Vodafone: nárůst zákazníků a nové Centrum péče

Jana Budinská, 11. listopad 2009 13:30 0 komentářů

Logo Vodafone.cz
Od července do září Vodafonu přibylo 49 000 nových zákazníků, za celý uplynulý rok to bylo 155 000. Nejen pro ně v pondělí operátor spustil nový on-line systém péče, zprostředkující informace, rady a pomoc s produkty Vodafonu na jednom místě. On-line centrum doplňuje stávající nástroje péče o zákazníky, tedy např. hlasovou či internetovou samoobsluhu.

Mobilní telefon
Vodafone představuje nové Centrum péče.

Nové Centrum péče

Webové Centrum péče je vlastně FAQ posbírané z několika současných webových sekcí péče o zákazníky plus zákaznických linek. Jeho algoritmus rozpoznává nejčastěji vyhledávané otázky a řadí je právě podle četnosti.

„Díky Centru péče naleznou naši zákazníci všechny relevantní informace o našich produktech a službách online a na jednom místě,“ říká Alistair Beak, ředitel online péče o zákazníky Vodafonu a dodává: „Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy připravili naši zaměstnanci, kteří jsou se zákazníky v každodenním kontaktu. Na této nové službě je skvělé to, že neustále vybízí zákazníky k tomu, aby nám poskytovali zpětnou vazbu, díky které se bude služba dál zlepšovat.“

Nové Centrum péče Vodafonu naleznou zákazníci na stránkách http://pece.vodafone.cz/ a zároveň ve všech sekcích věnovaných jednotlivým službám Vodafonu, v nichž jsou otázky z Centra péče přímo svázány s tématem jednotlivých sekcí webu. Systém by tak měl uživateli nabízet relevantní sadu informací, která se týká služby či produktu, o který má zájem.

Současné kanály Vodafone péče o zákazníky



  • Internetová samoobsluha
  • Hlasová samoobsluha
  • Mobilní samoobsluha
  • SMS samoobsluha
  • Vodafone prodejny
  • Vodafone pojízdné prodejny
  • www.vodafone.cz – sekce Ptejte se
  • www.techforum.cz

Vodafone roste


Meziročně zvýšil Vodafone ČR počet zákazníků o 5,5 % na 2,984 milionu. Ve čtvrtletí od července do září 2009 mu přibylo 49 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírůstek od začátku roku. Tarifních zákazníků je 51,6 % z celkového počtu; průměrný měsíční výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafonu ČR dosáhl v minulém čtvrtletí 522 Kč.

„Výsledky jasně ukazují, že lidé oceňují náš zákaznicky orientovaný přístup a kompletní nabídku služeb, která uspokojuje jejich potřeby, v kombinaci s nástroji na optimalizaci nákladů,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika.

Přečtěte si také:


IT byznys: tržní podíl Internet Exploreru se snižuje
Tuzemští operátoři uvádějí zvýhodněné nabídky skupinového volání


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Apple opouští myšlenku výroby samořízeného vozu

ČTK , 23. srpen 2017 10:54

Do projektu Titan, který odstartoval v roce 2014, šel Apple se svým standardním nasazením. Projekt s...

Více 0 komentářů

Podíl sociálních sítí na on-line reklamě vzroste na pětinu

ČTK , 23. srpen 2017 09:00

Největší rozpočty mají každoročně technologické firmy, automobilové společnosti, obchodní řetězce, o...

Více 0 komentářů

Seznam chce za 3 roky prodávat polovinu reklamy na aukcích

ČTK , 23. srpen 2017 08:00

Mobily již nyní zprostředkovávají až 40 % přístupů na služby Seznamu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů