ITbiz zve na bezplatný seminář o webové analytice

ITbiz.cz, 21. listopad 2011 12:15 0 komentářů

Pokud se zajímáte o webovou analytiku či o zvýšení efektivity webů obecně, nenechte si ujít setkání Web Analytics Wednesday, které se koná v Praze již příští týden. Vstup je zdarma. Cílem webové analytiky je optimalizovat fungování webu, pochopit chování zákazníka na stránkách, odstranit úzká hrdla a zvýšit celkovou obchodní výkonnost webu.

Kalendář

Web Analytics Wednesday - Zákaznická analytika v retailu

Začátek: 30. 11. 2011, 18:00
Konec: 30. 11. 2011, 20:00
Kde: restaurace Austria, Štefánikova 18/25, Praha 5 - Smíchov

Sedmé setkání "Web Analytics Wednesday" jsme zaměřili na poznání zákazníků v online retailu. Přednáš...

Web Analytics Wednesday je neformální setkání a podobné akce v západní Evropě probíhají již řadu let. V Praze pořádá setkání Web Analytics Wednesday 30. listopadu od 18 hodin v restauraci Austria na Smíchově společnost Optimics a tématem bude zákaznická analytika v online retailu. Akce je otevřená všem zájemcům o tuto tématiku a další pokračování jsou naplánována na příští rok.

Přednášky budou mít za cíl odpovědět na otázky ohledně loajality, konverze a retence. Půjde například o to, jak identifikovat a udržet nejlepší zákazníky, komu a kdy nabídnout slevu, jak opravdu správně vyhodnocovat přínos emailových kampaní, jaké informace lze využít pro predikci budoucího chování zákazníků a podobně. Přidanou hodnotou celého setkání je pak kromě přednášek i neformální diskuze s kolegy a odborníky z branže.

Jedním z přednášejících bude Radek Hrachovec, který pracoval mj. jako marketingový ředitel společnosti Baťa. Jeho prvním projektem byla příprava věrnostního programu Baťa klub, o který 12 let pečoval a rozvinul ho do všech zemí ve střední Evropě. K jeho největším úspěchům patří vybudování služby prodeje obuvi přes internet, znovuzavedení značky Botas a udržení značky Baťa jako nejrespektovanější v oblasti maloobchodu obuví. V současné době působí v několika firmách jako specialista na retenci zákazníků. Dále zde vystoupí také Jiří Brázda ze společnosti Optimics, který představí detailní postupy v rámci analýzy zákaznických dat a jejich napojení na segmentovaný email marketing.

Svoji případnou účast pak potvrďte na této adrese.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Prodeje potravin přes internet jsou v ČR třetí nejvyšší v Evropě

ČTK , 18. listopad 2017 08:00

Další inovace? Nabízí se např. doručování až domů bez přítomnosti majitele......

Více 0 komentářů

Slovenské soudy zakázaly přístup k více než 30 webům s hazardem

ČTK , 17. listopad 2017 09:00

Podobnou úpravu proti nepovoleným hazardním hrám jako Slovensko uplatňují i další členské země EU....

Více 1 komentářů

Foxconnu klesl čtvrtletní zisk o 39 %

ČTK , 17. listopad 2017 08:00

V důsledku slabého zájmu o iPhone 8 a problémům při výrobě iPhone X akcie společnosti za poslední tř...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

MPSV odstoupilo od zakázky na systém dávek za stovky milionů Kč

ČTK , 16. listopad 2017 17:45

Nový systém pro vyplácení dávek za stovky milionů korun úřady práce příští rok mít nebudou. ...

Více 0 komentářů

Europoslanci schválili větší ochranu při nákupech v e-shopech

ČTK , 16. listopad 2017 09:00

Nedůvěra spotřebitelů k nákupu v zahraničí stále přetrvává....

Více 0 komentářů

Apple ovládl trh s nositelnou elektronikou

ČTK , 16. listopad 2017 08:00

Apple v počtu prodaných kusů dosud zaostával za výrobci levnějších fitness náramků....

Více 0 komentářů

Rok 2018 bude pro kontaktní centra ve znamení automatizace a IoT

Pavel Houser , 15. listopad 2017 11:00

Bosch do svých praček montuje snímače, které odhalí, že se buben otáčí 5 000 otáček za minutu namíst...

Více 0 komentářů