Nový věrnostní program Aukro.cz

Klávesnice

Ve čtvrtek 6. listopadu spustil internetový portál Aukro.cz, známá obchodní platforma na českém internetu, věrnostní program pro své uživatele. Body mohou na tomto aukčním portálu sbírat všichni – nejen prodávající a kupující, ale také členové affiliate programu. Klíčem k odměnám je aktivní využívání služeb portálu Aukro.

Zapojit se do věrnostního programu Aukra je možné jako účastník, ale také jako partner. Stát se účastníkem mohou všichni nakupující, kteří získávají body do věrnostního programu za své nákupy, a také členové affiliate programu. Ti mohou získat body ve Věrnostním programu převodem peněz, které si vydělali tím, že přivedli na Aukro ze svých webových stránek nové uživatele. Prodejci mohou sbírat body do věrnostního programu jako účastníci za to, že utrácejí za služby Aukra. Zároveň jim Aukro ve věrnostním programu nabízí „partnerství“. Prodejci mohou totiž sami udělovat extra věrnostní body přímo svým kupujícím. Pro prodávajícího to znamená navýšení provize o 1 % navíc k její standardní výši.

Pro účast ve věrnostním programu je samozřejmě nutná registrace. Žádná razítka, žádné samolepky, přičítání bodů je automatické. Po prvním týdnu existence Věrnostního programu se do něj přihlásilo téměř 41 000 uživatelů a více než 8 400 prodejců se do programu zapojilo jako jeho partneři. „Zájem našich uživatelů nás velice těší a počet přihlášených považujeme za úspěch. Věrnostní program jsme vytvářeli s jednoznačnou prioritou, aby byl především spravedlivý. Nesnažíme se uplácet, ale naopak odměňovat naše opravdu věrné uživatele,“ vysvětluje Pavlína Zábojníková, projektová manažerka společnosti Aukro.

Exit mobile version