Vodafone: nárůst zákazníků a nové Centrum péče

Jana Budinská, 11. listopad 2009 13:30 0 komentářů

Logo Vodafone.cz
Od července do září Vodafonu přibylo 49 000 nových zákazníků, za celý uplynulý rok to bylo 155 000. Nejen pro ně v pondělí operátor spustil nový on-line systém péče, zprostředkující informace, rady a pomoc s produkty Vodafonu na jednom místě. On-line centrum doplňuje stávající nástroje péče o zákazníky, tedy např. hlasovou či internetovou samoobsluhu.

Mobilní telefon
Vodafone představuje nové Centrum péče.

Nové Centrum péče

Webové Centrum péče je vlastně FAQ posbírané z několika současných webových sekcí péče o zákazníky plus zákaznických linek. Jeho algoritmus rozpoznává nejčastěji vyhledávané otázky a řadí je právě podle četnosti.

„Díky Centru péče naleznou naši zákazníci všechny relevantní informace o našich produktech a službách online a na jednom místě,“ říká Alistair Beak, ředitel online péče o zákazníky Vodafonu a dodává: „Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy připravili naši zaměstnanci, kteří jsou se zákazníky v každodenním kontaktu. Na této nové službě je skvělé to, že neustále vybízí zákazníky k tomu, aby nám poskytovali zpětnou vazbu, díky které se bude služba dál zlepšovat.“

Nové Centrum péče Vodafonu naleznou zákazníci na stránkách http://pece.vodafone.cz/ a zároveň ve všech sekcích věnovaných jednotlivým službám Vodafonu, v nichž jsou otázky z Centra péče přímo svázány s tématem jednotlivých sekcí webu. Systém by tak měl uživateli nabízet relevantní sadu informací, která se týká služby či produktu, o který má zájem.

Současné kanály Vodafone péče o zákazníky



  • Internetová samoobsluha
  • Hlasová samoobsluha
  • Mobilní samoobsluha
  • SMS samoobsluha
  • Vodafone prodejny
  • Vodafone pojízdné prodejny
  • www.vodafone.cz – sekce Ptejte se
  • www.techforum.cz

Vodafone roste


Meziročně zvýšil Vodafone ČR počet zákazníků o 5,5 % na 2,984 milionu. Ve čtvrtletí od července do září 2009 mu přibylo 49 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírůstek od začátku roku. Tarifních zákazníků je 51,6 % z celkového počtu; průměrný měsíční výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafonu ČR dosáhl v minulém čtvrtletí 522 Kč.

„Výsledky jasně ukazují, že lidé oceňují náš zákaznicky orientovaný přístup a kompletní nabídku služeb, která uspokojuje jejich potřeby, v kombinaci s nástroji na optimalizaci nákladů,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika.

Přečtěte si také:


IT byznys: tržní podíl Internet Exploreru se snižuje
Tuzemští operátoři uvádějí zvýhodněné nabídky skupinového volání


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Majitel Snapchatu jde na burzu s nižší hodnotou, než se čekalo

ČTK , 18. únor 2017 09:00

Americká společnost Snap, která provozuje populární mobilní aplikaci Snapchat pro sdílení fotografií...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita pro marketing a výdaje na bezpečnost IT kvůli požadavkům EU

Pavel Houser , 18. únor 2017 08:35

Co vlastně obnáší pojem "digitální transformace podniků"? A co z toho vyplývá dle prognóz IDC?...

Více 0 komentářů

Do roku 2020 vznikne v ČR 1200 stanic pro elektromobily

ČTK , 17. únor 2017 09:00

Do roku 2020 by mělo v Česku vzniknout celkem 1200 napájecích stanic pro elektromobily. Po setkání s...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

ČTÚ: Zákaz individuálních cen volání zakonzervuje odvětví

ČTK , 17. únor 2017 07:00

Zákaz individuálních cen volání pro spotřebitele, který obsahuje návrh novely telekomunikačního záko...

Více 0 komentářů

Ústečan platil falešnými eury, objednal si je na internetu

ČTK , 16. únor 2017 16:30

Případ padělaných bankovek nakoupených přes internet objasnili kriminalisté v Ústeckém kraji. Falešn...

Více 3 komentářů

Buffetova investiční firma prudce zvýšila svůj podíl v Applu

ČTK , 16. únor 2017 14:00

Investiční společnost Berkshire Hathaway amerického miliardáře Warrena Buffetta v posledním čtvrtlet...

Více 0 komentářů

Čistý zisk výrobce počítačů Lenovo klesl o 67 procent

ČTK , 16. únor 2017 11:00

Čistý zisk největšího světového výrobce osobních počítačů Lenovo Group ve třetím fiskální čtvrtletí ...

Více 1 komentářů