PREMIER system nabízí nový modul Centrum ePodání

15. září 2012 00:00 0 komentářů

Nový modul usnadní uživatelům informačního systému PREMIER komunikaci s finančním úřadem, Českou správou sociálního zabezpečení a s příslušnou zdravotní pojišťovnou.

Ukázka obrazovky při exportu z ERP systému PREMIER system
Ukázka obrazovky při exportu z ERP systému PREMIER system
PREMIER system a.s., přední český producent informačních a ekonomických systémů, připravil nový komplexní modul "Centrum ePodání" umožňující přímou komunikaci z programu PREMIER s finančním úřadem, ČSSZ a se zdravotní pojišťovnou. Vstup do centra podání je možný stiskem jediného tlačítka z daňové kanceláře nebo z mezd. K používání je nutný kvalifikovaný certifikát.

Komunikace se státními institucemi je nyní pro uživatele informačního systému PREMIER ještě snadnější než dříve. Díky novému modulu mohou všem výše uvedeným úřadům zasílat svá hlášení resp. podání přímo z prostředí programu. Ušetří tak čas a náklady spojené s písemnou komunikací.

Ukázka č. 2 obrazovky při exportu z ERP systému PREMIER system
Ukázka č. 2 obrazovky při exportu z ERP systému PREMIER system

Komunikace s ČSSZ přes rozhraní VREP

Pro odesílání hlášení prostřednictvím komunikačního rozhrání České správy sociálního zabezpečení VREP (Veřejné rozhraní pro e - Podání) přímo z programu PREMIER je potřeba pouze kvalifikovaný certifikát zaregistrovaný na ČSSZ.

Komunikace s MFCR (FU) přes rozhraní EPO

Aplikace kopíruje princip funkčnosti Podatelny EPO a umožňuje činnost ve dvou modech – odeslání podání a dotaz na výsledek podání.

Poté, co je podání odesláno, Podatelna EPO potvrdí jeho přijetí. Potvrzení o přijetí obsahuje jedinečný identifikátor, který byl přijatému podání přidělen.

Komunikace s VZP přes rozhraní B2B

Pro odesílání zpráv na B2B rozhraní VZP (Všeobecné zdravotní pojišťovny) je opět nutno mít k dispozici kvalifikovaný podpisový certifikát a tento zaregistrovat u VZP. Při registraci je uživateli od VZP rovněž přidělen identifikátor (uid) a tento je potřeba v programu zadat do uživatelských předvoleb k nastavenému certifikátu (el. podpisu). Dále je potřeba mít v počítači řádně nainstalovány certifikáty VZP, dostupné na webu B2B rozhraní a dále je nutné mít počítači nainstalovány příslušné kořenové certifikáty.

Komunikace s Portálem ZP kromě VZP a ZPMV

K odesílání podání přímo z programu Premier potřebujete pouze kvalifikovaný certifikát zaregistrovaný na Portálu ZP. Tento osobní certifikát musí být nainstalován v počítači, z něhož má komunikace probíhat (nelze zde použít certifikát ze souboru). Dále je nutno ke komunikaci mít nainstalovánu podepisovací komponentu Signer.

Představení programu PREMIER system

PREMIER system je komplexní informační a ekonomický software (ERP system) pro řízení menších, středních a středně velkých firem. Technologicky vyspělé produkty PREMIER system nabízí komfortní pokrytí všech firemních procesů, rychlou dostupnost a bezpečnost dat, stabilitu, otevřenost a dokonalý přehled o firmě.

Modularita

Nabídka modulů PREMIER system pokrývá všechny firemní agendy (ekonomické, skladové/obchodní, marketingové, administrativní, personální, výrobně-technické) a ve spojení s nástavbovými moduly a specializovanými řešeními vytváří kompaktní celek vhodný pro téměř jakýkoliv obor a typ firmy.

Modularita systému nabízí klientům možnost vybrat si svoji variantu modulů, která nejlépe odpovídá jejím požadavků na informační systém. Takto mohou především menší firmy (individuální uživatelé) nalézt zvýhodněné kategorie a balíčky, které mohou v budoucnosti snadno rozšiřovat. Vysoká univerzálnost a komplexnost programu (využití v jakémkoliv oboru). Modularita programu umožňuje vybrat si produkty dle potřeby s možností pozdější volby produktů dle růstu firmy.

Přehlednost a snadné ovládání

Na ploše originálního, mimořádně intuitivního a jednoduchého prostředí se nabízí profesionální, funkčně propracovaný a variabilní program, který svým universálním využitím s dokonalým poměrem cena/výkon je ideálním řešením pro firmu jakékoliv velikosti, včetně živnostníků.

Flexibilní reakce na požadavky zákazníka

V dnešní době je téměř nezbytné, aby se program maximálně přizpůsobil potřebám firmy a pružně reagoval na jejich požadavky a změny v pracovních procesech. Všechny funkce programu jsou vždy implementovány volitelně, neomezují tedy ostatní uživatele a nenarušují kontinuální návaznost jednotlivých verzí. Realizace individuálních úprav v programu je jednou z hlavních priorit a předností společnosti PREMIER system, která vychází z filosofie osobního přístupu ke klientovi.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
26. 10. Acronis Roadshow 2017
RSS 

Zprávičky

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů

Ransomware Locky v září masivně útočil ve světě i v ČR

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:30

Locky se neobjevil v Top 10 škodlivých kódů od listopadu 2016....

Více 0 komentářů

Podnikové služby tvoří už 5 % českého HDP

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:00

Podnikové služby v ČR rostly o 19 %, největší boom zažívají centra poskytující IT služby....

Více 0 komentářů