Sony a Kapsch nabídnou servisní záruku k notebookům VAIO do druhého dne

Karel Michal, 24. září 2011 22:02 0 komentářů

Společnosti Sony a Kapsch se dohodly na rozšíření servisu ze servisního střediska (nutnost dovézt produkt do servisu) na servis u zákazníka do druhého dne. Next Day service bude mít ale drobný háček, bude se vztahovat pouze na vybrané modelové řady notebooků.

Zákazník, který si zakoupí notebook z vybraných modelových řad Sony VAIO, si může ke standardní záruce dokoupit rozšíření v podobě servisního balíčku Next Day. To mu garantuje opravu v záruční době notebooku do druhého dne včetně víkendů a svátků na jím zvolené adrese kdekoliv v České republice.

Každý servisní balíček obsahuje plastovou kartičku velikosti kreditní karty, na které je unikátní stíratelný registrační kód. S ním zákazník do 30 dnů zaregistruje svůj notebook na stránkách rozšířeného servisu. V případě závady na registrovaném zařízení pak kontaktuje servis Kapsch (možno provést přes odkaz výše).

Je možné zvolit dvouletý servisní balíček, který je platný od okamžiku registrace na zmíněných webových stránkách do konce záruční doby notebooku, tzn. 2 roky od zakoupení notebooku Sony VAIO. V nabídce je i roční servisní balíček, který platí první rok od data pořízení notebooku v rámci dvouleté záruční doby, nebo jako doplněk k dvouletému servisnímu balíčku v případě zakoupení prodloužené záruky na notebook Sony VAIO (ve spojení s dvouletým balíčkem je platnost 3 roky od zakoupení notebooku). Zakoupením služby se záruka produktu neprodlužuje a vyprší spolu se standardní zárukou poskytovanou společností Sony.

Pokud si klient zakoupí prodlouženou záruku na notebook Sony VAIO, je možné dokoupit i prodloužený třetí rok servisního balíčku. Servisní balíček končí svou platnost dnem ukončení platnosti prodloužené záruky.

Servisní balíček se vztahuje na opravy notebooků v záruční lhůtě a je vázán na sériové číslo registrovaného notebooku. Nezáruční oprava v záruční lhůtě bude taktéž provedena, ale bude na místě hrazena zákazníkem dle platného ceníku Kapsch, jenž bude mít technik k dispozici v okamžiku výjezdu.

Servisní balíčky Next Day je možné zakoupit u vybraných prodejců, jejichž seznam je k dispozici na stránkách Sony.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Google vs. Oracle: Kdo tahá za kratší konec?

Pavel Houser , 04. duben 2018 11:30
Pavel Houser

Po 8 letech právních sporů vstoupila soudní tahanice mezi Googlem a Oraclem do dalšího kola. Nakolik...

Více







RSS 

Zprávičky

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 0 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů

Starší zprávičky

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 2 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů

Arbes převzal slovenský Finamis a posiluje v oblasti řešení pro kapitálové trhy

ITBiz.cz , 18. duben 2018 16:30

Arbes Technologies za nezveřejněnou sumu získala majoritní podíl ve slovenské společnosti Finamis, k...

Více 0 komentářů