• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Podnikání s ohledem na ekologickou odpovědnost

Promo
11. 9. 2022
| Články
Podnikání s ohledem na ekologickou odpovědnost

Obavy spojené se změnou klimatu, toxicitou a odpady začaly ovlivňovat chování spotřebitelů po celém světě. Podíl těch, kteří očekávají, že značky budou chránit životní prostředí se zvyšuje a to tlačí společnosti, které vyrábějí široké portfolio produktů, k nové koncepci co se týče udržitelnosti a spotřeby. Elena Kročaková, ředitelka Business Development AENO, hovoří o tom, jak a proč se značky stávají eco-friendly.

Ekologičnost jako spotřebitelský stimul
Značkám hrozí, že jejich podíl na trhu se bude snižovat, pokud nedokáží držet krok s vědomými trendy spotřeby. Díky pochopení postojů lidí k problémům životního prostředí budou značky schopny zavádět nové zásady, které uspokojí spotřebitele a udrží planetu v bezpečí.
„Značky, které používají k udržitelnosti celistvý přístup, mohou pomoci uvést vize do souladu s realitou a posílit svou pověst v oblasti trvale udržitelného rozvoje“ říká Elena Kročaková, ředitelka Business Development AENO.
Značky zároveň povzbuzují spotřebitele, aby při výběru produktu věnovali větší pozornost environmentální složce tím, že upozorňují na případy, které podporují ekologická řešení. Spotřebitel musí jasně pochopit, že jeho jednání je skutečně prospěšné. Například při nakupování se může nakupující vzdát používáni igelitových tašek a tím sníží spotřebu plastů.
Značky také ovlivňují image a prodeje maloobchodních partnerů, se kterými spolupracují. Značky řídí svou vlastní pověst a reprezentativnost – ovlivňují vše, od osvětlení na pultech obchodů až po způsob kominikace v popisech produktů. Proto je pro maloobchodníky jednodušší, ale zároveň obtížnější sledovat ekotrendy než pro výrobce. Hlavní věc: rozhodnout se sám za sebe, co dělat s odpadem a neprodaným zbožím a jak se soustředit na spolupráci s odpovědnými dodavateli.

Šetrný přístup k přírodě – jako součást filozofie AENO
AENO je mladá dynamicky se rozvíjející značka chytrých domácích spotřebičů. Značka vynakládá úsilí pro zavádění ekologických inovací do každého aspektu životního cyklu produktu, aby spotřebitelé mohli vést ekologický život.
Inovace během etapy vývoje produktů pomáhají týmu značky AENO snižovat množství odpadu a dosahovat neustálého zlepšování ukazatelů recyklace odpadu. Redukce papírových návodů a jejich digitalizace, používání eko obalů bez použití plastů, umožňuje opětovné použití recyklovaných obalových materiálů. Během výroby produktů AENO snižují energeticky úsporné technologie spotřebu energie.
Značka dělá krok k realizaci udržitelné vize chytré domácnosti, která je v souladu s životním stylem, potřebami a hodnotami spotřebitele. Filozofie AENO se nezaměřuje pouze na vývoji technologií a jejich funkčnosti, ale také zohledňuje různé potřeby, vkus a životní styl lidí a nastavuje nové úrovně rozvoje pro toto odvětví.
Domácí spotřebiče jsou nejen důležitou součástí každé domácnosti, ale také součástí každodenního života a každodenní rutiny. Značka AENO pokračuje ve vývoji svých produktů a inovací, aby mohla poskytnout svým spotřebitelům vylepšený a udržitelný zážitek při používání produktů.

Ekologická koncepce podnikání
Jednou z klíčových předností koncepce trvale udržitelného rozvoje v podnikání je schopnost podívat se na globální roli společnosti a pochopit, že jejich přínos může zasahovat do více odvětvoví a měl by být užitečný pro velké množství lidí po celém světě, společnosti a i přírodní biocenózy. Uvědomění si svého přínosu vede k pochopení odpovědnosti za budoucnost – právě v tom spočívá hlavní role ekologické koncepce byznysu.
Nové skutečnosti a rostoucí poptávka se strany spotřebitelů otevírají další obchodní příležitosti. Touha pečovat o životní prostředí, implementovaná na úrovni nejen reputačních řešení, ale také klíčových podnikových procesů, by měla pomoci posílit podnikání v dlouhodobém horizontu. Nabídka nových produktů, vytvořených v rovnováze s životním prostředím, uspokojí poptávku náročnějších zákazníků, kteří stále více přemýšlejí o tom, kde, jak a z čeho je zboží vyrobeno.
„Dnes je více než kdy jindy důležitá důvěra ke značce – chytrá řešení, jasná sdělení a přísliby potvrzené silnými produkty i komunikace promyšlená do nejmenších detailů. Nyní je obzvláště důležité porozumět potřebám a očekáváním publika, naplnit je a být o krok napřed“, – komentuje Elena Kročakova, ředitelka Business Development společnosti AENO.

Související příspěvky

Zprávičky

SpaceX investuje dvě miliardy USD do Muskovy firmy zaměřené na AI

13. 7. 2025
750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří
Zprávičky

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

12. 7. 2025
Zprávičky

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

12. 7. 2025
Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

11. 7. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

SpaceX investuje dvě miliardy USD do Muskovy firmy zaměřené na AI

ČTK
13. 7. 2025

Společnost SpaceX podnikatele Elona Muska investuje dvě miliardy dolarů (42 miliard Kč) do jeho

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

ČTK
12. 7. 2025

Společnost Google ze skupiny Alphabet zaplatí asi 2,4 miliardy USD (50,64 miliardy Kč) za

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

ČTK
12. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska plánuje vybrat peníze od investorů v novém kole

Kryptoměny a jejich ekonomika

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

ČTK
11. 7. 2025

Cena bitcoinu dnes pokračuje v prudkém růstu. Kolem 8:30 SELČ se vyšplhala na další

Hackeři ukradli data 5,7 milionu zákazníků australských aerolinek Qantas

ČTK
11. 7. 2025

Hackeři v rámci rozsáhlého kybernetického útoku z minulého týdne ukradli data 5,7 milionu zákazníků

Meta lákala zaměstnance OpenAI na bonus ve výši 100 milionů dolarů

Muskova společnost xAI představila novou verzi chatbota Grok 4

ČTK
11. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska představila nový model chatbota Grok 4. Ten má

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok, údaje občanů neunikly

ČTK
10. 7. 2025

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok na jeden ze systémů úřadu, oznámil dnes na tiskové

Český T-Mobile vyčleňuje vysílače do samostatné firmy

Na Slovensku skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí

ČTK
10. 7. 2025

Na Slovensku včera skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí v historii země. Vynesla rekordní

Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

Acer slaví několikanásobné ocenění cenou Red Dot Product Design Awards 2025

Acer for Business EMEA překonává růst trhu

Nejnovější modely Acer Chromebook Plus nyní s 12měsíčním balíčkem Google AI Pro včetně služby NotebookLM zdarma

ANECT mění vedení společnosti a posiluje management

Optimize by Acer: nejnovější evoluce v oblasti podnikových záručních podmínek

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

CPE

Shelf stopper

On-line

Nejpopulárnější články

Žádný obsah není dostupný

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.