Ministerstvo zrušilo zakázku na správu sociálních sítí

ČTK , 13. únor 2017 07:00 0 komentářů

Ministerstvo zdravotnictví vypsalo zakázku na dodavatele, který by pro dva představitele úřadu spravoval jejich profily na sociálních sítích. Dnes, kdy končila lhůta pro podání nabídek, zakázku s předpokládanou hodnotou 1,95 milionu korun bez DPH zrušilo.

ČTK to napsala mluvčí ministerstva Štěpánka Čechová, která měla ministerstvo v této věci zastupovat. Zakázka měla podle údajů zveřejněných ve věstníku veřejných zakázek trvat nejpozději do konce října, tedy do konce volebního období.

Zakázka byla podle Čechové zrušena před otevřením obálek s nabídkami kvůli chybě v zadávací dokumentaci. Omylem totiž bylo po dodavateli požadováno pojištění na 500 milionů korun, správně mělo být na 500.000 korun.

"Když se navíc o záměru zajistit co nejkvalitnější a nejširší komunikaci a propagaci představitelů ministerstva zdravotnictví na sociálních sítích dozvěděl ministr Miloslav Ludvík, kterého jsem nestihla dostatečně informovat o tomto způsobu řešení, rozhodl, že tímto způsobem a v takovém finančním rozsahu se rozhodně nebudeme na sociální sítě zaměřovat, neboť tak rozsáhlá propagace by byla pro ministerstvo zdravotnictví nehospodárným vyhazováním peněz," napsala ČTK Čechová.

Předmětem zakázky měla být "komplexní správa sociálních profilů nejvýše dvou představitelů ministerstva zdravotnictví na facebooku a twitteru a strategická komunikační podpora definovaných představitelů ministerstva zdravotnictví do skončení jejich funkčního období, nejpozději do 31. 10. 2017."

Jedním z představitelů, jehož profil měl být spravován, byl zřejmě ministr Miloslav Ludvík (ČSSD). Podle serveru Blesk.cz, který na zakázku upozornil, druhým zástupcem mohla být jeho politická náměstkyně a místopředsedkyně ČSSD Lenka Teska Arnoštová.

Dodavatel původně měl pro představitele ministerstva zajistit po 20 příspěvcích na obou sociálních sítích měsíčně, měl se starat i o grafickou podobu příspěvků a reakce na ně. Přispět měl i k "budování dobrého jména definovaných představitelů ministerstva". Jeho úkolem rovněž mělo být nastavení reklamy na sociálních sítích tak, aby se zvýšil dosah příspěvků a ty se dostaly k co nejširšímu a zároveň relevantnímu okruhu uživatelů.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

V zóně u Žatce by mohlo stát datové centrum za 15 miliard

ČTK , 23. listopad 2017 12:26

V průmyslové zóně Triangle u Žatce může vzniknout datové centrum pro společnosti a instituce z celé ...

Více 0 komentářů

ÚOHS schválil změnu vlastníka většiny v AutoContu

ČTK , 23. listopad 2017 09:00

Spojení AutoContu a KKCG nemá mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže...

Více 0 komentářů

Česká hra o atentátu na Heydricha se dostala do světové distribuce Steam

ČTK , 23. listopad 2017 08:30

Do distribuce českou hru dostali hlasováním sami hráči....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čína vyvíjí vlastní digitální měnu

ČTK , 23. listopad 2017 08:00

Čínské vedení vyvíjí vlastní kryptoměnu. Chce tak oslabit vliv bitcoinu a dalších virtuálních měn, n...

Více 0 komentářů

Hackeři ukradli Uberu data 57 milionů zákazníků a řidičů

ČTK , 22. listopad 2017 09:15

Incident společnost rok tajila a hackerům zaplatila....

Více 0 komentářů

Tuzemské banky útok trojského koně nezaznamenaly

ČTK , 22. listopad 2017 09:00

Banky ČSOB, Sberbank a Air Bank nezaznamenaly útok trojského koně BankBot na své aplikace mobilního ...

Více 0 komentářů

ODS chce otevřít diskusi o zavedení elektronických voleb

ČTK , 22. listopad 2017 08:00

Komisaři by také např. už při vkládání výsledků měli kontrolovat, zda na lístcích není nějaký abnorm...

Více 0 komentářů