Společnost KYOCERA zvolila řešení pro správu služeb s podporou IoT od společnosti IFS

01. srpen 2017 15:29 0 komentářů

Řešení od společnosti IFS bude nasazeno v cloudu na podporu nástroje KYOCERA Document Solutions v 17 evropských zemích.

Společnost IFS, která je celosvětovým specialistou na podnikové aplikace, oznámila, že KYOCERA Document Solutions Europe, přední výrobce řešení pro zobrazování dokumentů a systémů pro správu dokumentů, implementuje produkt IFS Service Management™ s cílem optimalizovat procesy služeb a vybudovat jednotný systém napříč Evropou.

Společnost KYOCERA Document Solutions Europe se svým předním portfoliem tiskáren, multifunkčních systémů, spotřebního materiálu, softwarových řešení a dokumentových služeb usnadňuje efektivní a cenově výhodnou realizaci procesů pro zpracování dokumentů.

Po důkladném zhodnocení několika dodavatelů softwaru si společnost KYOCERA Document Solutions Europe zvolila pro optimalizaci procesů svých služeb a vybudování jednotného IT řešení napříč celou Evropou řešení IFS Service Management. S řešením IFS společnost zkrátí dobu potřebnou k poskytnutí služeb, vylepší správu smluv a záruk a zajistí efektivní spolupráci s obchodními partnery.

Řešení bude nasazeno do cloudu spravovaného společností IFS na platformě Microsoft Azure, což je plnohodnotné spravované cloudové prostředí pro jednoho klienta. Během počátečního projektu bude vyvinuta evropská norma, která bude pilotně zavedena ve společnosti KYOCERA Document Solutions Europe. Ve druhé fázi bude tato norma zavedena v dceřiných firmách společnosti KYOCERA napříč Evropou, Středním východem a Afrikou, mezi které patří například Triumph Adler, dlouholetý člen skupiny KYOCERA.

„Provedli jsme pečlivý průzkum všech známých produktů na trhu,“ prohlásil Takahiro Sato, prezident společnosti KYOCERA Document Solutions Europe. „Společnost IFS nám nabídla nejucelenější, nejpropojenější a mezinárodně nejlépe škálovatelná softwarová řešení pro všechny důležité oblasti služeb. Jedním z rozhodujících faktorů pro nás byla inovativní softwarová architektura od společnosti IFS orientovaná na budoucnost.“

Peter Höhne, viceprezident prodeje a marketingu společnosti IFS ve Střední Evropě, řekl: „Smlouva se společností KYOCERA Document Solutions Europe představuje pro společnost IFS významný milník. Získání tohoto strategicky významného zákazníka opětovně potvrzuje naši vedoucí pozici na poli softwaru pro správu služeb a fakt, že naše dlouhodobé investice do ‚rušivých‘ technologií, jako jsou IoT a cloud, mají mezi globálními podniky stále dobrý zvuk.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Před 25 lety byl zpřístupněn webový prohlížeč Mosaic

ČTK , 21. duben 2018 15:22

Mosaic se zrodil v průběhu roku 1992 v hlavě Marca Andreessena a jeho kolegy Erica Biny....

Více 0 komentářů

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 1 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 2 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů