Vodafone otevřel supermoderní firemní zákaznické centrum

Karel Michal , 09. březen 2012 17:58 3 komentářů

Vodafone včera otevřel ve své centrále v Praze na Vinohradské nové zákaznické centrum pro firmy. To představuje zajímavé skloubení uměleckého prostoru s technologickým showroomem pro demonstraci firemních zákaznických služeb operátora.

Vodafone OneNet Centrum (Foto: Karel Wolf)
Vodafone OneNet Centrum (Foto: Karel Wolf)
Vodafone se k vybudování centra speciálně pro firemní zákazníky rozhodl poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a významně posílil v segmentu zákazníků ze státní správy. Klientu si zde mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo si vyzkoušet vybrané produkty a ověřit si, zda li je operátor v jejich případě schopen zajistit kvalitu služeb.

„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” vysvětluje Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Služba pochopitelně není vhodná úplně pro každého, podle naší kalkulace by měla firma, která by chtěla komfortu služeb na míru využívat, generovat roční obrat minimálně alespoň 6 milionů korun ročně.

A jaké služby si zde lze vyzkoušet? Vedle konvergovaných platforem, jako je například řešení Microsoft Office 365 s Windows telephony a Blackberry (jediná část segmentu vhodná pro firmy bez ohledu na minimální velikost), se jedná o datové služby typu OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet), zařízení s vlastní SIM (kamery, dohled nad vozovým parkem) a „vlastní 3G zónu“ (femtocell). Ze samotných služeb pak nástroje pro samostatnou správu účtu online, videokonferenční hovory s technickým centrem či například možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů na vámi využívaných číslech.

Trocha statistiky na závěr: S operátorem dnes telefonuje 205 000 firem, z toho 2 500 firem využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet.

Vodafone vzrostl oproti minulému roku podíl na poskytování mobilních služeb státní správě ze 4 % na 6,9 %.


Komentáře

Pavel Šimerda #1
Pavel Šimerda 09. březen 2012 23:08

„Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují.“

Proč by taky Vodafone mělo zajímat, co potřebují jeho zákazníci :).

d.c. #2
d.c. 11. březen 2012 21:27

To je dost ze zivota. Take je treba podotknout, ze Vodafone patrne neumi vyradit zakaznika z evidence, takze mnozstvi zakazniku bude jenom stoupat...

ET #3
ET 12. březen 2012 11:48

Tak to sedi! zase si predelavaj tu jejich samoobsluhu a uz to zase nefunguje - peknej bordel ! Na strance v samooblsuze se zobrazuje jine cislo uctu nez u vypisu (volani) v pdf - zas tam bude clovek muset volat a budou si ho tam prehazovat jak horkou bramboru, ach jo... zvazim zmenu operatora

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd
RSS 

Zprávičky

APEK: Dnes obrat za miliardu?

Pavel Houser , 11. prosinec 2017 13:04

Právě dnes očekává Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vrchol objednávek vánočních dárků na in...

Více 0 komentářů

Termínový kontrakt na bitcoin při debutu stoupl až na 18 700 dolarů

ČTK , 11. prosinec 2017 10:39

Termínový kontrakt na internetovou měnu bitcoin při svém debutu ve Spojených státech zpevnil o více ...

Více 0 komentářů

Western Digital zruší arbitráž proti Toshibě

ČTK , 11. prosinec 2017 08:00

Japonská společnost Toshiba a americká firma Western Digital se v zásadě dohodly na urovnání sporu o...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Spotify a Tencent se propojují

ČTK , 10. prosinec 2017 08:00

Přední světová služba pro streamování hudby Spotify a čínská konkurenční firma Tencent Music Enterta...

Více 0 komentářů

Bezpečnostní politika firem brání plně využít potenciál IoT

Pavel Houser , 09. prosinec 2017 08:00

Tři čtvrtiny účastníků průzkumu EY Global Information Security Survey 2017 pokládají za nejpravděpod...

Více 4 komentářů

Globální výdaje na bezpečnost IT porostou v příštím roce o 8 % na 96 miliard dolarů

Pavel Houser , 08. prosinec 2017 10:57

Nejrychleji porostou řešení SIEM, testování IT bezpečnosti a její outsourcing. ...

Více 1 komentářů

Soud EU: Luxusní značky mohou zakázat internetový prodej zboží

ČTK , 08. prosinec 2017 10:00

Oponenti poukazují na to, že omezení prodejů jde proti hospodářské soutěži....

Více 2 komentářů