Casablanca INT: nová webová prezentace

Ač se to zdá zcela nedávno, kdy společnost Casablanca INT kompletně změnila svou korporátní identitu, vsadila při změně na nekonečné možnosti komiksového stylu a v tomto duchu představila i své webové stránky, uběhly ve skutečnosti od té doby již 3 roky. Dnes, více než kdy jindy, platí, že čas běží velice rychle a 3 roky jsou pro životnost webu hraniční, obzvláště pak u IT společnosti. A proto se Casablanca INT pustila opět do změny, a dnešním dnem uvádí do provozu zbrusu nové webové stránky.

Přední český poskytovatel internetových, datových a hlasových služeb oslaví v letošním roce 15. let své existence a úspěšného působení na českém telekomunikačním trhu, a tak se tyto webové stránky stávají v předstihu jakýmsi prvním dárkem, který si Casablanca nadělila.

„Za tuto dobu jsme se postupně probojovali mezi nejúspěšnější společnosti v oboru, a nebylo to vždy tak jednoduché, jak to vypadá zvnějšku. Své postavení si chceme i nadále udržet, a proto jej rok co rok podporujeme dalšími investicemi do nových technologií, ale i do podpory naší image. A protože možnosti komiksového stylu, který jsme před třemi lety zvolili pro vlastní propagaci, jsou skutečně bezbřehé, i tato nová webová prezentace je zcela v jeho duchu a rozvíjí tento styl dále do hloubky“, uvádí Petr Šimpach, obchodní a marketingový ředitel společnosti Casablanca INT.

Ústředním tématem hlavní stránky jsou jakási lákadla, která neslouží jen ke grafickému zatraktivnění homepage, ale mají pomoci uživateli, zejména tomu prvně příchozímu, ke snadnější orientaci v tom, co právě nyní a právě jemu může Casablanca nabídnout.

Novinkou je zde také rychlý přehled služeb podle typu zákazníka; a tak se například zájemce z řad domácností nemusí složitě prokousávat přehledem všech služeb společnosti, ale vybírá si z nabídky, která je určena právě jeho potřebám.

Samozřejmostí je přímé a jasně viditelné propojení na zákaznický portál, hlasový portál a službu webmail pro ty zákazníky, kteří již těchto služeb Casablancy využívají.

„Celý web je koncipován tak, aby se co nejvíce orientoval na zákazníka. Největší důraz je kladen na služby, ve kterých se objevuje nové, logičtější dělení a nabídka nových služeb z oblasti serverových řešení (managované, virtuální a dedikované servery). Samostatná sekce je věnována našemu vlastnímu DataCentru, které pro své zákazníky neustále modernizujeme a rozšiřujeme“, doplňuje Petr Šimpach.

Casablanca INT věří, že tento krok opět o něco více přispěje k jejímu vnímání na veřejnosti a pomůže ke zlepšení její komunikace se zákazníky.

Exit mobile version