Novinky v programu HP PartnerOne

15. říjen 2013 09:00 0 komentářů

Od fiskálního roku 2014 mohou členové programu HP PartnerOne využívat pět nových vylepšení.

HP představilo další vylepšení svého programu HP PartnerOne, který je nyní ještě jednodušší a umožňuje obchodním partnerům HP lépe předvídat i využít potenciál spolupráce s HP. Program HP PartnerOne pomáhá partnerům se rychleji zapojit do stávající partnerské infrastruktury, přijmout obchodních modely HP, získat konkurenční výhodu a zvýšit ziskovost.

Partnerský program HP PartnerOne nyní přináší pět zásadních vylepšení: nové specializace v klíčových růstových oblastech trhu, nové „konkurenční“ slevy jakožto součást kompenzačního modelu, efektivnější certifikační procesy, konzistentní členskou strukturu a lepší navigaci v partnerském portále.

Tato vylepšení navazují na základní koncepci programu HP PartnerOne, představenou v samostatné tiskové zprávě vydané 20. února 2013, kdy HP mj. oznámilo záměr vyplácet partnerům odměny z jejich prvních realizovaných obchodů a odstartovalo tak nový potenciál výdělku pro všechny členy své obchodní sítě.

Program HP PartnerOne nabízí osvědčené prodejní a marketingové nástroje, které pomohou obchodním partnerům vytvářet nové prodejní strategie, zvýšit poptávku po produktech a službách HP, a získat maximum ze stávajících obchodních aktivit – tedy obecně „lépe prodávat“.

Řada obchodních partnerů HP, jako např. společnost Convergent Technologies Group, specialista na oblast podnikových řešení, dokáže již nyní docenit pozitivní vliv nových vylepšení programu HP PartnerOne na podporu svého růstu, zvýšení příjmů a usnadnění spolupráce s HP i zákazníky.

„Pro zajištění dalšího růstu potřebují obchodní partneři programy, které jim nabídnou zdroje na míru, efektivní školení a hlubokou podporu, aby dokázali plnit stále náročnější technologické cíle svých zákazníků,“ řekl John Monahan, výkonný vice president pro obchod ve společnosti Convergent Technologies Group. „Nové provozní modely programu HP PartnerOne nám poskytují ty správné nástroje a pobídky, které potřebujeme pro další růst objemu spolupráce s HP i našimi zákazníky.“

Nové specializace v růstových oblastech trhu generují další obchodní příležitosti

HP rozšířilo strukturu svého programu PartnerOne o nové specializace, které se zaměřují na klíčové růstové oblasti trhu, mezi něž patří např. cloud, velkoobjemová data (big data) či služby:

  • Specializace Platinum zahrnuje Software a portfolio konvergované infrastruktury, definované již dříve oznámenou stejnojmennou úrovní Platinum.

  • Specializace Gold zahrnuje řešení Cloud Builder, Vertica, ServiceOne Enterprise a ServiceOne Printing and Computing.

  • Specializace Silver zahrnuje řešení Autonomy, Vertica, ServiceOne Enterprise a zaměřuje se na produkty divize PPS v regionu Evropy, Středního Východu a Afriky (EMEA), zejména pracovní stanice.

Nový rozcestník HP Cloud Partner Solution Navigator nabízí online zdroje, které poskytují zákazníkům podrobné informace o oblastech působnosti jednotlivých obchodních partnerů a pomohou jim najít toho správného HP partnera pro přechod jejich IT infrastruktury do cloudu.

HP bude rovněž podporovat nejvyšší úrovně partnerského programu prostřednictvím marketingových kampaní cílených na koncové zákazníky a zařazením daných partnerů podle úrovně jejich členství do programu HP Global Partner Locator.

Divize HP Printing & Personal Systems (HP PPS) v současnosti vytváří zjednodušená a přehlednější pravidla pro zapojení nových zákazníků z regionu EMEA do programu HP PartnerOne, která stanoví přesné parametry jejich spolupráce s channel partnery. Tato pravidla jasně identifikují, vymezí a rozdělí tržní segmenty mezi distribuční síť HP a channel partnery HP, díky čemuž nebude docházet k možnému zdvojení obchodních aktivit a jednání se zákazníky, což zvýší objem realizovaných obchodů a zjednoduší i urychlí samotný prodej.

