Sony a Kapsch nabídnou servisní záruku k notebookům VAIO do druhého dne

Karel Michal, 24. září 2011 22:02 0 komentářů

Společnosti Sony a Kapsch se dohodly na rozšíření servisu ze servisního střediska (nutnost dovézt produkt do servisu) na servis u zákazníka do druhého dne. Next Day service bude mít ale drobný háček, bude se vztahovat pouze na vybrané modelové řady notebooků.

Zákazník, který si zakoupí notebook z vybraných modelových řad Sony VAIO, si může ke standardní záruce dokoupit rozšíření v podobě servisního balíčku Next Day. To mu garantuje opravu v záruční době notebooku do druhého dne včetně víkendů a svátků na jím zvolené adrese kdekoliv v České republice.

Každý servisní balíček obsahuje plastovou kartičku velikosti kreditní karty, na které je unikátní stíratelný registrační kód. S ním zákazník do 30 dnů zaregistruje svůj notebook na stránkách rozšířeného servisu. V případě závady na registrovaném zařízení pak kontaktuje servis Kapsch (možno provést přes odkaz výše).

Je možné zvolit dvouletý servisní balíček, který je platný od okamžiku registrace na zmíněných webových stránkách do konce záruční doby notebooku, tzn. 2 roky od zakoupení notebooku Sony VAIO. V nabídce je i roční servisní balíček, který platí první rok od data pořízení notebooku v rámci dvouleté záruční doby, nebo jako doplněk k dvouletému servisnímu balíčku v případě zakoupení prodloužené záruky na notebook Sony VAIO (ve spojení s dvouletým balíčkem je platnost 3 roky od zakoupení notebooku). Zakoupením služby se záruka produktu neprodlužuje a vyprší spolu se standardní zárukou poskytovanou společností Sony.

Pokud si klient zakoupí prodlouženou záruku na notebook Sony VAIO, je možné dokoupit i prodloužený třetí rok servisního balíčku. Servisní balíček končí svou platnost dnem ukončení platnosti prodloužené záruky.

Servisní balíček se vztahuje na opravy notebooků v záruční lhůtě a je vázán na sériové číslo registrovaného notebooku. Nezáruční oprava v záruční lhůtě bude taktéž provedena, ale bude na místě hrazena zákazníkem dle platného ceníku Kapsch, jenž bude mít technik k dispozici v okamžiku výjezdu.

Servisní balíčky Next Day je možné zakoupit u vybraných prodejců, jejichž seznam je k dispozici na stránkách Sony.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

FabLab: brněnská dílna pro start-upy i technické nadšence

Pavel Houser , 23. duben 2017 09:00

3D dílna nabízí např. laserovou řezačku, 3D tiskárny a 3D skener. FabLab Brno je součástí celosvětov...

Více 0 komentářů

3 % Čechů již byla okradena při platbách online

Pavel Houser , 22. duben 2017 12:00

Ve většině případů šlo o částku do 5 000 Kč....

Více 0 komentářů

Senát zrušil plošné výjimky ze zveřejňování smluv v registru

ČTK , 22. duben 2017 10:00

Senát dnes schválil zrušení plošných výjimek ze zveřejňování smluv v jejich registru. Postavil se dn...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Polovina českých měst prý uvažuje o využití IoT

ITBiz.cz , 21. duben 2017 14:00

Sedm procent českých měst a obcí už využívá internet věcí (IoT) pro efektivnější samosprávu, nejčast...

Více 0 komentářů

Asociace slovenských operátorů je proti vyřazení českých stanic

ČTK , 21. duben 2017 13:00

Za přehnaný označila asociace sdružující slovenské kabelové operátory (APKT) požadavek tamní soukrom...

Více 0 komentářů

Yoga A12, nový tablet do firem

Pavel Houser , 21. duben 2017 10:00

Společnost Lenovo představila další přírůstek do své rodiny zařízení s operačním systémem Android. ...

Více 1 komentářů

Policie eviduje sebepoškozování kvůli internetové hře

ČTK , 21. duben 2017 07:00

Policie zaznamenala několik případů sebepoškození pořezáním v rámci internetové hry Modrá velryba. N...

Více 2 komentářů