Agentura Ataxo koupila největšího českého hráče na poli SEO/SEM aktivit

Internetová agentura Ataxo, jeden z největších českých hráčů na poli internetového marketingu oznámila koupi společnosti H1.cz zaměřené na PPC reklamu a SEO. Vzhledem k tomu, že v H1.cz si Ataxo kupuje zejména lidské zdroje, obejde se slučování obou firem bez propouštění, integrovat se mají pouze firemní procesy.

ataxo

Ataxo odkoupilo 100 % podílu v H1.cz a s její pomocí hodlají navýšit svůj obrat pro nadcházející rok na čtvrt miliardy Kč. H1.cz je poradenská firma poskytující analytické, poradenské, vzdělávací a kreativní služby pro podnikání na internetu. Firma vnikla v roce 2005 odštěpením z konzultační společnosti Dobrý Web. Společnost založil bývalý projektový vedoucí Dobrého Webu, David Špinar, spolu s Markem Prokopem, Michalem Krutišem a Václavem Štruplem. Mezi klienty společnosti patřily firmy jako Centrum Holdings, Readers Digest Výběr, Obchodní-Dům.cz, Megapixel.cz nebo Heureka.cz. Dnes se agentura zaměřuje téměř výhradně na korporátní klientelu.

Akvizice je pro Ataxo důležitá zejména pro to, aby mohla rychle upevňovat svou vedoucí pozici na on-line marketingovém trhu v ČR a posilovat na dalších evropských trzích. Ataxo představuje dceřinou společnost skupiny Ataxo NV se sídlem v Nizozemsku, dnes má své pobočky ve více než 7 městech ve střední a východní Evropě. Nákupem Ataxo získává také víc než 45 zaměstnanců, čímž se počet lidí pracujících v českých a slovenských pobočkách zvyšuje na 150.

„Spojení týmu H1.cz se skupinou Ataxo je velmi výhodné na mnoha úrovních, máme společný přístup k budování vztahů s klienty, nabízíme prvotřídní zákaznický servis, máme společnou historii největších hráčů na trhu“ prohlásil o akvizici Dr. Peter Wiedemann, prezident a generální ředitel Ataxa. „Naši klienti žádají ty nejpropracovanější a nejnáročnější služby v on-line marketingu v regionu střední a východní Evropy. Díky spojení odborných znalostí a technické vyspělosti vytvoříme společnost, která na trhu search marketingu nebude mít konkurenci, „ dodal.

Rebranding agentury H1 se zatím neplánuje, každá ze značek má fungovat i nadále samostatně a zaměří se na specifickou klientelu. Klienti Ataxa i H1.cz budou nadále spolupracovat se zaměstnanci, kteří patřili do příslušné společnosti před spojením. Noví zákazníci budou komunikovat s tím týmem, který bude díky své specializaci nejlépe vyhovovat jejich potřebám, nebo který je pro ně geograficky nejblíž.

„Již dlouhou dobu Ataxo uznáváme jako rovnocenného konkurenta, oceňujeme jejich práci a znalosti. My jsme se od roku 2005 zaměřovali na poskytování velmi kvalitních služeb pro naše zákazníky, vytvářeli jsme inovativní kampaně a to s ohledem na uvážlivé hospodaření s rozpočty. V H1.cz jsme zavedli velmi vysoké standardy, které se projevují na kvalitě naší práce a obchodních výsledcích našich klientů. Ataxo je jedna z mála agentur na trhu, která má srovnatelné standardy kvality, “ nechal se pro změnu slyšet David Špinar, ředitel H1.cz.

Exit mobile version