Novinky v programu HP PartnerOne

15. říjen 2013 09:00 0 komentářů

Od fiskálního roku 2014 mohou členové programu HP PartnerOne využívat pět nových vylepšení.

HP představilo další vylepšení svého programu HP PartnerOne, který je nyní ještě jednodušší a umožňuje obchodním partnerům HP lépe předvídat i využít potenciál spolupráce s HP. Program HP PartnerOne pomáhá partnerům se rychleji zapojit do stávající partnerské infrastruktury, přijmout obchodních modely HP, získat konkurenční výhodu a zvýšit ziskovost.

Partnerský program HP PartnerOne nyní přináší pět zásadních vylepšení: nové specializace v klíčových růstových oblastech trhu, nové „konkurenční“ slevy jakožto součást kompenzačního modelu, efektivnější certifikační procesy, konzistentní členskou strukturu a lepší navigaci v partnerském portále.

Tato vylepšení navazují na základní koncepci programu HP PartnerOne, představenou v samostatné tiskové zprávě vydané 20. února 2013, kdy HP mj. oznámilo záměr vyplácet partnerům odměny z jejich prvních realizovaných obchodů a odstartovalo tak nový potenciál výdělku pro všechny členy své obchodní sítě.

Program HP PartnerOne nabízí osvědčené prodejní a marketingové nástroje, které pomohou obchodním partnerům vytvářet nové prodejní strategie, zvýšit poptávku po produktech a službách HP, a získat maximum ze stávajících obchodních aktivit – tedy obecně „lépe prodávat“.

Řada obchodních partnerů HP, jako např. společnost Convergent Technologies Group, specialista na oblast podnikových řešení, dokáže již nyní docenit pozitivní vliv nových vylepšení programu HP PartnerOne na podporu svého růstu, zvýšení příjmů a usnadnění spolupráce s HP i zákazníky.

„Pro zajištění dalšího růstu potřebují obchodní partneři programy, které jim nabídnou zdroje na míru, efektivní školení a hlubokou podporu, aby dokázali plnit stále náročnější technologické cíle svých zákazníků,“ řekl John Monahan, výkonný vice president pro obchod ve společnosti Convergent Technologies Group. „Nové provozní modely programu HP PartnerOne nám poskytují ty správné nástroje a pobídky, které potřebujeme pro další růst objemu spolupráce s HP i našimi zákazníky.“

Nové specializace v růstových oblastech trhu generují další obchodní příležitosti

HP rozšířilo strukturu svého programu PartnerOne o nové specializace, které se zaměřují na klíčové růstové oblasti trhu, mezi něž patří např. cloud, velkoobjemová data (big data) či služby:

  • Specializace Platinum zahrnuje Software a portfolio konvergované infrastruktury, definované již dříve oznámenou stejnojmennou úrovní Platinum.

  • Specializace Gold zahrnuje řešení Cloud Builder, Vertica, ServiceOne Enterprise a ServiceOne Printing and Computing.

  • Specializace Silver zahrnuje řešení Autonomy, Vertica, ServiceOne Enterprise a zaměřuje se na produkty divize PPS v regionu Evropy, Středního Východu a Afriky (EMEA), zejména pracovní stanice.

Nový rozcestník HP Cloud Partner Solution Navigator nabízí online zdroje, které poskytují zákazníkům podrobné informace o oblastech působnosti jednotlivých obchodních partnerů a pomohou jim najít toho správného HP partnera pro přechod jejich IT infrastruktury do cloudu.

HP bude rovněž podporovat nejvyšší úrovně partnerského programu prostřednictvím marketingových kampaní cílených na koncové zákazníky a zařazením daných partnerů podle úrovně jejich členství do programu HP Global Partner Locator.

Divize HP Printing & Personal Systems (HP PPS) v současnosti vytváří zjednodušená a přehlednější pravidla pro zapojení nových zákazníků z regionu EMEA do programu HP PartnerOne, která stanoví přesné parametry jejich spolupráce s channel partnery. Tato pravidla jasně identifikují, vymezí a rozdělí tržní segmenty mezi distribuční síť HP a channel partnery HP, díky čemuž nebude docházet k možnému zdvojení obchodních aktivit a jednání se zákazníky, což zvýší objem realizovaných obchodů a zjednoduší i urychlí samotný prodej.

HP bude navíc vytvářet nové specializované týmy, zaměřené na úzkou spolupráci s obchodními partnery a koordinaci společných aktivit v segmentu řešení podnikové třídy pro zvýšení jejich obchodního růstu a ziskovosti. Užší spolupráce a bližší přístup pomohou obchodním týmům HP a partnerů snáze splnit potřeby zákazníků.

Konzistentní a předvídatelné kompenzační modely zvyšují ziskovost partnerů

HP vypsalo nové konkurenční slevové sazby pro každou z úrovní programu HP PartnerOne v rámci HP PartnerOne Compensation Matrix, jenž je dostupný prostřednictvím partnerských portálů. Rozšiřuje tak stávající nabídku kompenzačních modelů oznámenou v létě letošního roku, která se zaměřuje na tři klíčové oblasti pomoci partnerům při zvyšování jejich růstu a ziskovosti:

  • „Základní kompenzace“ v souladu s členským statutem partnerů.

  • Růst příjmů partnerů v oblasti nových obchodních příležitostí.

  • Cílené obchodní pobídky pro klíčové produkty a služby HP.

Efektivnější certifikační procesy

Obchodní partneři s vyššími počty certifikovaných HP ExpertOne obchodních a předprodejních konzultantů mají lepší pozici a více příležitostí pro získání vyššího počtu obchodních projektů. Pro zjednodušení certifikačních procesů nyní HP snížilo počet svých technických certifikací na polovinu a nabízí detailnější certifikace, které vyžadují podstatně méně času, jenž musí zaměstnanci zařazení do certifikačních kurzů strávit mimo kancelář.

Například počet zkoušek nutný k dosažení serverové certifikace Accredited Technical Professional (ATP) klesne v roce 2014 ve srovnání s letošním rokem o 80 %.

Rychlejší přístup k nástrojům a obsahu na partnerském portále Během října letošního roku dojde k optimalizaci partnerského portálu, což partnerům HP přinese nové funkce a lepší navigaci, díky níž bude pro přístup k důležitým informacím, zdrojům či nástrojům stačit méně kliknutí myší.

„Uvědomujeme si, že pro zajištění růstu a konkurenceschopnosti našich obchodních partnerů musíme vytvářet a nabízet stále nové možnosti vzájemné spolupráce,“ řekl Jan Kameníček, generální ředitel HP Česká republika. „Zjednodušili a zvýhodnili jsme program HP PartnerOne, který je nyní přehlednější a nabízí nové specializace, kompenzační modely, konzistentní členskou strukturu i jednodušší certifikační procesy.“

Dostupnost

Program HP PartnerOne bude ve většině zemí k dispozici od 1. listopadu 2013.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů