U:fon v roce 2013 přijme šedesát nových specialistů na telekomunikace

Patrik Just , 12. březen 2013 10:48 0 komentářů

Nový vlastník mobilního operátora U:fon, Air Telecom, a.s., od začátku roku výrazně posiluje svůj zaměstnanecký tým. Český mobilní operátor letos přijal již 25 zaměstnanců, zatím hlavně obchodníků. Do konce roku 2013 plánuje U:fon nabrat dalších 40 odborníků z oblasti telekomunikacíi pro chystaný rozvoj svých aktivit v síti GSM.

„U:fon za šest let své existence našel i sám vychoval řadu odborníků v oblasti telekomunikací napříč různými pozicemi. Už tak silný tým nyní, v nové éře pod vedením Air Telecomu, vhodně doplňujeme zejména s ohledem na naše plány rozšířit služby o GSM,“ komentuje nábor Martin Vavrica, Sales Manager společnosti Air Telecom, a.s..

Noví lidé přicházejí do zázemí moderní kancelářské budovy na pražské Balabence, kde má U:fon své sídlo od konce ledna letošního roku. Právě plánovaný rozvoj podnikání do rozsáhlejších prostor byl hlavní motivací k přestěhování operátora z karlínského Corsa, kde U:fon sídlil od svého vzniku v roce 2007.

Slova o stabilním týmu potvrzuje také fakt, že při převzetí U:fona zůstalo na svých pozicích 99 % zaměstnanců původního vlastníka MobilKom. Právě s ohledem na rozvoj služeb v pásmu GSM budou dle Vavricových slov lidé s předchozími bohatými zkušenostmi z telekomunikací klíčovou výhodou oproti takzvaným virtuálním operátorům, kteří často začínají bez zkušeností a „na zelené louce“.

U:fon roste i v regionech a hledá nové partnery

Značné navýšení počtu zaměstnanců zejména na obchodních pozicích plánuje U:fon také v regionech. Zde je operátor oblíbený zejména díky nadstandardnímu pokrytí CDMA signálem - konkurence se spíše zaměřuje na velká města. V regionech letos přibude 10 nových poboček, přičemž právě v těchto dnech čtvrtý mobilní operátor otevírá své zastoupení v Jihlavě, Brně, Pardubicích, Hradci Králové a Praze.

„Nerozvíjíme však pouze regionální pobočky, v krajích posilujeme i oblast retailu. Díky dalšímu rozvoji sítě partnerských prodejen chceme zákazníkům, kteří upřednostňují osobní kontakt, nabízet ještě kvalitnější služby a být pro ně dostupnější,“ říká dále Vavrica.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů