AdSense v Česku posiluje pozici

Česká zpravodajská jednička na internetu, portál iDNES.cz, oznámila uzavření dohody se společností Google o využívání vyhledávací technologie a reklamního Pay per click produktu AdSense pro hledávání na stránkách serveru Klikni.cz.

Uživatelé Klikni.cz mohou nyní vyhledávat pomocí inovativní technologie Google a mají k dispozici inzeráty, které jsou relevantní k hledaným tématům. Produkt AdSense pro vyhledávání umožní na serveru Klikni.cz umisťovat textové inzeráty systému Google AdWords. Google bude Klikni.cz platit za kliknutí na tyto inzeráty, což umožní skupině iDNES.cz rozšířit příjmový potenciál svých online aktivit.

„Nemohli jsme najít lepšího a unikátnějšího partnera, než je Google. Vyhledávání není naším posledním společným projektem,“ pochvaloval si ředitel iDNES.cz Jaroslav Kábele.

Taťána le Moigne, která vede zastoupení Google v České Republice, řekla: „Těší nás, že jsme úspěšně uzavřeli dohodu s iDNES.cz a že budeme moci na jejich stránkách nabídnout prvotřídní vyhledávací a reklamní služby. Pro uživatele je to dobrá zpráva, protože budou mít přístup k přesným výsledkům vyhledávání a relevantní reklamě. iDNES.cz zase může využít příjmy z tohoto vyhledávání.“

Vedle toho Klikni.cz vyhledává v archívu článků iDNES.cz, v katalogu zboží, katalogu odkazů, návštěvníci tam také najdou slovníky. V listopadu 2006 Klikni.cz podle Netmonitoru navštívilo více než 500 000 unikátních uživatelů a shlédlo přes 4 miliony stránek.

Exit mobile version