ČEZ nabídl nový eTarif, který lze obsluhovat on-line

Energetický gigant ČEZ představil nový tarif elektřiny pro domácnosti, který je založen na internetové obsluze účtu.

Takzvaný eTarif má zákazníkům přinést nižší platby za elektřinu. Ve srovnání se standardní produktovou řadou ČEZ by klient měl ročně ušetřit 432 korun.

Fungování eTarifu je podobné jako u elektronického bankovnictví. Zákazníci využívají virtuální obchodní kancelář, elektronickou fakturaci a zálohy platí bezhotovostně. Samotné využívání eTarifu stojí 12 korun měsíčně.

„To, co je naprosto běžné u bank, tedy levnější vedení účtu při používání elektronických prostředků při vzájemné komunikaci, nově nabízí v oblasti dodávek energií i Skupina ČEZ. Pokud se zákazník rozhodne využívat elektronickou komunikaci a přejde na nový eTarif, ušetří ročně oproti standardní produktové řadě 432 korun včetně DPH. Oproti dalším hráčům na trhu, včetně alternativních dodavatelů, je úspora ještě větší a může činit až 1075 korun ročně na paušálních poplatcích,“ uvádí Alan Svoboda, ředitel divize obchod Skupiny ČEZ.

V nejčastějším případě, kdy domácnost používá elektřinu pro svícení, provoz běžných domácích spotřebičů a případně i pro vaření, je eTarif zdaleka nejlacinější nabídkou na trhu.

Trend zjednodušení komunikace mezi zákazníkem a firmou je patrný v řadě oblastí. Zatímco bylo před lety běžné chodit zadávat příkazy do banky, nyní už je samozřejmostí správa bankovního účtu formou elektronického bankovnictví.

„Rozhodli jsme se naše zákazníky motivovat k samoobslužnosti a nabídnout jim za to nejlevnější produktovou řadu na trhu. Zároveň chceme zůstat v energetice na čele s nejlepším servisem, za což jsme získali i mezinárodní ocenění. Právě využívání nových trendů a moderních technologií i směrem k zákazníkům nám pomůže nadále udržet vysokou kvalitu našich služeb,“ dodává k tomu Zuzana Řezníčková, výkonná ředitelka ČEZ Prodej pro segment Retail.

Exit mobile version