PR agentura údajně vytvořila falešné blogy pro ČSOB

Public relations agentura Bison & Rose podle zjištění deníku E15 a internetového serveru Online žurnalistika, údajně zneužila blogy na zpravodajském serveru iDNES pro propagaci nové bankovní služby ČSOB.

Podle Adama Javůrka, autora serveru Online žurnalistika, vznikly na serveru iDNES čtyři blogy pod různými jmény autorů. Obsah byl shodně věnován platební bráně PaySec, který testuje ČSOB.

„Autorka opravdu fungovala v agentuře jako stážistka. Agentura od ní získala ujištění, že šlo o její čistě soukromou aktivitu, která nesouvisela s obsahem naší spolupráce. Naše počítače navíc využívala pouze náhodně. Od těchto jejich aktivit se agentura distancuje. Na základě vašeho zjištění jsme s ní dnes ukončili spolupráci a zároveň jí doporučili, aby tyto blogy ukončila, případně sloučila pod jedinou pravou identitu,“ uvedl Roman Šmíd, Managing Director public relations agentury Bison & Rose, pro server Online žurnalistika.

Jak vytvořit firemní blog
Pouze pět procent společností s více než sto zaměstnanci má svůj blog. Podle jiného odhadu je na Internetu celkem 112 milionů blogů a každý den jich vznikne dalších 175 tisíc.
České firmy pomalu objevují výhody blogů

Platební systém PaySec by měl být uveden na přelomu dubna a května letošního roku. Spuštěním služby chce ČSOB konkurovat systému placení s názvem PayPal.

Zdroj:
PR agentura zneužívá blogy českých deníků
ČSOB zneužila blogy

Přečtěte si také:
PaySec: systém, kterým chce ČSOB soupeřit s platebním systémem PayPal

Exit mobile version