Společnost Doxee ukázala nové trendy cloudové komunikace

26. listopad 2012 04:25 0 komentářů

Jaké jsou hlavní výhody cloudu a jaká nabízí cloud řešení pro efektivní komunikaci se zákazníky, to byla horká témata konference Doxee, která se konala 22. listopadu 2012 v Praze. Odborníci z různých koutů Evropy na ní prezentovali IT řešení a mezinárodní studie na téma Customer Communication Management in the Cloud.

Společnost Doxee, lídr v oblasti produktů a služeb pro tvorbu, distribuci a elektronickou archivaci dokumentů, uspořádala v pražských Vysočanech seminář, na kterém prezentovala nejnovější poznatky z oblasti cloud managementu a managementu komunikace se zákazníky (Customer Communication Management – CCM). Na příkladových studiích ukázala Doxee přechod CCM na novou platformu Doxee, která nativně podporuje nasazení v cloudu, a prezentovala výhody a úspory, které taková řešení pro efektivní komunikaci se zákazníky a legální archivaci dat přinášejí.

„Jsme rádi, že jsme také letos mohli na semináři Doxee prezentovat špičkové technologii a případové studie, které ukazují, že se pro komunikaci se zákazníky otevírají široké možnosti využití inteligentních IT systémů, jako je naše nová platforma Doxee,“ říká Jan Holý, Business Development Manager společnosti DOXEE Czech s.r.o.

Také společnost IDC na semináři představila výsledky svého výzkumu o komerčním využití IT. Výzkum, který provedla na respondentech v regionu CEE, ukázal, že více než 40 % respondentů považuje za nejvyšší aktuální prioritu v oblasti IT řešení schopnost technologií adaptovat se na rychle se měnící podnikatelské prostředí. Za neméně důležité označili odpovídající také snižování nákladů v této oblasti a zvyšování bezpečnosti IT aplikací. Z odpovědí také vyplynulo, že se respondenti u svých externích dodavatelů IT služeb nejvíce potýkají s dlouhými reakčními dobami, vysokými cenami a neschopností těchto dodavatelů dodržovat stanovené termíny. Podle IDC je ideálním řešením těchto slabých míst právě přechod na cloud.

Také společnost InfoTrends indikovala, kam se bude komunikace se zákazníky v budoucnu ubírat a za současné klíčové trendy ovlivňující komunikaci se zákazníky označila technologické, ekonomické, kulturní a vládní aspekty.

Specialisté z Accenture se věnovali tematice Cloud analytics a účastníkům konference ukázali, jak technologie cloudu a důkladná analýza umožňují společnostem lépe nacházet a využívat potřebné informace ze svých dat pro dosažení úspor. Na příkladech prezentovali, jak přinášet sdělení cílovým skupinám ještě efektivněji, vytvářet pro příslušnou oblast podnikání nové hodnoty a zajistit veškeré předpoklady pro zodpovědné rozhodování o klíčových otázkách firmy.

„Konference DOXEE 2012 zkrátka znovu ukázala, že inteligentní ekonomika potřebuje inteligentní IT, ke kterým technologie cloudu bezesporu patří,“ uzavírá Jan Holý.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů