• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Agenti AI a lidé budou společně pracovat na úspěchu u zákazníků

itbiz
28. 11. 2024
| Články

I když agenti mohou orchestrovat složité akce jménem uživatele, vyžadují konfiguraci těchto dovedností a potřebují určitou míru lidského vedení.

Umělá inteligence se rychle vyvíjí a přitahuje pozornost generálních ředitelů, technických ředitelů a CIO svou prokázanou schopností zvyšovat produktivitu práce, výkonnost zaměstnanců a zlepšování vztahů se zákazníky.
Vstupujeme do třetí vlny umělé inteligence, kde autonomní agenti AI půjdou nad rámec pouhého generování a analýzy obsahu, jako to dělali chatboti a kopiloti v první a druhé vlně, ale budou schopni uvažovat a autonomně jednat za lidské kolegy. Budou pracovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby se vypořádali s individuálními, časově náročnými úkoly s nízkou hodnotou, nebo budou spolupracovat s ostatními agenty na dokončení větších a složitějších úloh a projektů.
Například v prodeji budou komunikovat s potenciálními zákazníky, odpovídat na otázky, řešit stížnosti a plánovat schůzky na základě CRM a externích dat, což obchodníkům umožní soustředit se na budování hlubších vztahů se zákazníky. Díky dynamické konverzační samoobsluze lze AI nakonfigurovat tak, aby odpovídala na dotazy zákazníků pomocí stávající znalostní báze společností, a aby mohla automaticky řešit přístup k účtu konkrétního zákazníka. Mohou také třídit problémy s registrací a platbami a nasměrovat zákazníky k příslušným řešením.
Jednoduše řečeno, budoucnost umělé inteligence jsou agenti, a tato budoucnost je už tu. Společnosti se musí rychle připravit na implementaci AI, protože tito autonomní agenti se stanou ústředním bodem strategií organizací k zapojení zákazníků a jejich nákupních zkušenosti.
Při vzájemné spolupráci mohou tito přizpůsobitelní agenti autonomně reagovat na úkoly a uvolnit ruce lidským zaměstnancům, aby se ti mohli soustředit na práci, kterou mohou dělat pouze oni.
Na veletrhu Dreamforce společnost Salesforce představila Agentforce – průkopnickou sadu přizpůsobitelných, autonomních agentů a nástrojů, která zákazníkům usnadňuje vytvoření vlastní „agentské síly“ – revoluční krok vpřed v podnikové umělé inteligenci, který zvýší produktivitu, efektivitu a spokojenost zákazníků napříč službami, prodejem, marketingem, obchodem a dalšími odděleními. Agentforce je způsob, jakým lidé s umělou inteligencí společně řídí úspěch zákazníků, a byl navržen tak, aby každá organizace mohla rychle a snadno vytvářet, přizpůsobovat a nasazovat své vlastní agenty pomocí nástrojů s minimálním psaním kódu.

Doplňování dovedností a zajištění odpovědnosti
Skok od generativní k agentské umělé inteligenci změní způsob, jakým lidé pracují.
Navzdory snaze podniků experimentovat s umělou inteligencí a nasazovat ji si mnozí stále dělají starosti s tím, jak to dělat bezpečně, jak udržet data pod kontrolou a ujistit se, že mohou důvěřovat výstupům umělé inteligence.
Panují značné obavy, že umělá inteligence vytlačí zaměstnance nebo se stane příliš mocnou a bude pracovat v neprospěch lidí.
Agenti potřebují mantinely a musí být monitorováni, aby se ujistili, že dělají to, co mají.
Úspěch vyžaduje nejen nalezení modelů umělé inteligence nebo vytváření akcí umělé inteligence, které nejlépe vyhovují potřebám společnosti, ale také infrastrukturu a zabezpečení dat, které to umožní zodpovědně.
Neustálé audity jsou nezbytné k tomu, aby autonomní agenti umělé inteligence nesli odpovědnost, stejně jako zaměstnavatelé mohou stanovit klíčové ukazatele výkonnosti (KPI), aby udrželi lidské pracovníky na cestě k očekávaným cílům.
Agenti Salesforce AI využívají data v reálném čase k přizpůsobení se měnícím se podmínkám a pracují nezávisle v rámci přizpůsobených mantinelů organizace, což znamená, že mohou poskytovat kompletní end-to-end podporu pro dotazy zákazníků, péči o nakupující a analýzu prodejních a marketingových dat.
Je důležité přemýšlet o roli agentů v práci jako o partnerství mezi lidmi a umělou inteligencí. Doplnění dovedností a inteligence přinese lepší obchodní výsledky.
I když agenti mohou orchestrovat složité akce jménem uživatele, vyžadují konfiguraci těchto dovedností a potřebují určitou míru lidského vedení, aby mohli podávat co nejlepší výkony.
Podniky musí přivést své zaměstnance na cestu umělé inteligence. Budou potřebovat školení pro práci s autonomními agenty AI, protože potřebují kontext a onboarding podobně jako zcela noví zaměstnanci.
Stanovení směru, jasných cílů a poskytování zpětné vazby v konečném důsledku pomůže umělé inteligenci lépe trénovat svoje dovednosti.

Budoucností práce je hybridní pracovní síla
Agenti s lidmi budou společně pracovat na úspěchu u zákazníků. Taková je budoucnost umělé inteligence.
Každá společnost má více úkolů, které je třeba udělat, než jsou zdroje, které jsou k dispozici k jejich provedení. V důsledku toho zůstává mnoho úloh nevyřešeno nebo nedokončeno.
Odhaduje se, že 41 % času zaměstnanců je věnováno opakující se práci s nízkým dopadem a 65 % pracovníků v kanceláři věří, že generativní umělá inteligence jim umožní být strategičtější, uvádí zpráva Salesforce Trends in AI.
Je však nezbytné, aby agenti umělé inteligence pochopili a realizovali své rozsáhlé schopnosti správně. Je pro ně stejně důležité, ne-li více, rozpoznat svá omezení a pochopit, kdy je nezbytný lidský zásah.

Budoucností práce je hybridní pracovní síla složená z lidí s agenty, která společnostem umožní konkurovat v neustále se měnícím světě. Díky umělé inteligenci se lidé mohou soustředit na to, co je opravdu důležité: na mezilidské vztahy.

Autor: Jakub Opálka, Territory manager ze společnosti Salesforce

Rubriky: Podnikový softwareTechnologieVývoj a HTML

Související příspěvky

Články

HPE a NVidia představuje nová podniková řešení pro AI

26. 6. 2025
Tiskové zprávy

Hračky z 3D tiskáren se těší vzrůstající oblibě u dětí, dva ze tří výrobců ale neověřují bezpečnost hraček

24. 6. 2025
Flexibilní elektronika naráží na polovodiče typu n
Zprávičky

DeepSeek pomáhá Číně a obchází americký zákaz čipů, tvrdí americký činitel

24. 6. 2025
HP Dimension s Google Beam posouvají virtuální spolupráci na vyšší úroveň
Zprávičky

HP Dimension s Google Beam posouvají virtuální spolupráci na vyšší úroveň

17. 6. 2025

Zprávičky

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Telekomunikační úřad připravuje kroky k naplnění evropského nařízení DSA

ČTK
25. 6. 2025

Český telekomunikační úřad (ČTÚ), který je pověřen rolí národního koordinátora digitálních služeb, připravuje některé

Logistická centra Amazonu v ČR loni zvýšila tržby o 805 mil. Kč na 6,4 mld. Kč

ČTK
25. 6. 2025

Společnost Amazon Logistic Prague, která v Dobrovízi u Prahy a Kojetíně na Přerovsku provozuje

Nástroje generativní AI vědomě nepoužívají tři pětiny Čechů a Slováků

ČTK
25. 6. 2025

Téměř tři pětiny lidí v Česku a na Slovensku vědomě nepoužívají nástroje generativní umělé

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Nizozemská vláda uvedla, že v zemi před summitem NATO zaútočili proruští hackeři

ČTK
24. 6. 2025

Proruští hackeři dnes provedli sérii kybernetických útoků na několik obcí a organizací spojených se

Dell Pro Premium 13 a 14: Ultralehké notebooky pro náročnou práci na cestách

Dell Pro Premium 13 a 14: Ultralehké notebooky pro náročnou práci na cestách

Pavel Houser
24. 6. 2025

Na český trh dorazily nejnovější modely manažerských notebooků od společnosti Dell Technologies, které v sobě

Flexibilní elektronika naráží na polovodiče typu n

DeepSeek pomáhá Číně a obchází americký zákaz čipů, tvrdí americký činitel

ČTK
24. 6. 2025

Čínský technologický start-up DeepSeek, který se zabývá umělou inteligencí (AI), pomáhá Číně při jejích

Úřady se obávají útoku na ruskou flotilu, vypínají mobilní internet

ČTK
23. 6. 2025

Ruské úřady v Přímořském kraji na Dálném východě začaly vypínat mobilní internet. Děje se

EU prověřuje Muskův prodej jeho sítě X vlastnímu start-upu xAI

ČTK
23. 6. 2025

Evropská unie nově prověřuje obchod, při němž americký miliardář Elon Musk prodal svou sociální

Tiskové zprávy

HPE mění podobu hybridního IT s pomocí GreenLake Intelligence

Live streaming sportů trhá rekordy v internetovém provozu a mění pravidla hry pro poskytovatele sítí

Hračky z 3D tiskáren se těší vzrůstající oblibě u dětí, dva ze tří výrobců ale neověřují bezpečnost hraček

Češi státu v kyberbezpečnosti nevěří, přesto je Česko lídrem EU

MPO podpořilo přelomový projekt: Česko podává žádost o výstavbu AI Gigafactory

Česká obchodní inspekce uskutečnila v prvním čtvrtletí 174 kontrol internetových obchodů, porušení předpisů zjistila ve 151 kontrolách

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Videa ITBiz.cz

Glenn Mallon, Dell Technologies

Elektronická recepční

FORXAI Mirror

Kamery pro průmysl a detekci požárů

Kamery pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků

Kalendář

Zář 22
22. září @ 8:00 - 26. září @ 17:00

EMO Hannover 2025

Říj 1
Celý den

Cyber Attacks

Říj 21
Celý den

Bezpečnosť a dostupnosť dát

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Slovník

DCA

VPN (Virtual Private Network)

ICO

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware int Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Digitální vědomí pod lupou: unikátní experiment běží online
  • Systém TransMedics OCS Heart umožnil už přes 50 transplantací. Zajišťuje i mezistátní transporty bijícího srdce
  • Pokračovaly výzkumy v egyptském Tell el-Retábí

RSS AbcLinuxu RSS

  • SUSE Linux Enterprise 15 SP7
  • Firefox 140.0
  • Fairphone 6

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.