Vodafone otevřel své druhé call centrum, sídlí v Ústí nad Labem

Pavel Kolář, 24. červenec 2012 19:13 2 komentářů

O českém Vodafone je dnes slyšet spíše v souvislosti s propouštěním a tak je otevření nového provozu lehce příjemným překvapením. Aby odlehčil momentálně přetíženému chrudimskému call centru, otevírá třetí český operátor druhé menší call centrum také v Ústí nad Labem. Kanceláře jsou outsourceovány a ve skutečnosti je kompletně pro operátora provozuje firma Xerox.

Druhé call centrum Vodafone
Druhé call centrum Vodafone
V současné době zaměstnává ústecké call centrum okolo 50 pracovníků a tento počet by se měl zvýšit na 100 zaměstnanců do konce roku. Operátoři call centra v Ústí nad Labem budou představovat více než desetinu všech operátorů Vodafonu.

“Pro zajištění co nejvyšší kvality péče o zákazníky projdou všichni operátoři pracující v Ústí nad Labem stejným tréninkem jako naši vlastní operátoři a každý z nich bude námi certifikovaný,” tvrdí Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.

Důvodem podpory chrudimského call centra druhým v Ústí nad Labem je také posílení regionální rozmanitosti. Podle operátora je stále náročnější najít odpovídající kandidáty v Pardubickém kraji, kde se nachází call centra mnoha dalších společností.

“Operátoři v Ústí budou pracovat výhradně pro Vodafone a zaměří se na poskytování co nejlepší zákaznické podpory. Věříme, že spolupráce bude velmi podobná té, kterou máme s Vodafonem v Holandsku, kde úspěšně funguje partnerství více než čtyři roky,” myslí si Pavel Zeithaml, SBU manager Xeroxu v Ústí nad Labem.

Každý operátor call centra odpoví na více než 100 zákaznických telefonátů denně. Ve svých pauzách mají operátoři k dispozici speciální relaxační zónu.


Komentáře

the.max 24. červenec 2012 23:13

nejak nechapu smysl tech deravejch tabuli s tema barevnejma vopicarnama. WTF??? Ze by nejakej novej typ antistresovy soupravy?

radek #2
radek 25. červenec 2012 07:59

To bude nejaka sifra :)) podle me to ma byt designovy a take funkcni (od pohledu to vypada jak guma, tak by si za to mohli strkat poznamky atd).


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů