Vodafone: nárůst zákazníků a nové Centrum péče

Jana Budinská, 11. listopad 2009 13:30 0 komentářů

Logo Vodafone.cz
Od července do září Vodafonu přibylo 49 000 nových zákazníků, za celý uplynulý rok to bylo 155 000. Nejen pro ně v pondělí operátor spustil nový on-line systém péče, zprostředkující informace, rady a pomoc s produkty Vodafonu na jednom místě. On-line centrum doplňuje stávající nástroje péče o zákazníky, tedy např. hlasovou či internetovou samoobsluhu.

Mobilní telefon
Vodafone představuje nové Centrum péče.

Nové Centrum péče

Webové Centrum péče je vlastně FAQ posbírané z několika současných webových sekcí péče o zákazníky plus zákaznických linek. Jeho algoritmus rozpoznává nejčastěji vyhledávané otázky a řadí je právě podle četnosti.

„Díky Centru péče naleznou naši zákazníci všechny relevantní informace o našich produktech a službách online a na jednom místě,“ říká Alistair Beak, ředitel online péče o zákazníky Vodafonu a dodává: „Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy připravili naši zaměstnanci, kteří jsou se zákazníky v každodenním kontaktu. Na této nové službě je skvělé to, že neustále vybízí zákazníky k tomu, aby nám poskytovali zpětnou vazbu, díky které se bude služba dál zlepšovat.“

Nové Centrum péče Vodafonu naleznou zákazníci na stránkách http://pece.vodafone.cz/ a zároveň ve všech sekcích věnovaných jednotlivým službám Vodafonu, v nichž jsou otázky z Centra péče přímo svázány s tématem jednotlivých sekcí webu. Systém by tak měl uživateli nabízet relevantní sadu informací, která se týká služby či produktu, o který má zájem.

Současné kanály Vodafone péče o zákazníky



  • Internetová samoobsluha
  • Hlasová samoobsluha
  • Mobilní samoobsluha
  • SMS samoobsluha
  • Vodafone prodejny
  • Vodafone pojízdné prodejny
  • www.vodafone.cz – sekce Ptejte se
  • www.techforum.cz

Vodafone roste


Meziročně zvýšil Vodafone ČR počet zákazníků o 5,5 % na 2,984 milionu. Ve čtvrtletí od července do září 2009 mu přibylo 49 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírůstek od začátku roku. Tarifních zákazníků je 51,6 % z celkového počtu; průměrný měsíční výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafonu ČR dosáhl v minulém čtvrtletí 522 Kč.

„Výsledky jasně ukazují, že lidé oceňují náš zákaznicky orientovaný přístup a kompletní nabídku služeb, která uspokojuje jejich potřeby, v kombinaci s nástroji na optimalizaci nákladů,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika.

Přečtěte si také:


IT byznys: tržní podíl Internet Exploreru se snižuje
Tuzemští operátoři uvádějí zvýhodněné nabídky skupinového volání


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Sinclair, Jobs a Watson

Richard Jan Voigts , 31. prosinec 2016 08:00
Richard Jan Voigts

ZX Spectrum byla hračka, kterou nám dal před l...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii

ITBiz.cz , 14. leden 2017 16:30

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první letošní Den otevř...

Více 0 komentářů

Čína chce zakázat elektrošoky pro mládež závislou na internetu

ČTK , 14. leden 2017 13:35

Čínská vláda chce zákonem zakázat používání elektrošoků a dalších fyzických trestů v táborech pro zá...

Více 5 komentářů

Za internetový prodej ohrožených brouků soud udělil podmínku

ČTK , 13. leden 2017 15:00

Český soud poprvé potrestal prodejce, který na internetu nabízel ohrožené druhy hmyzu. Jedenatřiceti...

Více 0 komentářů