Vodafone otevřel supermoderní firemní zákaznické centrum

Karel Michal , 09. březen 2012 17:58 3 komentářů

Vodafone včera otevřel ve své centrále v Praze na Vinohradské nové zákaznické centrum pro firmy. To představuje zajímavé skloubení uměleckého prostoru s technologickým showroomem pro demonstraci firemních zákaznických služeb operátora.

Vodafone OneNet Centrum (Foto: Karel Wolf)
Vodafone OneNet Centrum (Foto: Karel Wolf)
Vodafone se k vybudování centra speciálně pro firemní zákazníky rozhodl poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a významně posílil v segmentu zákazníků ze státní správy. Klientu si zde mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo si vyzkoušet vybrané produkty a ověřit si, zda li je operátor v jejich případě schopen zajistit kvalitu služeb.

„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” vysvětluje Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Služba pochopitelně není vhodná úplně pro každého, podle naší kalkulace by měla firma, která by chtěla komfortu služeb na míru využívat, generovat roční obrat minimálně alespoň 6 milionů korun ročně.

A jaké služby si zde lze vyzkoušet? Vedle konvergovaných platforem, jako je například řešení Microsoft Office 365 s Windows telephony a Blackberry (jediná část segmentu vhodná pro firmy bez ohledu na minimální velikost), se jedná o datové služby typu OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet), zařízení s vlastní SIM (kamery, dohled nad vozovým parkem) a „vlastní 3G zónu“ (femtocell). Ze samotných služeb pak nástroje pro samostatnou správu účtu online, videokonferenční hovory s technickým centrem či například možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů na vámi využívaných číslech.

Trocha statistiky na závěr: S operátorem dnes telefonuje 205 000 firem, z toho 2 500 firem využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet.

Vodafone vzrostl oproti minulému roku podíl na poskytování mobilních služeb státní správě ze 4 % na 6,9 %.


Komentáře

Pavel Šimerda #1
Pavel Šimerda 09. březen 2012 23:08

„Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují.“

Proč by taky Vodafone mělo zajímat, co potřebují jeho zákazníci :).

d.c. #2
d.c. 11. březen 2012 21:27

To je dost ze zivota. Take je treba podotknout, ze Vodafone patrne neumi vyradit zakaznika z evidence, takze mnozstvi zakazniku bude jenom stoupat...

ET #3
ET 12. březen 2012 11:48

Tak to sedi! zase si predelavaj tu jejich samoobsluhu a uz to zase nefunguje - peknej bordel ! Na strance v samooblsuze se zobrazuje jine cislo uctu nez u vypisu (volani) v pdf - zas tam bude clovek muset volat a budou si ho tam prehazovat jak horkou bramboru, ach jo... zvazim zmenu operatora

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů

9 z 10 e-shopů nesplnilo zákonné povinnosti

ITBiz.cz , 20. srpen 2017 14:00

Česká obchodní inspekce pravidelně monitoruje dodržování zákonů v oblasti prodeje zboží v e-shopech....

Více 0 komentářů

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů