Společnost Doxee ukázala nové trendy cloudové komunikace

26. listopad 2012 04:25 0 komentářů

Jaké jsou hlavní výhody cloudu a jaká nabízí cloud řešení pro efektivní komunikaci se zákazníky, to byla horká témata konference Doxee, která se konala 22. listopadu 2012 v Praze. Odborníci z různých koutů Evropy na ní prezentovali IT řešení a mezinárodní studie na téma Customer Communication Management in the Cloud.

Společnost Doxee, lídr v oblasti produktů a služeb pro tvorbu, distribuci a elektronickou archivaci dokumentů, uspořádala v pražských Vysočanech seminář, na kterém prezentovala nejnovější poznatky z oblasti cloud managementu a managementu komunikace se zákazníky (Customer Communication Management – CCM). Na příkladových studiích ukázala Doxee přechod CCM na novou platformu Doxee, která nativně podporuje nasazení v cloudu, a prezentovala výhody a úspory, které taková řešení pro efektivní komunikaci se zákazníky a legální archivaci dat přinášejí.

„Jsme rádi, že jsme také letos mohli na semináři Doxee prezentovat špičkové technologii a případové studie, které ukazují, že se pro komunikaci se zákazníky otevírají široké možnosti využití inteligentních IT systémů, jako je naše nová platforma Doxee,“ říká Jan Holý, Business Development Manager společnosti DOXEE Czech s.r.o.

Také společnost IDC na semináři představila výsledky svého výzkumu o komerčním využití IT. Výzkum, který provedla na respondentech v regionu CEE, ukázal, že více než 40 % respondentů považuje za nejvyšší aktuální prioritu v oblasti IT řešení schopnost technologií adaptovat se na rychle se měnící podnikatelské prostředí. Za neméně důležité označili odpovídající také snižování nákladů v této oblasti a zvyšování bezpečnosti IT aplikací. Z odpovědí také vyplynulo, že se respondenti u svých externích dodavatelů IT služeb nejvíce potýkají s dlouhými reakčními dobami, vysokými cenami a neschopností těchto dodavatelů dodržovat stanovené termíny. Podle IDC je ideálním řešením těchto slabých míst právě přechod na cloud.

Také společnost InfoTrends indikovala, kam se bude komunikace se zákazníky v budoucnu ubírat a za současné klíčové trendy ovlivňující komunikaci se zákazníky označila technologické, ekonomické, kulturní a vládní aspekty.

Specialisté z Accenture se věnovali tematice Cloud analytics a účastníkům konference ukázali, jak technologie cloudu a důkladná analýza umožňují společnostem lépe nacházet a využívat potřebné informace ze svých dat pro dosažení úspor. Na příkladech prezentovali, jak přinášet sdělení cílovým skupinám ještě efektivněji, vytvářet pro příslušnou oblast podnikání nové hodnoty a zajistit veškeré předpoklady pro zodpovědné rozhodování o klíčových otázkách firmy.

„Konference DOXEE 2012 zkrátka znovu ukázala, že inteligentní ekonomika potřebuje inteligentní IT, ke kterým technologie cloudu bezesporu patří,“ uzavírá Jan Holý.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů