Budou pohonem Nokie laciné mobilní telefony?

Finský velkovýrobce mobilních telefonů Nokia investuje nemalé částky do reklam, aby „naučil“ zákazníky kupovat častěji nový mobilní telefon a aby prezentoval svoji značku.

V současnosti se stává pro Nokii důležitý prodej levných telefonů. Podle informací investiční banky Dresdner Kleinwort a britského portálu Theregister.co.uk pro mobil.idnes.cz tvořily vloni levné telefony 42% prodaných výrobků. To může ohrozit luxusní modely.

„Jestliže management firmy neučiní zásadní kroky k povzbuzení poptávky po luxusních a dražších modelech (především chytrých telefonech) například prostřednictvím úzce zaměřených reklamních kampaní, očekáváme, že dvě stě milionů prodaných kusů ročně bude v blízké době společná hodnota pro obě kategorie mobilních telefonů,“ varuje Dresdner Kleinwort z investiční banky na serveru mobil.idnes.cz.

Zdroj: Budoucnost Nokie míří k laciným mobilům. Budete je kupovat?

Exit mobile version