Novinky v programu HP PartnerOne

15. říjen 2013 09:00 0 komentářů

Od fiskálního roku 2014 mohou členové programu HP PartnerOne využívat pět nových vylepšení.

HP představilo další vylepšení svého programu HP PartnerOne, který je nyní ještě jednodušší a umožňuje obchodním partnerům HP lépe předvídat i využít potenciál spolupráce s HP. Program HP PartnerOne pomáhá partnerům se rychleji zapojit do stávající partnerské infrastruktury, přijmout obchodních modely HP, získat konkurenční výhodu a zvýšit ziskovost.

Partnerský program HP PartnerOne nyní přináší pět zásadních vylepšení: nové specializace v klíčových růstových oblastech trhu, nové „konkurenční“ slevy jakožto součást kompenzačního modelu, efektivnější certifikační procesy, konzistentní členskou strukturu a lepší navigaci v partnerském portále.

Tato vylepšení navazují na základní koncepci programu HP PartnerOne, představenou v samostatné tiskové zprávě vydané 20. února 2013, kdy HP mj. oznámilo záměr vyplácet partnerům odměny z jejich prvních realizovaných obchodů a odstartovalo tak nový potenciál výdělku pro všechny členy své obchodní sítě.

Program HP PartnerOne nabízí osvědčené prodejní a marketingové nástroje, které pomohou obchodním partnerům vytvářet nové prodejní strategie, zvýšit poptávku po produktech a službách HP, a získat maximum ze stávajících obchodních aktivit – tedy obecně „lépe prodávat“.

Řada obchodních partnerů HP, jako např. společnost Convergent Technologies Group, specialista na oblast podnikových řešení, dokáže již nyní docenit pozitivní vliv nových vylepšení programu HP PartnerOne na podporu svého růstu, zvýšení příjmů a usnadnění spolupráce s HP i zákazníky.

„Pro zajištění dalšího růstu potřebují obchodní partneři programy, které jim nabídnou zdroje na míru, efektivní školení a hlubokou podporu, aby dokázali plnit stále náročnější technologické cíle svých zákazníků,“ řekl John Monahan, výkonný vice president pro obchod ve společnosti Convergent Technologies Group. „Nové provozní modely programu HP PartnerOne nám poskytují ty správné nástroje a pobídky, které potřebujeme pro další růst objemu spolupráce s HP i našimi zákazníky.“

Nové specializace v růstových oblastech trhu generují další obchodní příležitosti

HP rozšířilo strukturu svého programu PartnerOne o nové specializace, které se zaměřují na klíčové růstové oblasti trhu, mezi něž patří např. cloud, velkoobjemová data (big data) či služby:

  • Specializace Platinum zahrnuje Software a portfolio konvergované infrastruktury, definované již dříve oznámenou stejnojmennou úrovní Platinum.

  • Specializace Gold zahrnuje řešení Cloud Builder, Vertica, ServiceOne Enterprise a ServiceOne Printing and Computing.

  • Specializace Silver zahrnuje řešení Autonomy, Vertica, ServiceOne Enterprise a zaměřuje se na produkty divize PPS v regionu Evropy, Středního Východu a Afriky (EMEA), zejména pracovní stanice.

Nový rozcestník HP Cloud Partner Solution Navigator nabízí online zdroje, které poskytují zákazníkům podrobné informace o oblastech působnosti jednotlivých obchodních partnerů a pomohou jim najít toho správného HP partnera pro přechod jejich IT infrastruktury do cloudu.

HP bude rovněž podporovat nejvyšší úrovně partnerského programu prostřednictvím marketingových kampaní cílených na koncové zákazníky a zařazením daných partnerů podle úrovně jejich členství do programu HP Global Partner Locator.

