Vodafone: nárůst zákazníků a nové Centrum péče

Jana Budinská, 11. listopad 2009 13:30 0 komentářů

Logo Vodafone.cz
Od července do září Vodafonu přibylo 49 000 nových zákazníků, za celý uplynulý rok to bylo 155 000. Nejen pro ně v pondělí operátor spustil nový on-line systém péče, zprostředkující informace, rady a pomoc s produkty Vodafonu na jednom místě. On-line centrum doplňuje stávající nástroje péče o zákazníky, tedy např. hlasovou či internetovou samoobsluhu.

Mobilní telefon
Vodafone představuje nové Centrum péče.

Nové Centrum péče

Webové Centrum péče je vlastně FAQ posbírané z několika současných webových sekcí péče o zákazníky plus zákaznických linek. Jeho algoritmus rozpoznává nejčastěji vyhledávané otázky a řadí je právě podle četnosti.

„Díky Centru péče naleznou naši zákazníci všechny relevantní informace o našich produktech a službách online a na jednom místě,“ říká Alistair Beak, ředitel online péče o zákazníky Vodafonu a dodává: „Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy připravili naši zaměstnanci, kteří jsou se zákazníky v každodenním kontaktu. Na této nové službě je skvělé to, že neustále vybízí zákazníky k tomu, aby nám poskytovali zpětnou vazbu, díky které se bude služba dál zlepšovat.“

Nové Centrum péče Vodafonu naleznou zákazníci na stránkách http://pece.vodafone.cz/ a zároveň ve všech sekcích věnovaných jednotlivým službám Vodafonu, v nichž jsou otázky z Centra péče přímo svázány s tématem jednotlivých sekcí webu. Systém by tak měl uživateli nabízet relevantní sadu informací, která se týká služby či produktu, o který má zájem.

Současné kanály Vodafone péče o zákazníky



  • Internetová samoobsluha
  • Hlasová samoobsluha
  • Mobilní samoobsluha
  • SMS samoobsluha
  • Vodafone prodejny
  • Vodafone pojízdné prodejny
  • www.vodafone.cz – sekce Ptejte se
  • www.techforum.cz

Vodafone roste


Meziročně zvýšil Vodafone ČR počet zákazníků o 5,5 % na 2,984 milionu. Ve čtvrtletí od července do září 2009 mu přibylo 49 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírůstek od začátku roku. Tarifních zákazníků je 51,6 % z celkového počtu; průměrný měsíční výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafonu ČR dosáhl v minulém čtvrtletí 522 Kč.

„Výsledky jasně ukazují, že lidé oceňují náš zákaznicky orientovaný přístup a kompletní nabídku služeb, která uspokojuje jejich potřeby, v kombinaci s nástroji na optimalizaci nákladů,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika.

Přečtěte si také:


IT byznys: tržní podíl Internet Exploreru se snižuje
Tuzemští operátoři uvádějí zvýhodněné nabídky skupinového volání


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Telefony vodní i podvodní

Pavel Houser , 16. červen 2017 13:00
Pavel Houser

Jako zajímavou technickou kuriozitu lze uvést, že všech 28 států NATO schválilo protokol Janus, kter...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

BlackBerry se vrací k zisku, tržby však zaostaly za očekáváním

ČTK , 24. červen 2017 09:46

Kanadský výrobce chytrých telefonů BlackBerry v prvním finančním čtvrtletí vydělal 671 milionů dolar...

Více 0 komentářů

Operátoři díky výměně kmitočtů zrychlí mobilní internet

ČTK , 23. červen 2017 12:36

Mobilní operátoři O2, T-Mobile a Vodafone si vyměnili kmitočty v pásmu 1800 MHz pro provoz rychlých ...

Více 0 komentářů

Toshiba a Western Digital stále ve sporu

ČTK , 23. červen 2017 08:39

Toshiba chce prodat čipovou divizi skupině, za kterou stojí vláda. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CETIN vyplatí PPF za loňský rok dividendu 2,36 miliardy Kč

ČTK , 23. červen 2017 08:00

CETIN loni zvýšil čistý zisk o 16 % na 2,26 miliardy Kč....

Více 0 komentářů

VMware Horizon v cloudu Microsoft Azure

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:50

Řešení pro poskytování desktopu jako služby za poslední roky vyzrála....

Více 0 komentářů

Akcelerátor StartupYard získal 26 milionů Kč

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:00

Pražský startupový akcelerátor společně s Fundliftem oznámil investici, kterou získal formou neveřej...

Více 0 komentářů

Česká asociace pojišťoven k pojištění kybernetických rizik

Pavel Houser , 22. červen 2017 10:00

Policie ČR v roce 2016 šetřila 5 344 kybernetických zločinů, což je o 321 (resp. 6,4 %) více než v p...

Více 0 komentářů