Acision vstupuje na český trh a hledá nové zaměstnance

Na český trh vstoupila společnost Acision, která má kapitálovou hodnotou půl miliardy dolarů. V okamžiku svého založení má Acision přes 300 klientů, kteří obsluhují více než miliardu zákazníků. Firma se zabývá poskytováním mobilních datových služeb.

Společnost Acision vznikla nedávnou akvizicí divize LogicaCMG Telecoms Products v hodnotě 265 miliónů liber konsorciem soukromých investorů včetně Atlantic Bridge Ventures a Access Industries.

Zaměstnává zhruba 1 700 lidí ve 22 zemích na šesti kontinentech. Zaměřuje se převážně na velké zákazníky, jako jsou například mobilní a pevní operátoři. Na Slovensku spolupracuje například s místním telekomunikačním operátorem Slovak Telecom.

V České republice pracuje celkem 432 zaměstnanců. Z toho 192 lidí je zaměstnáno v pobočce v Praze a zbývající část v Brně. Dříve se jednalo o divizi firmy LogicaCMG. Acision plánuje rozšířit tým o další české zaměstnance, kteří budou mít na starost oblast obchodu a podporu produktů.

Operátorům a velkým zákazníkům nabízí Acision mimo jiné řešení zaměřená na vyhodnocování chování zákazníků, Premium SMS, mobilní reklamu a placený obsah. Ve Spojených státech amerických se podíleli například na technologickém zajištění hlasování v soutěži American Idol, což je obdoba české soutěže SuperStar.

Zdroj: tisková konference

Exit mobile version