Divize HP Printing & Personal Systems (HP PPS) v současnosti vytváří zjednodušená a přehlednější pravidla pro zapojení nových zákazníků z regionu EMEA do programu HP PartnerOne, která stanoví přesné parametry jejich spolupráce s channel partnery. Tato pravidla jasně identifikují, vymezí a rozdělí tržní segmenty mezi distribuční síť HP a channel partnery HP, díky čemuž nebude docházet k možnému zdvojení obchodních aktivit a jednání se zákazníky, což zvýší objem realizovaných obchodů a zjednoduší i urychlí samotný prodej.

HP bude navíc vytvářet nové specializované týmy, zaměřené na úzkou spolupráci s obchodními partnery a koordinaci společných aktivit v segmentu řešení podnikové třídy pro zvýšení jejich obchodního růstu a ziskovosti. Užší spolupráce a bližší přístup pomohou obchodním týmům HP a partnerů snáze splnit potřeby zákazníků.

Konzistentní a předvídatelné kompenzační modely zvyšují ziskovost partnerů

HP vypsalo nové konkurenční slevové sazby pro každou z úrovní programu HP PartnerOne v rámci HP PartnerOne Compensation Matrix, jenž je dostupný prostřednictvím partnerských portálů. Rozšiřuje tak stávající nabídku kompenzačních modelů oznámenou v létě letošního roku, která se zaměřuje na tři klíčové oblasti pomoci partnerům při zvyšování jejich růstu a ziskovosti:

  • „Základní kompenzace“ v souladu s členským statutem partnerů.

  • Růst příjmů partnerů v oblasti nových obchodních příležitostí.

  • Cílené obchodní pobídky pro klíčové produkty a služby HP.

Efektivnější certifikační procesy

Obchodní partneři s vyššími počty certifikovaných HP ExpertOne obchodních a předprodejních konzultantů mají lepší pozici a více příležitostí pro získání vyššího počtu obchodních projektů. Pro zjednodušení certifikačních procesů nyní HP snížilo počet svých technických certifikací na polovinu a nabízí detailnější certifikace, které vyžadují podstatně méně času, jenž musí zaměstnanci zařazení do certifikačních kurzů strávit mimo kancelář.

Například počet zkoušek nutný k dosažení serverové certifikace Accredited Technical Professional (ATP) klesne v roce 2014 ve srovnání s letošním rokem o 80 %.

Rychlejší přístup k nástrojům a obsahu na partnerském portále Během října letošního roku dojde k optimalizaci partnerského portálu, což partnerům HP přinese nové funkce a lepší navigaci, díky níž bude pro přístup k důležitým informacím, zdrojům či nástrojům stačit méně kliknutí myší.

„Uvědomujeme si, že pro zajištění růstu a konkurenceschopnosti našich obchodních partnerů musíme vytvářet a nabízet stále nové možnosti vzájemné spolupráce,“ řekl Jan Kameníček, generální ředitel HP Česká republika. „Zjednodušili a zvýhodnili jsme program HP PartnerOne, který je nyní přehlednější a nabízí nové specializace, kompenzační modely, konzistentní členskou strukturu i jednodušší certifikační procesy.“

Dostupnost

Program HP PartnerOne bude ve většině zemí k dispozici od 1. listopadu 2013.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

Rockaway získala minoritní podíl v Techloop.io

ČTK , 23. leden 2017 16:30

Investiční firma Rockaway Ventures získala minoritní podíl ve firmě Techloop.io, která zprostředkov...

Více 0 komentářů

Za vznícení mobilů Samsungu mohly baterie, firma odloží Galaxy S8

ČTK , 23. leden 2017 12:00

Za případy vznícení chytrých telefonů Galaxy Note 7 jihokorejské společnosti Samsung Electronics stá...

Více 0 komentářů

Foxconn zvažuje velkou investici do továrny v USA

ČTK , 23. leden 2017 08:29

Tchajwanská společnost Foxconn zvažuje, že investuje přes sedm miliard dolarů (zhruba 177 miliard Kč...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 1 komentářů

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 2 komentářů

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů