SITA na Air Trasport IT summitu odhalila systém nové generace pro služby pasažérům

30. září 2013 12:48 0 komentářů

SITA představila Horizon, svůj systém služeb nové generace pro cestující. Stalo se tak na Air Trasport IT summitu, který proběhl v Bruselu. SITA je významným dodavatelem při navrhování a vývoji koncových systémů pro cestující na platformě třetí generace.

Oblast technologií se díky nárůstu používání mobilních telefonů a nových digitálních zařízení mění, a letecké společnosti tak musí být v tomto ohledu flexibilní, aby mohly jednoduše poskytovat své služby skrze jakýkoliv kanál – ať již současný či budoucí. Více než 150 leteckých a pozemních přepravců po celém světě používá v současné době sytém služeb pro cestující (PSS) od společnosti SITA. Ti a mnoho dalších budou schopni uspokojit a přizpůsobit se měnícím potřebám trhu díky nové agilní platformě Horizon od společnosti SITA.

Společnost SITA, dodavatel v letecké dopravě, provedla podstatné investice, aby z Horizon učinila skutečně flexibilní platformu, která vyhovuje potřebám leteckých společností ve stále se měnícím obchodním prostředí. Například v roce 2010 se prostřednictvím přímých kanálů prodalo méně než 40 % letenek, ale do roku 2016 očekávají letecké společnosti nárůst až na 67 %. Systém služeb pro cestující je středobodem letecké společnosti: je to motor, který pohání byznys. Stávající systémy ovšem nebyly navrženy pro nové technologie, zejména pro rozvoj v oblasti mobilních zařízení, a snaží se vyrovnat s obrovským množstvím specifických požadavků ze strany cestujících.

Francesco Violante, generální ředitel společnosti SITA řekl: „Dnešek představuje milník pro naše odvětví. Starší systémy, které podporovaly vše od rezervací, přes odletovou kontrolu či řízení zásob nám sloužily dobře. My jsme ale nyní v éře nových technologií, nového životního stylu a nových očekávání ze strany zákazníků, což letecké společnosti, a nás jako jejich poskytovatele technologií, nutí rychle přijímat změny. Aerolinie potřebují systémy, které jsou agilní. Řešení v oblasti managementu cestujících a distribuce musí být schopna reagovat na specifické situace tak, aby letecké společnosti mohly plně zužitkovat zákaznické příležitosti v reálném čase.“

„V této době plné změn je důležité, že SITA investovala právě do Horizonu, aby udržela na trhu konkurenci a možnost výběru. Náš nejnovější Průzkum IT trendů aerolinií ukazuje, že v průběhu příštích tří let téměř 50 % leteckých společností plánuje velké změny v modernizaci svých základních systémů pro pasažéry. SITA má nyní novou aplikační infrastrukturu, která může pomoci aeroliniím změnit jejich podnikání,“ dodává Violante.

Horizon je navržen speciálně pro správu v oblasti nových technologií. Tato třetí generace systému služeb pro pasažéry je postavena na agilní platformě. Ta využívá nejmodernější technologie, na rozdíl od první a druhé generace systémů, které stále závisí na starších systémech. Na služby orientovaná architektura Horizonu nyní činí cenné obchodní a provozní údaje, dříve uvězněné uvnitř starších systémů, snadno dostupnými a mohou tak posloužit pro účinnější obchodní rozhodnutí. Během procesu navrhování SITA zajistila, aby si letecké společnosti v systému Horizon mohly samy nastavit obchodní pravidla dle svých potřeb a konzistentně napříč všemi kanály. Nabízí širokou řadu funkcí, které jsou potřebné pro fullservisové a hybridní dopravce fungující v globálním online světě.

„Horizon je zcela nový systém služeb pro pasažéry, který byl navržen od základu s nejnovějšími technologiemi a agilní architekturou orientovanou na poskytování služeb. Po mnoha letech investic, vývoje a konzultací s našimi zákazníky z oblasti aerolinií a pozemní přepravy, máme nyní systém s integrovanou aplikační infrastrukturu fungující i v nové éře mnohočetných kanálů a poptávky po specifických požadavcích,“ poznamenává Violante.

Návštěvníci SITA Air Trasport IT summitu, kterého se během dvou dnů zúčastnily i stovky předních společností leteckého průmyslu, měli možnost vidět exkluzivní představení Horizonu. Byla předvedena názorná ukázka kompletního procesu, kterým pasažér projde - vše od inventáře, rezervací po odbavení či hmotnost zavazadel je přístupné přes několik styčných bodů. Systém je navržen tak, aby rozpoznal zákazníky od okamžiku prodeje letenek až po služby, které poskytuje posádka letounu během letu. Takový přehled umožňuje leteckým společnostem maximalizovat ziskovost. Odborníci ze společnosti SITA ukazují, jak systém zajistí, aby byla data sdílena v reálném čase mezi všemi zúčastněnými stranami napříč všemi aplikacemi. Cestující, agenti a všichni další uživatelé si tak mohou zobrazit přesné a relevantní informace. Letecké společnosti tak mohou trvale poskytovat služby pasažérům, které odpovídají všem styčným bodům.

Nová aplikační infrastruktura od společnosti SITA již byla uvedena na trh. Aktuálně stále pokračuje testování výkonu a použitelnosti s klíčovými uživateli. Implementace dalších aplikací je plánována na konec tohoto roku.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 0 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů