Zlatá hvězda pro NextiraOne

15. únor 2012 10:36 0 komentářů

Cisco ocenilo NextiraOne za vynikající služby zákazníkům ve Velké Británii.

Společnost NextiraOne, mezinárodní expert na komunikační služby, obdržela od společnosti Cisco ocenění Customer Satisfaction Excellence Gold Star za vynikající úroveň služeb poskytovaných zákazníkům ve Velké Británii.

„Naše společnost získala toto významné ocenění již potřetí za sebou,“ uvedl Steven Skakel, ředitel NextiraOne pro Velkou Británii a Irsko. „Díky tvrdé práci dosahuje náš tým stabilně vysoké úrovně spokojenosti zákazníků s Cisco řešeními. Kvalitu našich služeb potvrzují i nedávné úspěchy NextiraOne při získávání akreditací autorizovaného technologického poskytovatele pro Cisco TelePresence Video Master ATP a Data Centre Unified Computing ATP. Velmi mě těší, že naši dobrou práci oceňuje nejen Cisco, ale zejména naši zákazníci, jejichž hodnocení k tomuto úspěchu vedlo.“

NextiraOne je partnerem Cisco již od roku 1992, obě společnosti si budují silné vztahy ve Velké Británii i v celé Evropě. V 11 evropských zemích, včetně České republiky, je NextiraOne Gold partnerem Cisco a je rovněž partnerem pro oblast spravovaných služeb a řešení TelePresence Video. Nyní se NextiraOne stala držitelem akreditace Cisco Customer Satisfaction Excellence celkem v osmi evropských zemích. NextiraOne má navíc v mnoha zemích řadu specializací na pokročilé technologie pro široké spektrum řešení v oblastech jednotné komunikace, bezdrátových sítí, zabezpečení, směrování a přepínání, síťových infrastruktur, úložišť a sjednocených výpočetních prostředí datových center.

„Služby zákazníkům jsou základním pilířem našeho programu Cisco Resale Channel Program. Velmi nás těší, že můžeme společnosti NextiraOne předat toto ocenění za vynikající úroveň spokojenosti zákazníků,“ řekl Edison Peres, první viceprezident pro celosvětové prodejní kanály společnosti Cisco.

Cisco měří úroveň spokojenosti zákazníků certifikovaných Gold, Silver a Premier partnerů na základě regionálně stanovených cílů a sestavuje vážený průměr z hodnocení předprodejní a poprodejní podpory, kterou partneři poskytují během dvanácti měsíců. Partneři, kteří dosáhnou nejvyšší úrovně spokojenosti zákazníků, získávají ocenění Customer Satisfaction Excellence Gold Star a lze je vyhledat na stránce Cisco Partner Locator (viz Rozšířené hledání).

Cisco Resale Channel Program vytváří základnu pro partnery společnosti Cisco, díky které mohou partneři získávat prodejní a technické znalosti i dovednosti pro správu produktů Cisco, potřebné pro poskytování řešení Cisco koncovým zákazníkům. Udělováním specializací a certifikací oceňuje Cisco odbornost partnerů pro zavádění řešení vycházejících z pokročilých technologií a služeb Cisco. S pomocí auditu zajišťovaného třetí stranou vyhodnocuje program kvalifikaci partnera v klíčových oblastech, jako jsou technologické dovednosti, praktické postupy, spokojenost zákazníků či schopnost poskytovat předprodejní a poprodejní podporu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Praha pořídí navigaci pro návštěvníky Škodova paláce

ČTK , 26. duben 2017 15:30

Praha pořídí navigaci pro návštěvníky Škodova paláce. Na internetových stránkách karty MHD lítačka z...

Více 0 komentářů

Soudy mají dle Šabatové zveřejňovat více rozhodnutí elektronicky

ČTK , 26. duben 2017 13:30

Kancelář veřejného ochránce práv není spokojená s tím, jak okresní, krajské a vrchní soudy naplňují ...

Více 0 komentářů

QNAP představuje řadu NAS serverů TS-x53B se čtyřjádrovým procesorem

Pavel Houser , 26. duben 2017 12:00

Řada TS-x53B s podporou duálního systému QTS-Linux umožňuje uživatelům vyvíjet nebo využívat balíčky...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Fiat Chrysler a Google nabízejí projížďku v samořízených autech

ČTK , 26. duben 2017 10:00

Waymo chce získat poznatky o tom, kam lidé chtějí v samořízených vozech jezdit....

Více 0 komentářů

Snaží se někdo vybudovat botnet na Google Play?

Pavel Houser , 26. duben 2017 08:00

Podle odhadů bylo celkem infikováno 600 000 zařízení....

Více 0 komentářů

Přes mobil nebo PC nakupují denně tři procenta lidí

ČTK , 26. duben 2017 07:15

Zhruba tři procenta lidí na světě nakupují denně prostřednictvím svého mobilního telefonu, stejně ta...

Více 0 komentářů

Vodafone testuje se svými zákazníky zařízení pro NB-IoT

Pavel Houser , 25. duben 2017 18:03

Úzkopásmový Internet věcí má využití v průmyslu, dopravě, ale i službách pro koncové uživatele....

Více 0 komentářů