Vodafone otevřel supermoderní firemní zákaznické centrum

Karel Michal , 09. březen 2012 17:58 3 komentářů

Vodafone včera otevřel ve své centrále v Praze na Vinohradské nové zákaznické centrum pro firmy. To představuje zajímavé skloubení uměleckého prostoru s technologickým showroomem pro demonstraci firemních zákaznických služeb operátora.

Vodafone OneNet Centrum (Foto: Karel Wolf)
Vodafone OneNet Centrum (Foto: Karel Wolf)
Vodafone se k vybudování centra speciálně pro firemní zákazníky rozhodl poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a významně posílil v segmentu zákazníků ze státní správy. Klientu si zde mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo si vyzkoušet vybrané produkty a ověřit si, zda li je operátor v jejich případě schopen zajistit kvalitu služeb.

„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” vysvětluje Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Služba pochopitelně není vhodná úplně pro každého, podle naší kalkulace by měla firma, která by chtěla komfortu služeb na míru využívat, generovat roční obrat minimálně alespoň 6 milionů korun ročně.

A jaké služby si zde lze vyzkoušet? Vedle konvergovaných platforem, jako je například řešení Microsoft Office 365 s Windows telephony a Blackberry (jediná část segmentu vhodná pro firmy bez ohledu na minimální velikost), se jedná o datové služby typu OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet), zařízení s vlastní SIM (kamery, dohled nad vozovým parkem) a „vlastní 3G zónu“ (femtocell). Ze samotných služeb pak nástroje pro samostatnou správu účtu online, videokonferenční hovory s technickým centrem či například možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů na vámi využívaných číslech.

Trocha statistiky na závěr: S operátorem dnes telefonuje 205 000 firem, z toho 2 500 firem využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet.

Vodafone vzrostl oproti minulému roku podíl na poskytování mobilních služeb státní správě ze 4 % na 6,9 %.


Komentáře

Pavel Šimerda #1
Pavel Šimerda 09. březen 2012 23:08

„Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují.“

Proč by taky Vodafone mělo zajímat, co potřebují jeho zákazníci :).

d.c. #2
d.c. 11. březen 2012 21:27

To je dost ze zivota. Take je treba podotknout, ze Vodafone patrne neumi vyradit zakaznika z evidence, takze mnozstvi zakazniku bude jenom stoupat...

ET #3
ET 12. březen 2012 11:48

Tak to sedi! zase si predelavaj tu jejich samoobsluhu a uz to zase nefunguje - peknej bordel ! Na strance v samooblsuze se zobrazuje jine cislo uctu nez u vypisu (volani) v pdf - zas tam bude clovek muset volat a budou si ho tam prehazovat jak horkou bramboru, ach jo... zvazim zmenu operatora

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

19. 10.

22. 10.
For Games 2017
24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
RSS 

Zprávičky

Úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje e-shop Mall.cz kvůli úniku hesel

ČTK , 22. říjen 2017 08:00

Obchodu Mall.cz odcizili hackeři údaje až ke 750 000 starších uživatelských účtů....

Více 0 komentářů

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů