Zlatá hvězda pro NextiraOne

15. únor 2012 10:36 0 komentářů

Cisco ocenilo NextiraOne za vynikající služby zákazníkům ve Velké Británii.

Společnost NextiraOne, mezinárodní expert na komunikační služby, obdržela od společnosti Cisco ocenění Customer Satisfaction Excellence Gold Star za vynikající úroveň služeb poskytovaných zákazníkům ve Velké Británii.

„Naše společnost získala toto významné ocenění již potřetí za sebou,“ uvedl Steven Skakel, ředitel NextiraOne pro Velkou Británii a Irsko. „Díky tvrdé práci dosahuje náš tým stabilně vysoké úrovně spokojenosti zákazníků s Cisco řešeními. Kvalitu našich služeb potvrzují i nedávné úspěchy NextiraOne při získávání akreditací autorizovaného technologického poskytovatele pro Cisco TelePresence Video Master ATP a Data Centre Unified Computing ATP. Velmi mě těší, že naši dobrou práci oceňuje nejen Cisco, ale zejména naši zákazníci, jejichž hodnocení k tomuto úspěchu vedlo.“

NextiraOne je partnerem Cisco již od roku 1992, obě společnosti si budují silné vztahy ve Velké Británii i v celé Evropě. V 11 evropských zemích, včetně České republiky, je NextiraOne Gold partnerem Cisco a je rovněž partnerem pro oblast spravovaných služeb a řešení TelePresence Video. Nyní se NextiraOne stala držitelem akreditace Cisco Customer Satisfaction Excellence celkem v osmi evropských zemích. NextiraOne má navíc v mnoha zemích řadu specializací na pokročilé technologie pro široké spektrum řešení v oblastech jednotné komunikace, bezdrátových sítí, zabezpečení, směrování a přepínání, síťových infrastruktur, úložišť a sjednocených výpočetních prostředí datových center.

„Služby zákazníkům jsou základním pilířem našeho programu Cisco Resale Channel Program. Velmi nás těší, že můžeme společnosti NextiraOne předat toto ocenění za vynikající úroveň spokojenosti zákazníků,“ řekl Edison Peres, první viceprezident pro celosvětové prodejní kanály společnosti Cisco.

Cisco měří úroveň spokojenosti zákazníků certifikovaných Gold, Silver a Premier partnerů na základě regionálně stanovených cílů a sestavuje vážený průměr z hodnocení předprodejní a poprodejní podpory, kterou partneři poskytují během dvanácti měsíců. Partneři, kteří dosáhnou nejvyšší úrovně spokojenosti zákazníků, získávají ocenění Customer Satisfaction Excellence Gold Star a lze je vyhledat na stránce Cisco Partner Locator (viz Rozšířené hledání).

Cisco Resale Channel Program vytváří základnu pro partnery společnosti Cisco, díky které mohou partneři získávat prodejní a technické znalosti i dovednosti pro správu produktů Cisco, potřebné pro poskytování řešení Cisco koncovým zákazníkům. Udělováním specializací a certifikací oceňuje Cisco odbornost partnerů pro zavádění řešení vycházejících z pokročilých technologií a služeb Cisco. S pomocí auditu zajišťovaného třetí stranou vyhodnocuje program kvalifikaci partnera v klíčových oblastech, jako jsou technologické dovednosti, praktické postupy, spokojenost zákazníků či schopnost poskytovat předprodejní a poprodejní podporu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů

9 z 10 e-shopů nesplnilo zákonné povinnosti

ITBiz.cz , 20. srpen 2017 14:00

Česká obchodní inspekce pravidelně monitoruje dodržování zákonů v oblasti prodeje zboží v e-shopech....

Více 0 komentářů

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů