Casablanca INT: obrat 65 milionů korun a změna firemní identity

Společnost Casablanca INT oznámila, že dosáhla za prvních 8 měsíců letošního roku obratu 65 milionů korun. Na konci roku očekává obrat 97 milionů.

Český poskytovatel internetových, datových a hlasových služeb zaznamenal meziroční nárůst tržeb o 39 procent. Obrat podle vyjádření firmy roste od roku 2003 v průměru o 12 procent. „Hlavní podíl na výsledcích mají zejména služby v oblasti serverhostingu,“ uvádí Martin Kanda, ředitel firmy Casablanca
INT.

Casablanca INT představí za dva týdny upravenou nabídku hlasových služeb, především internetové telefonie. Společnost totiž tvrdí, že alternativních telekomunikačních služeb využívá méně než 30 procent zákazníků na trhu.

Společnost zastoupí mafián


Mafián by měl pomoci odlišit firmu od údajně
konzervativní konkurence

Firma letošní rok změní svoji identitu. „Nová korporátní identita má za cíl svým neformálním a svěžím stylem oslovit zejména potenciální zákazníky z řad firem i domácností. Od změny rovněž očekáváme jasné vymezení vůči konkurenci,“ dodává Kanda.

Nový obraz firmy vychází právě z filmu Casablanca. Pro odlišení od údajně konzervativní konkurence používá komiksových prvků. Všechna sdělení společnosti bude komunikovat představitel již zmíněného snímku Humphrey Bogart, který bude ve svém baloňáku na všech materiálech a novém webu firmy.

Za vytvořením nové korporátní image stojí reklamní agentura AG Geronimo. Přeměna image se týká všech prostředků firemní komunikace – vizitek, polepů aut, venkovní reklamy, letáků a ostatních tiskových materiálů.

Komiks odliší od konkurence

Komiksovou podobu nové firemní komunikace vytvořil akademický malíř Luděk Bárta. Postava Bogarta by měla podle tvůrců jako identifikační prvek také u lidí, kteří film neznají. Komiks navíc skýtá i jiné výhody. Žánr komiksu umožní předávat klíčová sdělení v „bublinách“.

Novináři dostali kurýrem postupně hrníček, modré tričko a dnes také tiskovou zprávu včetně pozvánky na tiskovou konferenci s osobním oslovením. Na všech reklamních předmětech je zobrazen kreslený mafián. Stejný obrázek přitom můžete vidět také na sídle firmy. Za touto public relations komunikací stojí Ewing Public Relations.

Mezi konkurenty v oblasti server hostingu a dedikovaného hostingu patří například AbcHost.cz, FORPSI nebo Superhosting.cz.

Exit mobile version