Vodafone otevřel supermoderní firemní zákaznické centrum

Karel Michal , 09. březen 2012 17:58 3 komentářů

Vodafone včera otevřel ve své centrále v Praze na Vinohradské nové zákaznické centrum pro firmy. To představuje zajímavé skloubení uměleckého prostoru s technologickým showroomem pro demonstraci firemních zákaznických služeb operátora.

Vodafone OneNet Centrum (Foto: Karel Wolf)
Vodafone OneNet Centrum (Foto: Karel Wolf)
Vodafone se k vybudování centra speciálně pro firemní zákazníky rozhodl poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a významně posílil v segmentu zákazníků ze státní správy. Klientu si zde mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo si vyzkoušet vybrané produkty a ověřit si, zda li je operátor v jejich případě schopen zajistit kvalitu služeb.

„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” vysvětluje Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Služba pochopitelně není vhodná úplně pro každého, podle naší kalkulace by měla firma, která by chtěla komfortu služeb na míru využívat, generovat roční obrat minimálně alespoň 6 milionů korun ročně.

A jaké služby si zde lze vyzkoušet? Vedle konvergovaných platforem, jako je například řešení Microsoft Office 365 s Windows telephony a Blackberry (jediná část segmentu vhodná pro firmy bez ohledu na minimální velikost), se jedná o datové služby typu OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet), zařízení s vlastní SIM (kamery, dohled nad vozovým parkem) a „vlastní 3G zónu“ (femtocell). Ze samotných služeb pak nástroje pro samostatnou správu účtu online, videokonferenční hovory s technickým centrem či například možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů na vámi využívaných číslech.

Trocha statistiky na závěr: S operátorem dnes telefonuje 205 000 firem, z toho 2 500 firem využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet.

Vodafone vzrostl oproti minulému roku podíl na poskytování mobilních služeb státní správě ze 4 % na 6,9 %.


Komentáře

Pavel Šimerda #1
Pavel Šimerda 09. březen 2012 23:08

„Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují.“

Proč by taky Vodafone mělo zajímat, co potřebují jeho zákazníci :).

d.c. #2
d.c. 11. březen 2012 21:27

To je dost ze zivota. Take je treba podotknout, ze Vodafone patrne neumi vyradit zakaznika z evidence, takze mnozstvi zakazniku bude jenom stoupat...

ET #3
ET 12. březen 2012 11:48

Tak to sedi! zase si predelavaj tu jejich samoobsluhu a uz to zase nefunguje - peknej bordel ! Na strance v samooblsuze se zobrazuje jine cislo uctu nez u vypisu (volani) v pdf - zas tam bude clovek muset volat a budou si ho tam prehazovat jak horkou bramboru, ach jo... zvazim zmenu operatora

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Nintendo hlásí prudký růst tržeb, pomohla nová konzole Switch

ČTK , 29. duben 2017 16:00

Čtvrtletní tržby japonského výrobce videoher Nintendo se díky silné poptávce po nové herní konzoli S...

Více 0 komentářů

Turecko na internetu zablokovalo přístupu k Wikipedii

ČTK , 29. duben 2017 13:49

Turecko zablokovalo přístup k Wikipedii - volně přístupné encyklopedii na internetu. Podle zahraničn...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Microsoftu dík cloudovým službám vzrostl o 28 pct

ČTK , 29. duben 2017 10:00

Čistý zisk amerického softwarového gigantu Microsoft ve třetím čtvrtletí finančního roku meziročně s...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čtvrtletní zisk a tržby majitele Googlu výrazně vzrostly

ČTK , 28. duben 2017 15:00

Čistý zisk americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetového gigantu Google, v prvním ...

Více 0 komentářů

Bývalí manažeři Olympusu mají zaplatit miliardy za účetní podvod

ČTK , 28. duben 2017 14:00

Skupina bývalých vedoucích pracovníků japonské společnosti Olympus musí firmě zaplatit odškodné 58,8...

Více 0 komentářů

Soud v Ostravě poslal počítačového hackera na 6,5 roku do vězení

ČTK , 28. duben 2017 10:30

Na 6,5 let poslal dnes Krajský soud v Ostravě do vězení počítačového hackera Lumíra Heriče. Podle ro...

Více 0 komentářů

Digitální transformace a IoT mění české výrobní společnosti

Pavel Houser , 28. duben 2017 09:00

Často více než 10 let staré ERP systémy nebývají s novými technologiemi kompatibilní....

Více 0 komentářů