U:fon v roce 2013 přijme šedesát nových specialistů na telekomunikace

Patrik Just , 12. březen 2013 10:48 0 komentářů

Nový vlastník mobilního operátora U:fon, Air Telecom, a.s., od začátku roku výrazně posiluje svůj zaměstnanecký tým. Český mobilní operátor letos přijal již 25 zaměstnanců, zatím hlavně obchodníků. Do konce roku 2013 plánuje U:fon nabrat dalších 40 odborníků z oblasti telekomunikacíi pro chystaný rozvoj svých aktivit v síti GSM.

„U:fon za šest let své existence našel i sám vychoval řadu odborníků v oblasti telekomunikací napříč různými pozicemi. Už tak silný tým nyní, v nové éře pod vedením Air Telecomu, vhodně doplňujeme zejména s ohledem na naše plány rozšířit služby o GSM,“ komentuje nábor Martin Vavrica, Sales Manager společnosti Air Telecom, a.s..

Noví lidé přicházejí do zázemí moderní kancelářské budovy na pražské Balabence, kde má U:fon své sídlo od konce ledna letošního roku. Právě plánovaný rozvoj podnikání do rozsáhlejších prostor byl hlavní motivací k přestěhování operátora z karlínského Corsa, kde U:fon sídlil od svého vzniku v roce 2007.

Slova o stabilním týmu potvrzuje také fakt, že při převzetí U:fona zůstalo na svých pozicích 99 % zaměstnanců původního vlastníka MobilKom. Právě s ohledem na rozvoj služeb v pásmu GSM budou dle Vavricových slov lidé s předchozími bohatými zkušenostmi z telekomunikací klíčovou výhodou oproti takzvaným virtuálním operátorům, kteří často začínají bez zkušeností a „na zelené louce“.

U:fon roste i v regionech a hledá nové partnery

Značné navýšení počtu zaměstnanců zejména na obchodních pozicích plánuje U:fon také v regionech. Zde je operátor oblíbený zejména díky nadstandardnímu pokrytí CDMA signálem - konkurence se spíše zaměřuje na velká města. V regionech letos přibude 10 nových poboček, přičemž právě v těchto dnech čtvrtý mobilní operátor otevírá své zastoupení v Jihlavě, Brně, Pardubicích, Hradci Králové a Praze.

„Nerozvíjíme však pouze regionální pobočky, v krajích posilujeme i oblast retailu. Díky dalšímu rozvoji sítě partnerských prodejen chceme zákazníkům, kteří upřednostňují osobní kontakt, nabízet ještě kvalitnější služby a být pro ně dostupnější,“ říká dále Vavrica.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů