Sony a Kapsch nabídnou servisní záruku k notebookům VAIO do druhého dne

Karel Michal, 24. září 2011 22:02 0 komentářů

Společnosti Sony a Kapsch se dohodly na rozšíření servisu ze servisního střediska (nutnost dovézt produkt do servisu) na servis u zákazníka do druhého dne. Next Day service bude mít ale drobný háček, bude se vztahovat pouze na vybrané modelové řady notebooků.

Zákazník, který si zakoupí notebook z vybraných modelových řad Sony VAIO, si může ke standardní záruce dokoupit rozšíření v podobě servisního balíčku Next Day. To mu garantuje opravu v záruční době notebooku do druhého dne včetně víkendů a svátků na jím zvolené adrese kdekoliv v České republice.

Každý servisní balíček obsahuje plastovou kartičku velikosti kreditní karty, na které je unikátní stíratelný registrační kód. S ním zákazník do 30 dnů zaregistruje svůj notebook na stránkách rozšířeného servisu. V případě závady na registrovaném zařízení pak kontaktuje servis Kapsch (možno provést přes odkaz výše).

Je možné zvolit dvouletý servisní balíček, který je platný od okamžiku registrace na zmíněných webových stránkách do konce záruční doby notebooku, tzn. 2 roky od zakoupení notebooku Sony VAIO. V nabídce je i roční servisní balíček, který platí první rok od data pořízení notebooku v rámci dvouleté záruční doby, nebo jako doplněk k dvouletému servisnímu balíčku v případě zakoupení prodloužené záruky na notebook Sony VAIO (ve spojení s dvouletým balíčkem je platnost 3 roky od zakoupení notebooku). Zakoupením služby se záruka produktu neprodlužuje a vyprší spolu se standardní zárukou poskytovanou společností Sony.

Pokud si klient zakoupí prodlouženou záruku na notebook Sony VAIO, je možné dokoupit i prodloužený třetí rok servisního balíčku. Servisní balíček končí svou platnost dnem ukončení platnosti prodloužené záruky.

Servisní balíček se vztahuje na opravy notebooků v záruční lhůtě a je vázán na sériové číslo registrovaného notebooku. Nezáruční oprava v záruční lhůtě bude taktéž provedena, ale bude na místě hrazena zákazníkem dle platného ceníku Kapsch, jenž bude mít technik k dispozici v okamžiku výjezdu.

Servisní balíčky Next Day je možné zakoupit u vybraných prodejců, jejichž seznam je k dispozici na stránkách Sony.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 0 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů