Trend: Češi objevili online nákupy po telefonu

Karel Michal , 02. duben 2012 12:59 0 komentářů
Rubriky: Ekomerce, Internet

Na Internetu začínají nakupovat již i zákazníci, kteří dříve preferovali tradiční způsob nákupu v kamenných obchodech. Nepravidelný přístup k Internetu řeší telefonickými objednávkami, vyplývá to z posledního průzkumu společnosti Kasa.cz.

Celosvětově se prosazuje trend osobního vyzvedávání zboží zakoupeného přes internet a reagují na něj i přední čeští internetoví prodejci, kteří otvírají vlastní kamenné pobočky: „Osobní odběr zboží využívá čím dál tím více zákazníků. Potvrzují to nejen nezávislé průzkumy chování nakupujících na internetu, ale i naše vlastní statistiky. Po otevření kamenné prodejny Kasahouse v Praze na Černém Mostě došlo k výraznému nárůstu osobních odběrů zboží, a to v řádech stovek procent. Stejný vývoj jsme zaznamenali i po otevření showroomu v Praze-Čestlicích či v Brně,“ prohlašuje Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.

Zákazníci prodejen hodnotí především rychlou dostupnost zboží a možnost si jej před nákupem prohlédnout a vyzkoušet. Velkou výhodou je i dobře dostupná lokalita, a to jak vlastním autem, tak i městskou hromadnou dopravou. Celkově si zboží vyzvedává osobně 35 % zákazníků portálu Kasa.cz.

„V souvislosti s otevřením kamenných prodejen u nás začaly nakupovat i skupiny zákazníků, které dříve na internetu nenakupovaly. Svědčí o tom i zvýšený provoz na naší infolince, která za první kvartál roku 2012 odbavila o 17 % hovorů více, než ve stejném období loňského roku, přičemž objednávky tvoří 25 % všech hovorů,“ dodala Jitka Součková.

K častým dotazům patří také provozní doba výdejních míst, možnost platby kartou, dostupnost zboží anebo způsoby a ceny dopravy. Průměrně telefonistky na call centru Kasa.cz odbaví 800 hovorů denně, zvládat ale musí i špičky, které tradičně zavládnou před prázdninami, začátkem školního roku a především v předvánočním období, kdy počet vyřízených hovorů často překročí hranici 3000, přičemž se zákazníci nemusí obávat dlouhého čekání na lince.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Amazon za čtvrtletí zvýšil tržby i zisk

ČTK , 30. duben 2017 09:00

Čtvrtletní zisk a tržby amerického internetového obchodu Amazon překonaly očekávání. Zisk v prvním k...

Více 0 komentářů

Nintendo hlásí prudký růst tržeb, pomohla nová konzole Switch

ČTK , 29. duben 2017 16:00

Čtvrtletní tržby japonského výrobce videoher Nintendo se díky silné poptávce po nové herní konzoli S...

Více 0 komentářů

Turecko na internetu zablokovalo přístup k Wikipedii

ČTK , 29. duben 2017 13:49

Turecko zablokovalo přístup k Wikipedii - volně přístupné encyklopedii na internetu. Důvodem je obsa...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čtvrtletní zisk Microsoftu dík cloudovým službám vzrostl o 28 pct

ČTK , 29. duben 2017 10:00

Čistý zisk amerického softwarového gigantu Microsoft ve třetím čtvrtletí finančního roku meziročně s...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk a tržby majitele Googlu výrazně vzrostly

ČTK , 28. duben 2017 15:00

Čistý zisk americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetového gigantu Google, v prvním ...

Více 0 komentářů

Bývalí manažeři Olympusu mají zaplatit miliardy za účetní podvod

ČTK , 28. duben 2017 14:00

Skupina bývalých vedoucích pracovníků japonské společnosti Olympus musí firmě zaplatit odškodné 58,8...

Více 0 komentářů

Soud v Ostravě poslal počítačového hackera na 6,5 roku do vězení

ČTK , 28. duben 2017 10:30

Na 6,5 let poslal dnes Krajský soud v Ostravě do vězení počítačového hackera Lumíra Heriče. Podle ro...

Více 0 komentářů