HP bude navíc vytvářet nové specializované týmy, zaměřené na úzkou spolupráci s obchodními partnery a koordinaci společných aktivit v segmentu řešení podnikové třídy pro zvýšení jejich obchodního růstu a ziskovosti. Užší spolupráce a bližší přístup pomohou obchodním týmům HP a partnerů snáze splnit potřeby zákazníků.

Konzistentní a předvídatelné kompenzační modely zvyšují ziskovost partnerů

HP vypsalo nové konkurenční slevové sazby pro každou z úrovní programu HP PartnerOne v rámci HP PartnerOne Compensation Matrix, jenž je dostupný prostřednictvím partnerských portálů. Rozšiřuje tak stávající nabídku kompenzačních modelů oznámenou v létě letošního roku, která se zaměřuje na tři klíčové oblasti pomoci partnerům při zvyšování jejich růstu a ziskovosti:

  • „Základní kompenzace“ v souladu s členským statutem partnerů.

  • Růst příjmů partnerů v oblasti nových obchodních příležitostí.

  • Cílené obchodní pobídky pro klíčové produkty a služby HP.

Efektivnější certifikační procesy

Obchodní partneři s vyššími počty certifikovaných HP ExpertOne obchodních a předprodejních konzultantů mají lepší pozici a více příležitostí pro získání vyššího počtu obchodních projektů. Pro zjednodušení certifikačních procesů nyní HP snížilo počet svých technických certifikací na polovinu a nabízí detailnější certifikace, které vyžadují podstatně méně času, jenž musí zaměstnanci zařazení do certifikačních kurzů strávit mimo kancelář.

Například počet zkoušek nutný k dosažení serverové certifikace Accredited Technical Professional (ATP) klesne v roce 2014 ve srovnání s letošním rokem o 80 %.

Rychlejší přístup k nástrojům a obsahu na partnerském portále Během října letošního roku dojde k optimalizaci partnerského portálu, což partnerům HP přinese nové funkce a lepší navigaci, díky níž bude pro přístup k důležitým informacím, zdrojům či nástrojům stačit méně kliknutí myší.

„Uvědomujeme si, že pro zajištění růstu a konkurenceschopnosti našich obchodních partnerů musíme vytvářet a nabízet stále nové možnosti vzájemné spolupráce,“ řekl Jan Kameníček, generální ředitel HP Česká republika. „Zjednodušili a zvýhodnili jsme program HP PartnerOne, který je nyní přehlednější a nabízí nové specializace, kompenzační modely, konzistentní členskou strukturu i jednodušší certifikační procesy.“

Dostupnost

Program HP PartnerOne bude ve většině zemí k dispozici od 1. listopadu 2013.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

Nové Embarcadero RAD Studio obsahuje i licenci pro aplikační server

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 10:00

Vývojové prostředí nabízí i nové prvky knihovny vizuálních komponent a nové možnosti grafického uživ...

Více 0 komentářů

Botnet Necurs se vrátil a šíří nový ransomware

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 09:00

V listopadu došlo k oživení botnetu Necurs v souvislosti s distribucí nového ransomwaru Scarab. ...

Více 0 komentářů

Jižní Korea zvažuje, že zdaní obchody s bitcoinem

ČTK , 15. prosinec 2017 08:00

Vláda se obává dopadů, které s sebou může přinést náhlý cenový propad kryptoměn....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů

Apple poskytne investici 390 milionů USD firmě Finisar

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Výrobce optických komponentů Finisar získá investici 390 milionů dolarů od firmy Apple....

Více 0 komentářů

Facebook se chystá danit příjmy z reklamy v jednotlivých zemích

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Změna se má uskutečnit do poloviny roku 2019 a týkat se bude zhruba 30 zemí, kde má firma kanceláře....

Více 0 komentářů