Samsung představil nové monitory a displeje pro komerční využití SMART Signage TV

05. leden 2015 16:00 0 komentářů

Společnost Samsung Electronics na veletrhu spotřební elektroniky CES 2015 v Las Vegas představila kompletní řadu prohnutých monitorů a displej pro komerční využití SMART LED Signage.

Na veletrhu CES 2015 chceme ukázat, kam jsme se posunuli ve vývoji pokročilých zobrazovacích technologií a průkopnických zařízení pro komerční využití,” řekl Seok-Gi Kim, Senior Viceprezident divize Visual Display Business společnosti Samsung Electronics. „Naše nové monitory a displeje určené pro firemní zákazníky otevírají svým uživatelům nekonečné možnosti využití při každé příležitosti a pro jakýkoli scénář.

Nová řada prohnutých monitorů zprostředkuje dokonalý obraz, přičemž pro oko je jeho tvar tím nejpřirozenějším prostředím, protože přesně kopíruje jeho přirozené zakřivení. V nabídce jsou dva modely s ultraširokým poměrem stran 21:9 s označením SE790C, které jsou dostupné ve velikosti úhlopříčky 29 a 34 palců, a dále 32palcový model SE590C.

Tyto špičkové monitory společně s modelem SE510C dostupným ve velikosti 24 a 27 palců a monitorem TD590C TV-ready o velikosti 27 palců by se měly zařadit mezi nejprodávanější modely. Kromě monitorů vystavuje Samsung moderní zobrazovací řešení optimalizované pro užívání v různém prostředí. Představena budou ve čtyřech zónách: SMART Office, SMART Hotel, SMART Restaurant a SMART LED Signage.

V zóně SMART Office Samsung odhalí UHD a prohnuté monitory zasazené do elegantního prostředí kanceláře. Zóna SMART Hotel návštěvníkům zprostředkuje ukázku konektivity, tedy rozšířených funkcí hotelových televizorů, které se např. díky funkci in-room control dokážou bezdrátově připojit k celé řadě IT zařízení.

Zóna SMART Restaurant bude zahrnovat druhou generaci SMART Signage televizorů určených malým a středním podnikům a ukáže, jaký vliv může mít digitální displej na zákazníky. Samsung také poprvé představí upgradovaný software, který mohou využít i stávající majitelé digitálního panelu a zmodernizovat si starší verze. Návštěvníci si mohou vyzkoušet vytváření digitálního menu a další nové funkce SMART Signage řešení.

Bezrámový design, špičková kvalita obrazovky a možnost nechat si vyrobit zařízení na míru svým potřebám, to jsou hlavní atribury SMART Signage panelů, které budou k vidění v zóně SMART LED Signage. Hosté budou mít možnost prohlédnout si špičkový signage dispej o velikosti 2,7 metru na délku a 1 m na šířku, jež bude složený z 12 (6x2) obrazovek. Tento displej má také nejmenší rozteč pixelů na trhu, pouhých 1,4 mm.

Poprvé budou na CES 2015 představeny také UHD monitory podporující technologii AMD FreeSync UE590 a UE850 UHD. Spolupráci s AMD oznámil Samsung v listopadu loňského roku.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Apple ukončí prodej iPodů Shuffle a Nano

ČTK , 28. červenec 2017 14:54

Přehrávače hudby jsou další obětí chytrých telefonů. Jediným přístrojem s jednostranným použitím, kt...

Více 0 komentářů

Operátor O2 zvýšil v pololetí zisk o 3 % na 2,6 mld. Kč

ČTK , 28. červenec 2017 11:05

Důvodem růstu jsou zejména vyšší výnosy z O2 TV a z mobilního internetu. ...

Více 0 komentářů

28 % organizací po celém světě bylo v červnu postiženo malvertisingovou kampaní RoughTed

Pavel Houser , 28. červenec 2017 10:00

RoughTed byl velmi nebezpečný už koncem května a během června dosáhl zatím svého maxima. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Samsung díky čipům a obrazovkám vykázal rekordní zisk

ČTK , 28. červenec 2017 09:00

Samsung ve čtvrtletí překonal ve výrobě čipů Intel a stal se největším výrobcem čipů na světě....

Více 0 komentářů

Foxconn postaví v USA továrnu za 10 miliard dolarů

ČTK , 28. červenec 2017 08:00

Foxconn je mimo jiné hlavním dodavatelem Applu, výrobní závody má i v ČR....

Více 0 komentářů

Pozornost věnovaná e-mailům se zvyšuje

ITBiz.cz , 27. červenec 2017 13:30

Průměrný čas strávený čtením e-mailu se mezi lety 2011-16 zvýšil o 7 %. V průběhu 6 let, mezi roky 2...

Více 0 komentářů

Zisk Facebooku prudce stoupl

ČTK , 27. červenec 2017 10:30

Celkové příjmy společnosti se zvýšily o téměř 45 % na 9,32 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů