Sony a Kapsch nabídnou servisní záruku k notebookům VAIO do druhého dne

Karel Michal, 24. září 2011 22:02 0 komentářů

Společnosti Sony a Kapsch se dohodly na rozšíření servisu ze servisního střediska (nutnost dovézt produkt do servisu) na servis u zákazníka do druhého dne. Next Day service bude mít ale drobný háček, bude se vztahovat pouze na vybrané modelové řady notebooků.

Zákazník, který si zakoupí notebook z vybraných modelových řad Sony VAIO, si může ke standardní záruce dokoupit rozšíření v podobě servisního balíčku Next Day. To mu garantuje opravu v záruční době notebooku do druhého dne včetně víkendů a svátků na jím zvolené adrese kdekoliv v České republice.

Každý servisní balíček obsahuje plastovou kartičku velikosti kreditní karty, na které je unikátní stíratelný registrační kód. S ním zákazník do 30 dnů zaregistruje svůj notebook na stránkách rozšířeného servisu. V případě závady na registrovaném zařízení pak kontaktuje servis Kapsch (možno provést přes odkaz výše).

Je možné zvolit dvouletý servisní balíček, který je platný od okamžiku registrace na zmíněných webových stránkách do konce záruční doby notebooku, tzn. 2 roky od zakoupení notebooku Sony VAIO. V nabídce je i roční servisní balíček, který platí první rok od data pořízení notebooku v rámci dvouleté záruční doby, nebo jako doplněk k dvouletému servisnímu balíčku v případě zakoupení prodloužené záruky na notebook Sony VAIO (ve spojení s dvouletým balíčkem je platnost 3 roky od zakoupení notebooku). Zakoupením služby se záruka produktu neprodlužuje a vyprší spolu se standardní zárukou poskytovanou společností Sony.

Pokud si klient zakoupí prodlouženou záruku na notebook Sony VAIO, je možné dokoupit i prodloužený třetí rok servisního balíčku. Servisní balíček končí svou platnost dnem ukončení platnosti prodloužené záruky.

Servisní balíček se vztahuje na opravy notebooků v záruční lhůtě a je vázán na sériové číslo registrovaného notebooku. Nezáruční oprava v záruční lhůtě bude taktéž provedena, ale bude na místě hrazena zákazníkem dle platného ceníku Kapsch, jenž bude mít technik k dispozici v okamžiku výjezdu.

Servisní balíčky Next Day je možné zakoupit u vybraných prodejců, jejichž seznam je k dispozici na stránkách Sony.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů