Genesys posiluje prostřednictvím dvou akvizicí

25. únor 2009 19:12 0 komentářů

genesys
Mezinárodní poskytovatel softwarových řešení pro call centra koupil společnost Conseros, tvůrce aplikací pro řízení a distribuci pracovních úkolů ve firmě, a SDE Software Development Engineering, dodavatele hostovaných řešení pro call centra.

Přední výrobce softwarových řešení pro call centra, společnost Genesys Telecommunications Laboratories, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, posílil svoje produktové portfolio akvizicí dvou firem. Společnost Genesys koupila firmu Conseros, poskytovatele aplikace pro řízení a distribuci libovolného množství pracovních úkolů napříč podnikem, a společnost SDE Software Development Engineering, tvůrce softwarového řešení pro obsluhu zákazníků Genesys Customer Interaction Portal. Finanční detaily obou transakcí nebyly zveřejněny a nemají materiální dopad na koncern Alcatel-Lucent.

Řešení společnosti Conseros dává firemním uživatelům plnou kontrolu nad probíhajícími pracovními úkony a poskytuje potřebnou transparentnost. Úkolům lze přiřadit priority a určit, kdo je za jejich provedení zodpovědný. Software bude začleněn do řešení Genesys intelligent Workload Distribution (iWD). To slouží k dynamickému určování priorit a řízení pracovních úkolů v centrech péče o zákazníky. Manažeři mohou v reálném čase sledovat rozdělení pracovních úloh a podle obchodních priorit určovat rychlost a způsob jejich zpracování. Conseros má sídlo v kanadském Frederictonu v provincii Nový Brunšvik (New Brunswick).

Webové softwarové řešení Genesys Customer Interaction Portal vyvinuté společností SDE Software Development Engineering (dále jen SDE) je určeno pro poskytovatele služeb – například firemní call centra či jiné poskytovatele služeb péče o zákazníky. Řešení těmto firmám umožňuje nabízet funkce hostovaných kontaktních center – například zákaznické samoobsluhy či asistované služby. Akvizicí Genesys získává jak samo řešení Genesys Customer Interaction Portal a veškeré s ním související duševní vlastnictví, tak kompletní vývojářský tým. Společnost SDE je soukromě vlastněná společnost s ručením omezeným spadající pod německou legislativu, dříve byla součástí společnosti VoicInt Telecommunications, GmbH.

O společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.

Genesys, součást koncernu Alcatel-Lucent, je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys se zaměřuje na software pro interakci se zákazníky prostřednictvím telefonu, webu a e-mailu. Software Genesys zákazníky dynamicky propojuje s patřičnými místy – pomocí samoobslužných či asistovaných služeb – za účelem splnění požadavků zákazníků, optimalizace cílů péče o zákazníky a efektivního použití zdrojů. Software Genesys zpracuje každý den více než 100 milionů zákaznických interakcí ve více než 4000 společností a státních organizací v 80 zemích. Genesys umožňuje společnostem i organizacím využívat všech jejich zdrojů, od kontaktního centra až po administrativní zázemí, ke zkvalitňování interakce se zákazníky. Díky tomu Genesys pomáhá odstranit nespokojenost zákazníků, podporuje efektivitu a urychluje obchodní inovace. Další informace najdete na webu www.genesyslab.com nebo na blogu www.betterinteractions.com. Hlavní sídlo společnosti je v kalifornském Daly City v USA, na celém světě má Genesys 43 poboček. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.

O společnosti Alcatel-Lucent

Společnost Alcatel-Lucent (Euronext Paris a NYSE: ALU) dodává poskytovatelům služeb, firemní klientele a státní správě na celém světě řešení, díky nimž mohou koncoví uživatelé využívat možnosti hlasové, datové a obrazové komunikace. Jako lídr v oblasti pevných, mobilních a konvergentních širokopásmových sítí nabízí Alcatel-Lucent komplexní komunikační služby bez ohledu na to, zda jsou jejich uživatelé právě doma, v zaměstnání nebo na cestách. Se 79 tisíci zaměstnanců a pobočkami ve 130 zemích světa je Alcatel-Lucent místním partnerem s celosvětovým dosahem. Společnost má nejzkušenější globální servisní tým v oboru a disponuje jednou z největších výzkumných, technologických a inovačních kapacit. Alcatel-Lucent dosáhl v roce 2006 předběžných kombinovaných výnosů ve výši 18,3 miliardy eur. Operuje z Francie, jeho vedení sídlí v Paříži. Podrobnější informace o společnosti Alcatel-Lucent naleznete na www.alcatel-lucent.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Telefony vodní i podvodní

Pavel Houser , 16. červen 2017 13:00
Pavel Houser

Jako zajímavou technickou kuriozitu lze uvést, že všech 28 států NATO schválilo protokol Janus, kter...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Britský parlament se stal terčem kybernetického útoku

ČTK , 25. červen 2017 09:00

Mluvčí Dolní sněmovny potvrdila, že parlament odhalil neoprávněné pokusy o přístup....

Více 0 komentářů

VZLUSAT-1, první česká nanodružice

ČTK , 24. červen 2017 18:13

V pátek indická raketa PSLV-C38 vynesla na oběžnou dráhu českou technologickou nanodružici VZLUSAT-1...

Více 0 komentářů

BlackBerry se vrací k zisku, tržby však zaostaly za očekáváním

ČTK , 24. červen 2017 09:46

Kanadský výrobce chytrých telefonů BlackBerry v prvním finančním čtvrtletí vydělal 671 milionů dolar...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Operátoři díky výměně kmitočtů zrychlí mobilní internet

ČTK , 23. červen 2017 12:36

Mobilní operátoři O2, T-Mobile a Vodafone si vyměnili kmitočty v pásmu 1800 MHz pro provoz rychlých ...

Více 0 komentářů

Toshiba a Western Digital stále ve sporu

ČTK , 23. červen 2017 08:39

Toshiba chce prodat čipovou divizi skupině, za kterou stojí vláda. ...

Více 0 komentářů

CETIN vyplatí PPF za loňský rok dividendu 2,36 miliardy Kč

ČTK , 23. červen 2017 08:00

CETIN loni zvýšil čistý zisk o 16 % na 2,26 miliardy Kč....

Více 0 komentářů

VMware Horizon v cloudu Microsoft Azure

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:50

Řešení pro poskytování desktopu jako služby za poslední roky vyzrála....

Více 0 komentářů