ITbiz zve na bezplatný seminář o webové analytice

ITbiz.cz, 21. listopad 2011 12:15 0 komentářů

Pokud se zajímáte o webovou analytiku či o zvýšení efektivity webů obecně, nenechte si ujít setkání Web Analytics Wednesday, které se koná v Praze již příští týden. Vstup je zdarma. Cílem webové analytiky je optimalizovat fungování webu, pochopit chování zákazníka na stránkách, odstranit úzká hrdla a zvýšit celkovou obchodní výkonnost webu.

Kalendář

Web Analytics Wednesday - Zákaznická analytika v retailu

Začátek: 30. 11. 2011, 18:00
Konec: 30. 11. 2011, 20:00
Kde: restaurace Austria, Štefánikova 18/25, Praha 5 - Smíchov

Sedmé setkání "Web Analytics Wednesday" jsme zaměřili na poznání zákazníků v online retailu. Přednáš...

Web Analytics Wednesday je neformální setkání a podobné akce v západní Evropě probíhají již řadu let. V Praze pořádá setkání Web Analytics Wednesday 30. listopadu od 18 hodin v restauraci Austria na Smíchově společnost Optimics a tématem bude zákaznická analytika v online retailu. Akce je otevřená všem zájemcům o tuto tématiku a další pokračování jsou naplánována na příští rok.

Přednášky budou mít za cíl odpovědět na otázky ohledně loajality, konverze a retence. Půjde například o to, jak identifikovat a udržet nejlepší zákazníky, komu a kdy nabídnout slevu, jak opravdu správně vyhodnocovat přínos emailových kampaní, jaké informace lze využít pro predikci budoucího chování zákazníků a podobně. Přidanou hodnotou celého setkání je pak kromě přednášek i neformální diskuze s kolegy a odborníky z branže.

Jedním z přednášejících bude Radek Hrachovec, který pracoval mj. jako marketingový ředitel společnosti Baťa. Jeho prvním projektem byla příprava věrnostního programu Baťa klub, o který 12 let pečoval a rozvinul ho do všech zemí ve střední Evropě. K jeho největším úspěchům patří vybudování služby prodeje obuvi přes internet, znovuzavedení značky Botas a udržení značky Baťa jako nejrespektovanější v oblasti maloobchodu obuví. V současné době působí v několika firmách jako specialista na retenci zákazníků. Dále zde vystoupí také Jiří Brázda ze společnosti Optimics, který představí detailní postupy v rámci analýzy zákaznických dat a jejich napojení na segmentovaný email marketing.

Svoji případnou účast pak potvrďte na této adrese.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

EK:Digitální firmy platí poloviční daně oproti tradičním podnikům

ČTK , 25. září 2017 09:00

Krátkodobá řešení podle návrhu zahrnují např. zdanění digitálních podniků na základě jejich tržeb, n...

Více 0 komentářů

Hewlett Packard Enterprise propustí asi 5 000 lidí

ČTK , 25. září 2017 08:00

Plánované zrušení 10 % pracovních míst by mohlo být předehrou k dalšímu snižování počtu zaměstnanců....

Více 0 komentářů

Mobilní platby: Jak si ČR stojí ve srovnání s Evropou

Pavel Houser , 24. září 2017 09:00

Biometrii Češi považují za nejvhodnější formu ověření platby....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů