Genesys posiluje prostřednictvím dvou akvizicí

25. únor 2009 19:12 0 komentářů

genesys
Mezinárodní poskytovatel softwarových řešení pro call centra koupil společnost Conseros, tvůrce aplikací pro řízení a distribuci pracovních úkolů ve firmě, a SDE Software Development Engineering, dodavatele hostovaných řešení pro call centra.

Přední výrobce softwarových řešení pro call centra, společnost Genesys Telecommunications Laboratories, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, posílil svoje produktové portfolio akvizicí dvou firem. Společnost Genesys koupila firmu Conseros, poskytovatele aplikace pro řízení a distribuci libovolného množství pracovních úkolů napříč podnikem, a společnost SDE Software Development Engineering, tvůrce softwarového řešení pro obsluhu zákazníků Genesys Customer Interaction Portal. Finanční detaily obou transakcí nebyly zveřejněny a nemají materiální dopad na koncern Alcatel-Lucent.

Řešení společnosti Conseros dává firemním uživatelům plnou kontrolu nad probíhajícími pracovními úkony a poskytuje potřebnou transparentnost. Úkolům lze přiřadit priority a určit, kdo je za jejich provedení zodpovědný. Software bude začleněn do řešení Genesys intelligent Workload Distribution (iWD). To slouží k dynamickému určování priorit a řízení pracovních úkolů v centrech péče o zákazníky. Manažeři mohou v reálném čase sledovat rozdělení pracovních úloh a podle obchodních priorit určovat rychlost a způsob jejich zpracování. Conseros má sídlo v kanadském Frederictonu v provincii Nový Brunšvik (New Brunswick).

Webové softwarové řešení Genesys Customer Interaction Portal vyvinuté společností SDE Software Development Engineering (dále jen SDE) je určeno pro poskytovatele služeb – například firemní call centra či jiné poskytovatele služeb péče o zákazníky. Řešení těmto firmám umožňuje nabízet funkce hostovaných kontaktních center – například zákaznické samoobsluhy či asistované služby. Akvizicí Genesys získává jak samo řešení Genesys Customer Interaction Portal a veškeré s ním související duševní vlastnictví, tak kompletní vývojářský tým. Společnost SDE je soukromě vlastněná společnost s ručením omezeným spadající pod německou legislativu, dříve byla součástí společnosti VoicInt Telecommunications, GmbH.

O společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.

Genesys, součást koncernu Alcatel-Lucent, je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys se zaměřuje na software pro interakci se zákazníky prostřednictvím telefonu, webu a e-mailu. Software Genesys zákazníky dynamicky propojuje s patřičnými místy – pomocí samoobslužných či asistovaných služeb – za účelem splnění požadavků zákazníků, optimalizace cílů péče o zákazníky a efektivního použití zdrojů. Software Genesys zpracuje každý den více než 100 milionů zákaznických interakcí ve více než 4000 společností a státních organizací v 80 zemích. Genesys umožňuje společnostem i organizacím využívat všech jejich zdrojů, od kontaktního centra až po administrativní zázemí, ke zkvalitňování interakce se zákazníky. Díky tomu Genesys pomáhá odstranit nespokojenost zákazníků, podporuje efektivitu a urychluje obchodní inovace. Další informace najdete na webu www.genesyslab.com nebo na blogu www.betterinteractions.com. Hlavní sídlo společnosti je v kalifornském Daly City v USA, na celém světě má Genesys 43 poboček. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.

O společnosti Alcatel-Lucent

Společnost Alcatel-Lucent (Euronext Paris a NYSE: ALU) dodává poskytovatelům služeb, firemní klientele a státní správě na celém světě řešení, díky nimž mohou koncoví uživatelé využívat možnosti hlasové, datové a obrazové komunikace. Jako lídr v oblasti pevných, mobilních a konvergentních širokopásmových sítí nabízí Alcatel-Lucent komplexní komunikační služby bez ohledu na to, zda jsou jejich uživatelé právě doma, v zaměstnání nebo na cestách. Se 79 tisíci zaměstnanců a pobočkami ve 130 zemích světa je Alcatel-Lucent místním partnerem s celosvětovým dosahem. Společnost má nejzkušenější globální servisní tým v oboru a disponuje jednou z největších výzkumných, technologických a inovačních kapacit. Alcatel-Lucent dosáhl v roce 2006 předběžných kombinovaných výnosů ve výši 18,3 miliardy eur. Operuje z Francie, jeho vedení sídlí v Paříži. Podrobnější informace o společnosti Alcatel-Lucent naleznete na www.alcatel-lucent.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů

9 z 10 e-shopů nesplnilo zákonné povinnosti

ITBiz.cz , 20. srpen 2017 14:00

Česká obchodní inspekce pravidelně monitoruje dodržování zákonů v oblasti prodeje zboží v e-shopech....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 6 komentářů

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů