Zlatá hvězda pro NextiraOne

15. únor 2012 10:36 0 komentářů

Cisco ocenilo NextiraOne za vynikající služby zákazníkům ve Velké Británii.

Společnost NextiraOne, mezinárodní expert na komunikační služby, obdržela od společnosti Cisco ocenění Customer Satisfaction Excellence Gold Star za vynikající úroveň služeb poskytovaných zákazníkům ve Velké Británii.

„Naše společnost získala toto významné ocenění již potřetí za sebou,“ uvedl Steven Skakel, ředitel NextiraOne pro Velkou Británii a Irsko. „Díky tvrdé práci dosahuje náš tým stabilně vysoké úrovně spokojenosti zákazníků s Cisco řešeními. Kvalitu našich služeb potvrzují i nedávné úspěchy NextiraOne při získávání akreditací autorizovaného technologického poskytovatele pro Cisco TelePresence Video Master ATP a Data Centre Unified Computing ATP. Velmi mě těší, že naši dobrou práci oceňuje nejen Cisco, ale zejména naši zákazníci, jejichž hodnocení k tomuto úspěchu vedlo.“

NextiraOne je partnerem Cisco již od roku 1992, obě společnosti si budují silné vztahy ve Velké Británii i v celé Evropě. V 11 evropských zemích, včetně České republiky, je NextiraOne Gold partnerem Cisco a je rovněž partnerem pro oblast spravovaných služeb a řešení TelePresence Video. Nyní se NextiraOne stala držitelem akreditace Cisco Customer Satisfaction Excellence celkem v osmi evropských zemích. NextiraOne má navíc v mnoha zemích řadu specializací na pokročilé technologie pro široké spektrum řešení v oblastech jednotné komunikace, bezdrátových sítí, zabezpečení, směrování a přepínání, síťových infrastruktur, úložišť a sjednocených výpočetních prostředí datových center.

„Služby zákazníkům jsou základním pilířem našeho programu Cisco Resale Channel Program. Velmi nás těší, že můžeme společnosti NextiraOne předat toto ocenění za vynikající úroveň spokojenosti zákazníků,“ řekl Edison Peres, první viceprezident pro celosvětové prodejní kanály společnosti Cisco.

Cisco měří úroveň spokojenosti zákazníků certifikovaných Gold, Silver a Premier partnerů na základě regionálně stanovených cílů a sestavuje vážený průměr z hodnocení předprodejní a poprodejní podpory, kterou partneři poskytují během dvanácti měsíců. Partneři, kteří dosáhnou nejvyšší úrovně spokojenosti zákazníků, získávají ocenění Customer Satisfaction Excellence Gold Star a lze je vyhledat na stránce Cisco Partner Locator (viz Rozšířené hledání).

Cisco Resale Channel Program vytváří základnu pro partnery společnosti Cisco, díky které mohou partneři získávat prodejní a technické znalosti i dovednosti pro správu produktů Cisco, potřebné pro poskytování řešení Cisco koncovým zákazníkům. Udělováním specializací a certifikací oceňuje Cisco odbornost partnerů pro zavádění řešení vycházejících z pokročilých technologií a služeb Cisco. S pomocí auditu zajišťovaného třetí stranou vyhodnocuje program kvalifikaci partnera v klíčových oblastech, jako jsou technologické dovednosti, praktické postupy, spokojenost zákazníků či schopnost poskytovat předprodejní a poprodejní podporu.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
RSS 

Zprávičky

Nový zákon o výzkumu chystá "blacklist" příjemců i ministerstvo

ČTK , 09. prosinec 2016 16:31

Velké změny ve fungování Grantové a Technologické agentury, novou vědeckou radu ČR i takzvaný "black...

Více 0 komentářů

Fitbit koupil průkopníka chytrých hodinek Pebble

ČTK , 09. prosinec 2016 15:00

Americký výrobce chytrých náramků a hodinek Fitbit koupil software, patenty a další aktiva duševního...

Více 0 komentářů

Američané možná umožní v letadlech telefonování přes wi-fi

ČTK , 09. prosinec 2016 13:00

Aerolinky ve Spojených státech by v budoucnu mohly umožňovat telefonování v letadle s použitím wi-fi...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

Česká pošta od ledna zdraží posílání do zahraničí o pět až 20 Kč

ČTK , 09. prosinec 2016 11:39

Česká pošta od ledna zvýší ceny za posílání listovních zásilek do zahraničí o pět korun, balíky podr...

Více 0 komentářů

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů