AENO se chystá dobýt trh chytrých domácích spotřebičů v Česku

V květnu 2022 oznámila značka chytrých domácích spotřebičů AENO zahájení prodeje na českém trhu. Značka plánuje implementaci strategie mezinárodní expanze a rozšíření své prodejní geografie na území celé Evropy.
Očekává se, že tržby segmentu domácích spotřebičů v České republice v roce 2022, podle portálu Statista, dosáhne 624,4 milionů eur a roční tempo růstu tržeb (CAGR 2022-2025) bude 9,74%, díky čemuž do roku 2025 předpokládaný objem trhu bude činit 825,1 mil.
AENO je mladá dynamicky se rozvíjející značka chytrých domácích spotřebičů. Portfolio produktů zahrnuje techniku pro úklid a přípravu potravin: čističky vzduchu, parní mopy, tyčové a robotické vysavače, mixéry, trouby, rychlovarné konvice, elektrické grily. Jedním ze základních principů značky je výroba energeticky úsporných výrobků, které jsou bezpečné pro životní prostředí.
Na konci roku 2022 značka plánuje pokryt 2-3% českého trhu v různých kategoriích spotřební elektroniky díky široké přítomnosti na online i offline trzích. Prvním oficiálním distributorem AENO se stal ASBIS CZ. V současné době značka pracuje na posílení nepřímých prodejních kanálů – spolupráce s regionálními maloobchodníky a e-shopy. Značka je již přítomna ve velkých online obchodech, jako jsou Alza, Datart, Mall, Okay atd.
Společnost AENO vyvinula komplexní marketingovou a distribuční strategii tím, že vyčlenila speciální prodejní a marketingový tým na podporu nových produktů. Kromě přímého marketingu bude na prodejnách probíhat také unikátní merchandising. Značka se také bude zabývat detailní analýzou spotřebitelských zkušeností, aby díky spotřebitelům vytvářela produkty, které pomohou produktovým řadám AENO zůstat relevantní v podmínkách neustále se měnících ekosystémů.

„Naším posláním je osvobodit člověka od rutiny a proměnit domov na území klidu, bezpečnosti a zdraví. Rozvoj digitálních technologií, zvýšená poptávka po ovládání produktů na dálku, hlasových asistentech, jsou dnes nezbytnými prvky domácnosti, které představují přechod na chytrou techniku. Smartizace ve všech kategoriích je to, co moderní uživatel potřebuje. Pracovat na špici, dělat budoucnost dostupnou dnes je to, čím je třeba se řídit, abychom se pohnuli kupředu a udávali trendy, – říká Elena Kročak, Business Development Director AENO, – Zvýšení očekávání spotřebitelů, změny v životním stylu a změny v poptávce přispějí k dalšímu růstu značky a rozvoj produktové řady AENO“.
Do konce roku 2022 plánuje značka rozšířit portfolio produktů a doplnit je o chytrá zařízení, jako jsou zubní kartáčky, osobní váhy, zvlhčovače vzduchu. AENO také uvede sezónní sérii chytrých topných zařízení třidy Premium. Jako první bude představeno prémiové chytré ECO topení, v němž budou použity kombinované technologie infračerveného záření a konvektoru.

Modely AENO s minimalistickým designem jsou vytvořeny ve stejném stylu a dokonale se doplňují. Estetika techniky je neoddělitelná od jejich funkcí: všechny tyto spotřebiče pracují společně v jediném ekosystému, který otevírá přístup k individuálním nastavením. Aplikace AENO umožňuje ovládat domácí spotřebiče pomocí smartphonu, ručně nebo pomocí hlasových asistentů a začleňovat spotřebiče do různých scénářů automatizace.
Výrobky značky jsou navrhnuty a vyrobeny v moderní továrně v Číně, kde je většina procesů zcela automatizovaná a prakticky nevyžaduje lidský zásah.

Exit mobile version