SITA na Air Trasport IT summitu odhalila systém nové generace pro služby pasažérům

30. září 2013 12:48 0 komentářů

SITA představila Horizon, svůj systém služeb nové generace pro cestující. Stalo se tak na Air Trasport IT summitu, který proběhl v Bruselu. SITA je významným dodavatelem při navrhování a vývoji koncových systémů pro cestující na platformě třetí generace.

Oblast technologií se díky nárůstu používání mobilních telefonů a nových digitálních zařízení mění, a letecké společnosti tak musí být v tomto ohledu flexibilní, aby mohly jednoduše poskytovat své služby skrze jakýkoliv kanál – ať již současný či budoucí. Více než 150 leteckých a pozemních přepravců po celém světě používá v současné době sytém služeb pro cestující (PSS) od společnosti SITA. Ti a mnoho dalších budou schopni uspokojit a přizpůsobit se měnícím potřebám trhu díky nové agilní platformě Horizon od společnosti SITA.

Společnost SITA, dodavatel v letecké dopravě, provedla podstatné investice, aby z Horizon učinila skutečně flexibilní platformu, která vyhovuje potřebám leteckých společností ve stále se měnícím obchodním prostředí. Například v roce 2010 se prostřednictvím přímých kanálů prodalo méně než 40 % letenek, ale do roku 2016 očekávají letecké společnosti nárůst až na 67 %. Systém služeb pro cestující je středobodem letecké společnosti: je to motor, který pohání byznys. Stávající systémy ovšem nebyly navrženy pro nové technologie, zejména pro rozvoj v oblasti mobilních zařízení, a snaží se vyrovnat s obrovským množstvím specifických požadavků ze strany cestujících.

Francesco Violante, generální ředitel společnosti SITA řekl: „Dnešek představuje milník pro naše odvětví. Starší systémy, které podporovaly vše od rezervací, přes odletovou kontrolu či řízení zásob nám sloužily dobře. My jsme ale nyní v éře nových technologií, nového životního stylu a nových očekávání ze strany zákazníků, což letecké společnosti, a nás jako jejich poskytovatele technologií, nutí rychle přijímat změny. Aerolinie potřebují systémy, které jsou agilní. Řešení v oblasti managementu cestujících a distribuce musí být schopna reagovat na specifické situace tak, aby letecké společnosti mohly plně zužitkovat zákaznické příležitosti v reálném čase.“

„V této době plné změn je důležité, že SITA investovala právě do Horizonu, aby udržela na trhu konkurenci a možnost výběru. Náš nejnovější Průzkum IT trendů aerolinií ukazuje, že v průběhu příštích tří let téměř 50 % leteckých společností plánuje velké změny v modernizaci svých základních systémů pro pasažéry. SITA má nyní novou aplikační infrastrukturu, která může pomoci aeroliniím změnit jejich podnikání,“ dodává Violante.

Horizon je navržen speciálně pro správu v oblasti nových technologií. Tato třetí generace systému služeb pro pasažéry je postavena na agilní platformě. Ta využívá nejmodernější technologie, na rozdíl od první a druhé generace systémů, které stále závisí na starších systémech. Na služby orientovaná architektura Horizonu nyní činí cenné obchodní a provozní údaje, dříve uvězněné uvnitř starších systémů, snadno dostupnými a mohou tak posloužit pro účinnější obchodní rozhodnutí. Během procesu navrhování SITA zajistila, aby si letecké společnosti v systému Horizon mohly samy nastavit obchodní pravidla dle svých potřeb a konzistentně napříč všemi kanály. Nabízí širokou řadu funkcí, které jsou potřebné pro fullservisové a hybridní dopravce fungující v globálním online světě.

„Horizon je zcela nový systém služeb pro pasažéry, který byl navržen od základu s nejnovějšími technologiemi a agilní architekturou orientovanou na poskytování služeb. Po mnoha letech investic, vývoje a konzultací s našimi zákazníky z oblasti aerolinií a pozemní přepravy, máme nyní systém s integrovanou aplikační infrastrukturu fungující i v nové éře mnohočetných kanálů a poptávky po specifických požadavcích,“ poznamenává Violante.

Návštěvníci SITA Air Trasport IT summitu, kterého se během dvou dnů zúčastnily i stovky předních společností leteckého průmyslu, měli možnost vidět exkluzivní představení Horizonu. Byla předvedena názorná ukázka kompletního procesu, kterým pasažér projde - vše od inventáře, rezervací po odbavení či hmotnost zavazadel je přístupné přes několik styčných bodů. Systém je navržen tak, aby rozpoznal zákazníky od okamžiku prodeje letenek až po služby, které poskytuje posádka letounu během letu. Takový přehled umožňuje leteckým společnostem maximalizovat ziskovost. Odborníci ze společnosti SITA ukazují, jak systém zajistí, aby byla data sdílena v reálném čase mezi všemi zúčastněnými stranami napříč všemi aplikacemi. Cestující, agenti a všichni další uživatelé si tak mohou zobrazit přesné a relevantní informace. Letecké společnosti tak mohou trvale poskytovat služby pasažérům, které odpovídají všem styčným bodům.

Nová aplikační infrastruktura od společnosti SITA již byla uvedena na trh. Aktuálně stále pokračuje testování výkonu a použitelnosti s klíčovými uživateli. Implementace dalších aplikací je plánována na konec tohoto roku.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Hluboké učení prý obecnou umělou inteligenci nevytvoří

Pavel Houser , 23. leden 2018 06:30
Pavel Houser

Argumenty pro skepsi sice existují, ale nejsou rozhodně neprůstřelné. Gary Marcus, bývalý ředitel la...

Více








RSS 

Zprávičky

Přenesení čísla při změně operátora se od února zkrátí na 10 dnů

ČTK , 23. leden 2018 13:39

Novela zákona rse ovněž dotkla například prodlužování smlouvy na dobu určitou. ...

Více 0 komentářů

Tržní kapitalizace Netflixu překročila 100 miliard dolarů

ČTK , 23. leden 2018 09:43

Internetové televizi Netflix se v posledním loňském čtvrtletí podařilo získat o téměř dva miliony př...

Více 0 komentářů

Švýcarský fond chce vydat kryptoměnu krytou průmyslovými kovy

ČTK , 23. leden 2018 08:00

Tiberius nebude první měnou krytou aktivy. Například singapurská digixGlobal a ruská goldmint jsou p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Firmy ohrožují zranitelnosti v USB tokenech

Pavel Houser , 22. leden 2018 15:24

Útočníkům stačí pouze provést sken dané sítě a najít otevřený port 1947. Ten jim pak umožní získat v...

Více 0 komentářů

Richemont nabízí 2,8 miliardy eur za zbytek internetového prodejce YNAP

ČTK , 22. leden 2018 13:21

Nabídka ohodnocuje YNAP na 5,3 miliardy eur. Spotřebitelé si zvykli kupovat přes internet i dražší z...

Více 0 komentářů

Operátor ICT chystá vznik celopražského úložiště dat

ČTK , 22. leden 2018 12:51

Na platformu budou napojeny různé senzory, např. chytré lampy. Shromažďována budou data ze záchytnýc...

Více 0 komentářů

Amazon otevírá obchod bez pokladen

ČTK , 22. leden 2018 08:00

Shora sledují kupující černé kamery a v policích jsou umístěné snímače hmotnosti....

Více 0 komentářů