Móda v podání SAP. Systém SAP Fashion Management propojí výrobu, velkoobchod i prodej

19. leden 2016 18:00 0 komentářů

Již více než 25 výrobců oblečení a obuvi po celém světě těží z výhod integrované sady aplikací SAP Fashion Management. Ta umožňuje skloubit výrobu, velkoobchod i maloobchodní operace do jediného prostředí založeného na základu SAP ERP běžícím na platformě SAP HANA. Vertikální propojení všech fází od produkce k prodeji pomůže firmám působícím v módním průmyslu snížit celkové náklady na vlastnictví díky jednotnému plánování, lepší harmonizaci výroby a optimalizaci nabídky a poptávky napříč jednotlivými obchodními kanály.

Nová verze systému SAP Fashion Management nabízí módním společnostem možnost, jak lépe sladit požadavky celého obchodního procesu. Nezáleží na tom, zda jde o výrobce oblečení, nebo obuvi. Pro úspěch na trhu musí být vždy společnosti schopné okamžitě analyzovat požadavky zákazníků a přizpůsobit výrobu a plánování poptávce, která se dokáže proměnit velmi rychle. Platforma SAP HANA dokáže spojit informace ze všech kanálů do jediného end-to-end scénáře a na jejich základě pak optimalizovat výrobu. Zakomponování všech fází obchodního procesu do jediného informačního celku zajistí zefektivnění fungování celé firmy. I proto si software, původně vyvíjený ve spolupráci se čtyřmi módními značkami, dnes zvolilo již více než 25 zákazníků po celém světě.

Současní výrobci módního oblečení a obuvi nabízejí často své zboží prostřednictvím několika různých obchodních kanálů a musí tak dokázat provázat několik velmi odlišných činností. Sada aplikací SAP Fashion Management zahrnuje všechny specifické procesy od maloobchodu, přes velkoobchod až po výrobu do jediného prostředí umožňujícího jednoduché sdílení informací i plánů v rámci jediného ERP systému.

Řešení SAP Fashion Management je postaveno na standardním softwaru SAP ERP běžícím na in-memory platformě SAP HANA. Právě ta zvládne sladit potřeby materiálů i zásob pro různé zákaznické kanály, což je v současnosti jedna z největších výzev, před kterou módní značky stojí. Vzájemné propojení všech prvků od výroby pro prodej koncovému zákazníkovi má za následek snížení nákladů na vlastnictví, zvýšení efektivity práce a výroby a tím i konkurenceschopnosti. Analýza informací napříč kanály dává výrobcům možnost vyjít vstříc potřebám zákazníků a nabídnout jim větší individualizaci produkce, a to dokonce i v rámci rozsáhlých objednávek velkoobchodníků.

SAP Fashion Management nabízí také nástroje pro zákaznickou, geografickou i kanálovou segmentaci nabídky, a to včetně analýzy trendů. Díky tomuto propojení mohou módní značky mnohem lépe distribuovat svou produkci až k jednotlivým prodejnám, ať již fyzickým, tak virtuálním. Výrazně se tak zmenšuje počet situací, kdy některé zboží není v určité oblasti dostupné, a naopak jinde leží zbytečně velké skladové zásoby. To pro výrobce znamená nejen větší spokojenost zákazníků, ale také další snížení nákladů.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 1 komentářů