ITbiz zve na bezplatný seminář o webové analytice

ITbiz.cz, 21. listopad 2011 12:15 0 komentářů

Pokud se zajímáte o webovou analytiku či o zvýšení efektivity webů obecně, nenechte si ujít setkání Web Analytics Wednesday, které se koná v Praze již příští týden. Vstup je zdarma. Cílem webové analytiky je optimalizovat fungování webu, pochopit chování zákazníka na stránkách, odstranit úzká hrdla a zvýšit celkovou obchodní výkonnost webu.

Kalendář

Web Analytics Wednesday - Zákaznická analytika v retailu

Začátek: 30. 11. 2011, 18:00
Konec: 30. 11. 2011, 20:00
Kde: restaurace Austria, Štefánikova 18/25, Praha 5 - Smíchov

Sedmé setkání "Web Analytics Wednesday" jsme zaměřili na poznání zákazníků v online retailu. Přednáš...

Web Analytics Wednesday je neformální setkání a podobné akce v západní Evropě probíhají již řadu let. V Praze pořádá setkání Web Analytics Wednesday 30. listopadu od 18 hodin v restauraci Austria na Smíchově společnost Optimics a tématem bude zákaznická analytika v online retailu. Akce je otevřená všem zájemcům o tuto tématiku a další pokračování jsou naplánována na příští rok.

Přednášky budou mít za cíl odpovědět na otázky ohledně loajality, konverze a retence. Půjde například o to, jak identifikovat a udržet nejlepší zákazníky, komu a kdy nabídnout slevu, jak opravdu správně vyhodnocovat přínos emailových kampaní, jaké informace lze využít pro predikci budoucího chování zákazníků a podobně. Přidanou hodnotou celého setkání je pak kromě přednášek i neformální diskuze s kolegy a odborníky z branže.

Jedním z přednášejících bude Radek Hrachovec, který pracoval mj. jako marketingový ředitel společnosti Baťa. Jeho prvním projektem byla příprava věrnostního programu Baťa klub, o který 12 let pečoval a rozvinul ho do všech zemí ve střední Evropě. K jeho největším úspěchům patří vybudování služby prodeje obuvi přes internet, znovuzavedení značky Botas a udržení značky Baťa jako nejrespektovanější v oblasti maloobchodu obuví. V současné době působí v několika firmách jako specialista na retenci zákazníků. Dále zde vystoupí také Jiří Brázda ze společnosti Optimics, který představí detailní postupy v rámci analýzy zákaznických dat a jejich napojení na segmentovaný email marketing.

Svoji případnou účast pak potvrďte na této adrese.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Biometrie podle mozku

Pavel Houser , 29. březen 2017 10:00
Pavel Houser

Budou na bankomatech jakási sluchátka pro čtení EEG? Palaniappan Ramaswamy se ve své vědecké práci i...

Více






RSS 

Zprávičky

Uber se kvůli zpřísnění zákona o taxislužbě stahuje z Dánska

ČTK , 29. březen 2017 15:00

Americký provozovatel internetové aplikace pro alternativní taxislužbu Uber Technologies přestane od...

Více 0 komentářů

Kvantové hradlo simuluje přenos kvantových peněz mezi bankami

Pavel Houser , 29. březen 2017 13:00

Vědci z Olomouce jako první ověřili, jak mohou fungovat kvantové peníze. ...

Více 0 komentářů

ČR se v únoru posunula mezi méně bezpečné země

Pavel Houser , 29. březen 2017 11:00

Nejrozšířenější malwarovou rodinou byl v únoru ve světe i v ČR botnet Kelihos. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Musk založil firmu pro propojení lidských mozků s počítači

ČTK , 29. březen 2017 09:30

Neuralink chce vyvíjet mozkové implantáty, které budou přidávat lidem umělou inteligenci.

...

Více 0 komentářů

Váhový software vyžaduje certifikace

Pavel Houser , 29. březen 2017 09:00

Pokladní software myCASH společnosti Kvados uspěl....

Více 0 komentářů

DDoS útoky zločincům v průměru vynášejí

Pavel Houser , 29. březen 2017 08:00

Provedení DDoS útoku stojí pouze 7 dolarů za hodinu (175 Kč), přičemž postižená firma může přijít o ...

Více 0 komentářů

Český prezident měl prý v počítači dětskou pornografii

ČTK , 29. březen 2017 07:00

Pražský hrad se v případě dětské pornografie, kterou podle prezidenta Miloše Zemana někdo nainstalov...

Více 2 komentářů