Slevomatová epidemie po největším českém portálu (Seznam.cz) zachvátila také společnost Centrum Holdings, to nyní spustilo vlastní slevový server Amplion.cz.
Prorazit na agresivním trhu slevového byznysu hodlá česká portálová trojka údajně převážně větší solidností, než nabízí zbytek trhu.
„Našim cílem je kvalitní zákaznický servis a zajímavé nabídky, tedy to co zákazníci od slevového serveru přirozeně očekávají. Samozřejmostí pro nás také je vrácení peněz, pokud zákazník od nákupu do dvou týdnů odstoupí,“ prohlašuje Lukáš Uhl, manažer obchodního rozvoje Centrum Holdings.
Službu Centrum vnímá zejména jako bonus pro firmy ze svého katalogu, jde totiž o další distribuční kanál pro malé a střední podniky, kterým umožní rozšíření internetových produktů a služeb od portálu.
„Z naší zkušenosti víme, že tento segment firem očekává od internetové společnosti dvě věci: širokou nabídku prověřených produktů, které vyřeší všechny jeho potřeby v oblasti internetové reklamy, a jednoduchou dostupnost, tedy obchodní zástupce, kteří produkty vysvětlí a postarají se o zpracování a nasazení kampaně. Proto je logické, že naší celostátní obchodní síti ke stávajícím produktům (katalog Najisto.cz, regionální bannery) nabídneme další položku služeb v našem internetovém „supermarketu“. Co se týče našich ambicí v oblasti slevových serverů, tak na konci roku chceme být mezi pěti největšími provozovateli na trhu,“ vysvětluje Pavel Vopařil, ředitel Commerce divize Centrum Holdings.
Značka Amplión.cz (Amplion.cz) bude používat slogan „hlásíme slevy každý den“ a bude využívat i spojení s tradičním portálem Centrum.cz. Zajímavá je také kampaň, která bude službu propagovat, reklamními tvářemi Amplión.cz (Amplion.cz) i jednotlivých nabídek budou totiž zaměstnanci Centrum Holdings.