Ministerstvo zrušilo zakázku na správu sociálních sítí

ČTK , 13. únor 2017 07:00 0 komentářů

Ministerstvo zdravotnictví vypsalo zakázku na dodavatele, který by pro dva představitele úřadu spravoval jejich profily na sociálních sítích. Dnes, kdy končila lhůta pro podání nabídek, zakázku s předpokládanou hodnotou 1,95 milionu korun bez DPH zrušilo.

ČTK to napsala mluvčí ministerstva Štěpánka Čechová, která měla ministerstvo v této věci zastupovat. Zakázka měla podle údajů zveřejněných ve věstníku veřejných zakázek trvat nejpozději do konce října, tedy do konce volebního období.

Zakázka byla podle Čechové zrušena před otevřením obálek s nabídkami kvůli chybě v zadávací dokumentaci. Omylem totiž bylo po dodavateli požadováno pojištění na 500 milionů korun, správně mělo být na 500.000 korun.

"Když se navíc o záměru zajistit co nejkvalitnější a nejširší komunikaci a propagaci představitelů ministerstva zdravotnictví na sociálních sítích dozvěděl ministr Miloslav Ludvík, kterého jsem nestihla dostatečně informovat o tomto způsobu řešení, rozhodl, že tímto způsobem a v takovém finančním rozsahu se rozhodně nebudeme na sociální sítě zaměřovat, neboť tak rozsáhlá propagace by byla pro ministerstvo zdravotnictví nehospodárným vyhazováním peněz," napsala ČTK Čechová.

Předmětem zakázky měla být "komplexní správa sociálních profilů nejvýše dvou představitelů ministerstva zdravotnictví na facebooku a twitteru a strategická komunikační podpora definovaných představitelů ministerstva zdravotnictví do skončení jejich funkčního období, nejpozději do 31. 10. 2017."

Jedním z představitelů, jehož profil měl být spravován, byl zřejmě ministr Miloslav Ludvík (ČSSD). Podle serveru Blesk.cz, který na zakázku upozornil, druhým zástupcem mohla být jeho politická náměstkyně a místopředsedkyně ČSSD Lenka Teska Arnoštová.

Dodavatel původně měl pro představitele ministerstva zajistit po 20 příspěvcích na obou sociálních sítích měsíčně, měl se starat i o grafickou podobu příspěvků a reakce na ně. Přispět měl i k "budování dobrého jména definovaných představitelů ministerstva". Jeho úkolem rovněž mělo být nastavení reklamy na sociálních sítích tak, aby se zvýšil dosah příspěvků a ty se dostaly k co nejširšímu a zároveň relevantnímu okruhu uživatelů.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
27. 09. Startup Festival
RSS 

Zprávičky

Tendr na elektronické náramky pro vězně skončil smlouvou

ČTK , 26. září 2017 18:25

V první fázi projektu získá ministerstvo od SuperComu 280 náramků, v dalších 6 letech bude moci využ...

Více 0 komentářů

Vláda schválila koncepci digitalizace českého stavebnictví

ČTK , 26. září 2017 10:00

Metoda BIM má uspořit náklady na pořizování a rekonstrukce staveb a jejich provozování. ...

Více 0 komentářů

Deloitte se stala obětí hackerského útoku, trval delší dobu

ČTK , 26. září 2017 09:00

Hackerům stačilo prolomit jen jedno heslo, systém ověření ve dvou krocích se nepoužíval. Firmě unikl...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Sony DADC má na Plzeňsku nové distribuční centrum pro Evropu

ČTK , 26. září 2017 08:00

V průmyslové zóně v Nýřanech vznikly kromě skladových prostor také dvě patra kanceláří a high-tech v...

Více 0 komentářů

EK:Digitální firmy platí poloviční daně oproti tradičním podnikům

ČTK , 25. září 2017 09:00

Krátkodobá řešení podle návrhu zahrnují např. zdanění digitálních podniků na základě jejich tržeb, n...

Více 0 komentářů

Hewlett Packard Enterprise propustí asi 5 000 lidí

ČTK , 25. září 2017 08:00

Plánované zrušení 10 % pracovních míst by mohlo být předehrou k dalšímu snižování počtu zaměstnanců....

Více 0 komentářů

Mobilní platby: Jak si ČR stojí ve srovnání s Evropou

Pavel Houser , 24. září 2017 09:00

Biometrii Češi považují za nejvhodnější formu ověření platby....

Více 0 komentářů