díky jednotnému plánování, lepší harmonizaci výroby a optimalizaci nabídky a poptávky napříč jednotlivými obchodními kanály.

Nová verze systému SAP Fashion Management nabízí módním společnostem možnost, jak lépe sladit požadavky celého obchodního procesu. Nezáleží na tom, zda jde o výrobce oblečení, nebo obuvi. Pro úspěch na trhu musí být vždy společnosti schopné okamžitě analyzovat požadavky zákazníků a přizpůsobit výrobu a plánování poptávce, která se dokáže proměnit velmi rychle. Platforma SAP HANA dokáže spojit informace ze všech kanálů do jediného end-to-end scénáře a na jejich základě pak optimalizovat výrobu. Zakomponování všech fází obchodního procesu do jediného informačního celku zajistí zefektivnění fungování celé firmy. I proto si software, původně vyvíjený ve spolupráci se čtyřmi módními značkami, dnes zvolilo již více než 25 zákazníků po celém světě.

Současní výrobci módního oblečení a obuvi nabízejí často své zboží prostřednictvím několika různých obchodních kanálů a musí tak dokázat provázat několik velmi odlišných činností. Sada aplikací SAP Fashion Management zahrnuje všechny specifické procesy od maloobchodu, přes velkoobchod až po výrobu do jediného prostředí umožňujícího jednoduché sdílení informací i plánů v rámci jediného ERP systému.

Řešení SAP Fashion Management je postaveno na standardním softwaru SAP ERP běžícím na in-memory platformě SAP HANA. Právě ta zvládne sladit potřeby materiálů i zásob pro různé zákaznické kanály, což je v současnosti jedna z největších výzev, před kterou módní značky stojí. Vzájemné propojení všech prvků od výroby pro prodej koncovému zákazníkovi má za následek snížení nákladů na vlastnictví, zvýšení efektivity práce a výroby a tím i konkurenceschopnosti. Analýza informací napříč kanály dává výrobcům možnost vyjít vstříc potřebám zákazníků a nabídnout jim větší individualizaci produkce, a to dokonce i v rámci rozsáhlých objednávek velkoobchodníků.

SAP Fashion Management nabízí také nástroje pro zákaznickou, geografickou i kanálovou segmentaci nabídky, a to včetně analýzy trendů. Díky tomuto propojení mohou módní značky mnohem lépe distribuovat svou produkci až k jednotlivým prodejnám, ať již fyzickým, tak virtuálním. Výrazně se tak zmenšuje počet situací, kdy některé zboží není v určité oblasti dostupné, a naopak jinde leží zbytečně velké skladové zásoby. To pro výrobce znamená nejen větší spokojenost zákazníků, ale také další snížení nákladů.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Japonská Softbank zakládá s Foxconnem společný investiční podnik

ČTK , 24. únor 2017 18:03

Japonská skupina Softbank, která investuje převážně v sektoru vyspělých technologií, a tchajwanský s...

Více 0 komentářů

3D tisk ocelových konstrukcí

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:37

Podařilo se "vytisknout" jeřábový hák....

Více 0 komentářů

Třetina operátora mobilní sítě Sigfox je na prodej

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:17

Zájemci o investici v oblasti internetu věcí mohou získat až 34% podíl společnosti SimpleCell Networ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota kybernetické měny bitcoin vystoupila na nový rekord

ČTK , 24. únor 2017 15:30

Hodnota kybernetické měny bitcoin se dnes zvýšila o 4,7 procenta a vystoupila na nový rekord 1218,85...

Více 0 komentářů

Apple v dubnu otevře v Kalifornii novou centrálu

ČTK , 24. únor 2017 11:30

Americká společnost Apple v dubnu otevře v kalifornském Cupertinu svou novou centrálu. Stěhování 12....

Více 0 komentářů

Ransomware funguje a generuje útočníkům zisky

Pavel Houser , 23. únor 2017 16:45

Ransomware je stále více centralizovaný a několik významných malwarových rodin dominuje celému "trhu...

Více 0 komentářů

Loni rychle rostl prodej mobilů a chytrých hodinek

ČTK , 23. únor 2017 14:43

Prodej technického spotřebního zboží v Česku loni vzrostl o 2,2 procenta na 74 miliard korun. ...

Více 0 komentářů