Sony a Kapsch nabídnou servisní záruku k notebookům VAIO do druhého dne

Karel Michal, 24. září 2011 22:02 0 komentářů

Společnosti Sony a Kapsch se dohodly na rozšíření servisu ze servisního střediska (nutnost dovézt produkt do servisu) na servis u zákazníka do druhého dne. Next Day service bude mít ale drobný háček, bude se vztahovat pouze na vybrané modelové řady notebooků.

Zákazník, který si zakoupí notebook z vybraných modelových řad Sony VAIO, si může ke standardní záruce dokoupit rozšíření v podobě servisního balíčku Next Day. To mu garantuje opravu v záruční době notebooku do druhého dne včetně víkendů a svátků na jím zvolené adrese kdekoliv v České republice.

Každý servisní balíček obsahuje plastovou kartičku velikosti kreditní karty, na které je unikátní stíratelný registrační kód. S ním zákazník do 30 dnů zaregistruje svůj notebook na stránkách rozšířeného servisu. V případě závady na registrovaném zařízení pak kontaktuje servis Kapsch (možno provést přes odkaz výše).

Je možné zvolit dvouletý servisní balíček, který je platný od okamžiku registrace na zmíněných webových stránkách do konce záruční doby notebooku, tzn. 2 roky od zakoupení notebooku Sony VAIO. V nabídce je i roční servisní balíček, který platí první rok od data pořízení notebooku v rámci dvouleté záruční doby, nebo jako doplněk k dvouletému servisnímu balíčku v případě zakoupení prodloužené záruky na notebook Sony VAIO (ve spojení s dvouletým balíčkem je platnost 3 roky od zakoupení notebooku). Zakoupením služby se záruka produktu neprodlužuje a vyprší spolu se standardní zárukou poskytovanou společností Sony.

Pokud si klient zakoupí prodlouženou záruku na notebook Sony VAIO, je možné dokoupit i prodloužený třetí rok servisního balíčku. Servisní balíček končí svou platnost dnem ukončení platnosti prodloužené záruky.

Servisní balíček se vztahuje na opravy notebooků v záruční lhůtě a je vázán na sériové číslo registrovaného notebooku. Nezáruční oprava v záruční lhůtě bude taktéž provedena, ale bude na místě hrazena zákazníkem dle platného ceníku Kapsch, jenž bude mít technik k dispozici v okamžiku výjezdu.

Servisní balíčky Next Day je možné zakoupit u vybraných prodejců, jejichž seznam je k dispozici na stránkách Sony.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Vodafone pokračuje v implementaci NB-IoT

Pavel Houser , 26. červenec 2017 13:29

Vodafone spolu se společnostmi Jablotron, Landis+Gyr a Ústavem telekomunikací VUT Brno testuje proto...

Více 0 komentářů

SoftBank usiluje o získání podílu v Uberu

ČTK , 26. červenec 2017 12:45

Celková hodnota Uberu údajně dosahuje až 69 miliard dolarů....

Více 0 komentářů

LG Display prudce zvýšila zisk, chce investovat do obrazovek OLED

ČTK , 26. červenec 2017 09:00

LG Display je dodavatelem společnosti Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

APMS varuje před nevyžádanými hovory ze zahraničních čísel

ČTK , 26. červenec 2017 08:00

Podvodníci tzv. wangiri organizují skrze alternativní či IP operátory, jimž je ukraden číselný rozsa...

Více 1 komentářů

Firmy se při přeshraničním prodeji přes Internet bojí podvodů

ČTK , 25. červenec 2017 16:27

Prodejci se obávají, že pokud lidé z jiného unijního státu za zboží nezaplatí, bude složité peníze v...

Více 0 komentářů

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 1 komentářů

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů