Strmý nárůst zisku Konica Minolta v ČR

24. červen 2015 08:30 0 komentářů

Konica Minolta dosáhla vloni v České republice zisku ve výši 84 mil. korun a téměř vyrovnala rekordní výsledky z roku 2012 (85 mil. korun). K meziročnímu nárůstu o 45 procent přispěla nová obchodní politika, zlepšená platební morálka zákazníků a zvýšený důraz na interní úspory.

S obratem 1,6 mld. korun je české zastoupení druhým nejúspěšnějším v rámci zemí střední a východní Evropy, ve kterých Konica Minolta podniká. Meziroční růst tržeb o dvě procenta pomohl společnosti obhájit pozici lídra tuzemského trhu s kancelářskými i produkčními tiskovými zařízeními.

Více se zaměřujeme na hodnocení ziskovosti jednotlivých zakázek. I díky tomu se nám podařilo snížit celkové náklady. K růstu zisku nám pomohlo více než 20 tisíc uzavřených smluv, snížení podílu pohledávek po splatnosti a růst spolehlivosti našich zařízení. Naplno se také pozitivně projevila restrukturalizace obchodu, kterou jsme zahájili v roce 2013,“ řekl Tomáš Bednář, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Podařilo se nám zvýšit počet prodaných strojů i podíl na trhu. A to přesto, že se meziročně snížil počet jednorázových projektů, které jsme získali.

Dlouhodobým cílem Konica Minolta je posílení pozice společnosti jako dodavatele softwarových řešení. „Založili jsme samostatnou divizi ECM (Enterprise content management), která vytváří produkty spojené se správou firemních procesů a s oběhem digitalizovaných dokumentů. Meziročně se naše prodeje v této oblasti zdvojnásobili,“ uvedl Pavel Štěpán, obchodní ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Z pohledu celkových výsledků pro nás byla klíčová realizace velkých zakázek u zákazníků, jakými jsou České dráhy, skupina Vítkovice, Český Aeroholding nebo Cermat.

Přestože růst tržních podílů nebyl v roce 2014 primárním cílem společnosti, Konica Minolta posílila svoji pozici v prodeji multifunkčních zařízení formátu A3 i A4. Již sedmým rokem po sobě je také lídrem žebříčku dodavatelů černobílých (výkon nad 90 stran A4/min.) i barevných (výkon nad 50 stránek A4/min.) produkčních digitálních tiskových strojů.

Tisková zařízení:

V prodeji barevných laserových multifunkčních zařízení formátu A3 činil kusový tržní podíl Konica Minolta na českém trhu 40,6 %, což je první místo na trhu. Také v prodeji černobílých laserových multifunkčních zařízení formátu A3 obhájila Konica Minolta vedoucí pozici na trhu s podílem 28,1 %.

Tržní podíly Konica Minolta na území České republiky jsou v případě barevných produkčních strojů 62,2 % a v segmentu černobílých produkčních strojů pak 77,2 %.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Apple opouští myšlenku výroby samořízeného vozu

ČTK , 23. srpen 2017 10:54

Do projektu Titan, který odstartoval v roce 2014, šel Apple se svým standardním nasazením. Projekt s...

Více 0 komentářů

Podíl sociálních sítí na on-line reklamě vzroste na pětinu

ČTK , 23. srpen 2017 09:00

Největší rozpočty mají každoročně technologické firmy, automobilové společnosti, obchodní řetězce, o...

Více 0 komentářů

Seznam chce za 3 roky prodávat polovinu reklamy na aukcích

ČTK , 23. srpen 2017 08:00

Mobily již nyní zprostředkovávají až 40 % přístupů na služby Seznamu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů