ANECT vstupuje do dvou nových segmentů

Tuzemská společnost ANECT, která poskytuje řešení a služby z oblasti informačních a komunikačních technologií, změnila po 15 letech své logo. Změna vychází z doporučení reklamních odborníků a souvisí s novou strategií společnosti. V rámci nové strategie se firma zaměří na vstup do oblasti médií a služeb. IT společnost připravuje též vstup na trh integrace podnikových procesů na aplikační vrstvě.


ANECT mění logo i strategii

Novinky a změny u ANECTu

Společnost ANECT změnila po 15 letech své logo, oznámila rovněž strategické změny. „Čtyři pětiny původního loga tvořila plocha, která nebyla z reklamního pohledu moc využitelná. Pouze některé lidi mátla. Nové logo proto sází na jednoduchost. Myslím, že po patnácti letech na trhu si určitou modernizaci i zasloužilo. To samé platí o naší společnosti, která v současné době prochází řadou strategických změn,“ řekl Jaroslav Hloušek, generální ředitel společnosti ANECT.

Změna loga souvisí se změnou strategie společnosti. V rámci strategických změn nastoupil do společnosti ANECT na začátku roku 2009 nový generální ředitel Jaroslav Hloušek, který na pozici nahradil Miroslava Řiháka. Ten společnost ANECT spoluzaložil a nadále v ní zastává funkci předsedy představenstva.

Úkolem Jaroslava Hlouška je realizace nové rozvojové strategie společnosti, v rámci které se chce ANECT zaměřit na vstup do dvou nových segmentů, služeb a médií, a rovněž na vstup na trh integrace podnikových procesů na aplikační vrstvě. Současně chce posílit své postavení ve stávajících segmentech, jako jsou výroba, veřejná správa, finance a telekomunikace, a rovněž na trhu řešení na úrovni podnikové komunikační a systémové infrastruktury.

Exit mobile version