Technologie nViso ve spolupráci s IBM pomáhají měřit emoce spotřebitelů

14. březen 2012 13:07

IBM navázala spolupráci s předním poskytovatelem softwarových řešení pro rozpoznávání emocí nViso. Společně chtějí pomoci institutu Swiss LINK v měření emocionálních reakcí spotřebitelů na internetovou reklamu a média.

Nová technologie, jako vůbec první cloudová služba svého druhu, je založena na patentované snímací technologii 3D Facial Imaging. Ta analyzuje mikrovýrazy ve tváři a pohyby očí s nevídanou přesností a v nebývalém rozsahu. Nasnímané reakce jsou pak porovnávány s databází vzorců reakcí lidské mimiky. Prostřednictvím této vědecké analýzy mohou společnosti měřit reakce spotřebitelů na branding a komunikaci.

Napříkald společnost, jež dodává balené spotřební zboží, by za použití softwaru společnosti nViso spolu s řešením IBM SmartCloud mohla lépe určit dopady potenciální reklamní kampaně a předvídat emoce, které by tato kampaň ve vztahu k dané značce vyvolala. V rámci internetového průzkumu společnosti nViso sledují jeho účastníci reklamy před zapnutou webkamerou. Software nViso po vteřinách zaznamenává jejich okamžité reakce. Nasnímané reakce jsou následně anonymně seřazeny a vyhodnoceny ve vztahu k jedné ze sedmi základních emocí. Výsledky analýzy je pak možné porovnat s reakcemi na konkurenční kampaně nebo roztřídit podle demografických ukazatelů jako je věk nebo pohlaví.

Tradiční forma výzkumu emocí spotřebitelů spoléhá na schopnost respondentů zapamatovat si a popsat jemné emocionální reakce. To je ovšem při současné nasycenosti médií čím dál obtížnější. Díky řešení společností nViso a IBM budou nyní firmy moci rychle posoudit, jaký účinek mají na zákazníky jejich značky a reklamní kampaně.

Demo je možné si vyzkoušet http://api.nviso.net/demo/



RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 0 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner: Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů