• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Canyon: sledování trendů a otevřené vztahy s partnery je klíčem k úspěchu

itbiz
16. 6. 2022
| Články
Canyon: sledování trendů a otevřené vztahy s partnery je klíčem k úspěchu

Globální scénář vývoje trhu spotřební elektroniky a souvisejících produktů se rychle mění. Očekává se, že v příštích letech bude nabírat na síle. Budování úspěšné značky vyžaduje monitoring prodejních kanálů a rozvoj vztahů s partnery, které pomohou rychle proniknout na nové trhy, rozšířit působení a získat značné příjmy.

Stav trhu – spotřební elektronika a příslušenství
Předpokládá se, že tržby v segmentu spotřební elektroniky v Česku dosáhnou v roce 2022 1 429,31 milionu EUR. Roční nárůst tržeb bude 5,46 % (CAGR 2022-2025), což bude znamenat, že do roku 2025 bude objem trhu 1 676,68 milionů EUR.
Očekává se také, že do roku 2025 dosáhne 3,7 milionu uživatelů a průměrný příjem od jednoho klienta (ARPU) bude 418,69 EUR.
„Touha klientů po zlepšování svých zařízení dostupným příslušenstvím je nadcházejícím trendem, který bude mít pozitivní dopad na trh a v konečném důsledku povede ke vzniku pokročilejších a multifunkčnějších spotřebitelských elektronických doplňků,“ říká Business Development Director Canyon, Dmitrij Romaněnko.
Příslušenství k produktům podle různých statistik aktuálně tvoří asi 5-7 % tržeb maloobchodníků z prodeje různých zařízení (smartphony, tablety, příslušenství). V tomto případě, podle míry marže, je příslušenství na prvním místě – přibližně 40 %, a v jednotlivých kategoriích dosahuje 75 %. Méně výnosným zbožím jsou smartphony a tablety, kde míra marže na trhu v průměru činí 5-15%.

Spolupráce s obchodními partnery
K tomu, aby práce s obchodními partnery byla vzájemně prospěšná, je potřeba nastavit srozumitelné a předvídatelné podmínky spolupráce, které vytváří výrobce. Nestačí jen lákat partnery atraktivními bonusy, slevami nebo nákupními cenami. Je nutné, aby v jakémkoli ekonomickém prostředí a za každého kurzu měn zůstávaly pravidla hry stejná.

Canyon je přední značkou příslušenství na trhu spotřební elektroniky v Česku. Nabízí komplexní portfolio produktů, včetně brand managementu, marketingové a reklamní podpory, logistiky a řešení pro obchody i konečné spotřebitele, společnost plánuje zvýšit svůj podíl na trhu v příštích letech.
Značka Canyon se snaží poskytnout partnerům nejen samotné produkty, ale komplexní řešení pro správnou prezentaci produktů. K tomu byl vytvořen tým, jehož cílem je sledovat, analyzovat trendy a vybírat portfolio klíčových produktů potřebných pro tvorbu dlouhodobé strategie značky.

„Společnost Canyon, jako silný hráč na trhu mezi B-značkami, je zajímavá kombinací svých produktů. Prezentujeme ji jako jednotný ekosystém pro partnera. Například osobní počítač a jeho příslušenství: klávesnice, myš, reproduktory, podložka pod myš a různé periferie. To vše jsou prvky ekosystému, co patří k počítači. To je nová realita podnikání, proto jsme uvedli na trhy v Evropě celou škálu produktů: od mobilních a PC-příslušenství až po herní a wearables zařízení, aby značka Canyon byla vnímána právě jako ekosystém dodavatele. Partneři značky Canyon se vždy mohou spolehnout na doporučení a rady ohledně sortimentu a rozvoje podnikání,“ říká Business Development Director Canyon, Dmitrij Romanenko.

Vytváření nových produktů dle aktuálních trendů a dění na trhu
Trh spotřební elektroniky zejména příslušenství je silně roztříštěný a je na něm spousta hráčů. Jejich hlavní pozornost je zaměřena na uspokojování potřeb svých klientu a udržení jejich loajality tím, že vyvíjí aktuální produkty s vysoce kvalitními funkcemi.
Základem dynamického růstu podnikání společnosti Canyon je být v souladu s globálními trendy ve svém oboru. Rozhodujícím faktorem je včasný vývoj aktuálních produktů, což umožňuje dosáhnout aktualizace produktového portfolia pro klienta ve správný okamžik. Aby značka Canyon udržela svou pozici na trhu, drží krok s trendy. Tým Canyon pořádá pravidelné průzkumy mezi klienty a používá nástroj Social Listening pro zařazení potřebných inovací a vylepšení produktů.
„Uvědomili jsme si, že klienti přechází do online prostředí, proto jsme tam také přesměrovali většinu našich sil. Cílem bylo se ujistit, že neposkytujeme klientům pouze informace o našich nabídkách, ale také získáváme zpětnou vazbu. Za posledních několik měsíců jsme si uvědomili, že s námi chtějí klienti komunikovat, aktivně se podílet na vývoji produktů a nechávat nám zpětnou vazbu, to je důvod, proč jsme zvýšili počet kanálů pro obousměrnou komunikaci s klienty,“ říká Marketing Director Canyon, Elena-Tokar.

 

Související příspěvky

České firmy AI rychle adoptují, ale zůstávají u základních funkcí
Články

České firmy AI rychle adoptují, ale zůstávají u základních funkcí

25. 10. 2025
AWS Cloud Day Prague 2025 keynote
Články

AWS Cloud Day Prague 2025: Amazon vsadil na umělou inteligenci a evropskou datovou suverenitu

24. 10. 2025
SpaceX vynesla další sérii 60 družic sítě Starlink
Zprávičky

Thales, Airbus a Leonardo spojí vesmírné aktivity, budou konkurovat Starlinku

24. 10. 2025
Zprávičky

Umělá inteligence ve 45 % odpovědí zkresluje zpravodajský obsah

24. 10. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

SpaceX vynesla další sérii 60 družic sítě Starlink

Thales, Airbus a Leonardo spojí vesmírné aktivity, budou konkurovat Starlinku

ČTK
24. 10. 2025

Italská skupina Leonardo, francouzská firma Thales a evropský výrobce Airbus se dohodly na spojení

Umělá inteligence ve 45 % odpovědí zkresluje zpravodajský obsah

ČTK
24. 10. 2025

Umělá inteligence (AI) v odpovědích na dotazy uživatelů ve 45 procentech případů zkresluje zpravodajský

Malware se maskuje za aplikaci ČNB, útočníci pak pomocí NFC technologie vybírají peníze z bankomatů

Pavel Houser
24. 10. 2025

Útočník je ve stejném čase fyzicky u bankomatu nebo platebního terminálu. Specialisté společnosti ESET

Volkswagen nevyloučil omezení výroby kvůli nedostatku čipů

ČTK
23. 10. 2025

Automobilový koncern Volkswagen nevyloučil, že bude muset kvůli problémům s dodávkami čipů od nizozemské

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Kyberútok na automobilku JLR stál podle odhadů britskou ekonomiku 1,9 mld. liber

ČTK
23. 10. 2025

Srpnový kybernetický útok na britskou automobilku Jaguar Land Rover (JLR), kterou vlastní indická společnost

Možnost identifikovat zákazníky na dálku už i v Česku!

Jurečka: Za problémy eDokladů stály nedostatečné testování i kapacity

ČTK
23. 10. 2025

Vicepremiér Marian Jurečka (KDU-ČSL) včera seznámil vládu s vyhodnocením problémů aplikace eDoklady při letošních

Umělá inteligence v IT infrastruktuře

Amazon: Podíl firem s umělou inteligencí letos v ČR stoupl na 29 %

ČTK
22. 10. 2025

Praha 22. října (ČTK) - Podíl tuzemských firem, které využívají umělou inteligenci (AI), se

Přední investor do infrastruktury odmítá investovat do datových center pro AI

ČTK
22. 10. 2025

Americká společnost I Squared Capital, která je předním investorem do infrastrukturních projektů, zatím nebude

Tiskové zprávy

Bezpečné postupy pro vyřazení softwaru a možnosti odkupu

NetApp a Red Hat urychlují modernizaci IT pomocí Red Hat OpenShift Virtualization

Méně dat, více automatizace. EG.D po modernizaci podnikového systému míří k využití AI

Canon ocenil výherce osmého ročníku soutěže Kopírka hledá kancelář

Workshop FEIM 2025 představí nové směry v elektronice pro průmysl 4.0 a medicínu 4.0

Zyxel Networks pomáhá organizacím s implementací směrnice NIS2 a zvyšuje jejich kybernetickou odolnost

Zpráva dne

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Redakce
15. 10. 2025

Halloween je tady a s ním i strašidelné ceny za software! Tak neváhejte a...

Kalendář

Lis 11
Celý den

Umělá inteligence v IT infrastruktuře

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Christian Klein, generální ředitel SAP

Digitální suverenita nestojí na ideálech, ale na konkrétních výsledcích

Christian Klein
23. 10. 2025

Diskuse o digitální suverenitě nabývá na celém světě na intenzitě. V dnešní době geopolitické nejistoty a...

Slovník

Top of Mind

Newton

Rada pro reklamu

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia.  Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace veře Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.