• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Canyon: sledování trendů a otevřené vztahy s partnery je klíčem k úspěchu

itbiz
16. 6. 2022
| Články
Canyon: sledování trendů a otevřené vztahy s partnery je klíčem k úspěchu

Globální scénář vývoje trhu spotřební elektroniky a souvisejících produktů se rychle mění. Očekává se, že v příštích letech bude nabírat na síle. Budování úspěšné značky vyžaduje monitoring prodejních kanálů a rozvoj vztahů s partnery, které pomohou rychle proniknout na nové trhy, rozšířit působení a získat značné příjmy.

Stav trhu – spotřební elektronika a příslušenství
Předpokládá se, že tržby v segmentu spotřební elektroniky v Česku dosáhnou v roce 2022 1 429,31 milionu EUR. Roční nárůst tržeb bude 5,46 % (CAGR 2022-2025), což bude znamenat, že do roku 2025 bude objem trhu 1 676,68 milionů EUR.
Očekává se také, že do roku 2025 dosáhne 3,7 milionu uživatelů a průměrný příjem od jednoho klienta (ARPU) bude 418,69 EUR.
„Touha klientů po zlepšování svých zařízení dostupným příslušenstvím je nadcházejícím trendem, který bude mít pozitivní dopad na trh a v konečném důsledku povede ke vzniku pokročilejších a multifunkčnějších spotřebitelských elektronických doplňků,“ říká Business Development Director Canyon, Dmitrij Romaněnko.
Příslušenství k produktům podle různých statistik aktuálně tvoří asi 5-7 % tržeb maloobchodníků z prodeje různých zařízení (smartphony, tablety, příslušenství). V tomto případě, podle míry marže, je příslušenství na prvním místě – přibližně 40 %, a v jednotlivých kategoriích dosahuje 75 %. Méně výnosným zbožím jsou smartphony a tablety, kde míra marže na trhu v průměru činí 5-15%.

Spolupráce s obchodními partnery
K tomu, aby práce s obchodními partnery byla vzájemně prospěšná, je potřeba nastavit srozumitelné a předvídatelné podmínky spolupráce, které vytváří výrobce. Nestačí jen lákat partnery atraktivními bonusy, slevami nebo nákupními cenami. Je nutné, aby v jakémkoli ekonomickém prostředí a za každého kurzu měn zůstávaly pravidla hry stejná.

Canyon je přední značkou příslušenství na trhu spotřební elektroniky v Česku. Nabízí komplexní portfolio produktů, včetně brand managementu, marketingové a reklamní podpory, logistiky a řešení pro obchody i konečné spotřebitele, společnost plánuje zvýšit svůj podíl na trhu v příštích letech.
Značka Canyon se snaží poskytnout partnerům nejen samotné produkty, ale komplexní řešení pro správnou prezentaci produktů. K tomu byl vytvořen tým, jehož cílem je sledovat, analyzovat trendy a vybírat portfolio klíčových produktů potřebných pro tvorbu dlouhodobé strategie značky.

„Společnost Canyon, jako silný hráč na trhu mezi B-značkami, je zajímavá kombinací svých produktů. Prezentujeme ji jako jednotný ekosystém pro partnera. Například osobní počítač a jeho příslušenství: klávesnice, myš, reproduktory, podložka pod myš a různé periferie. To vše jsou prvky ekosystému, co patří k počítači. To je nová realita podnikání, proto jsme uvedli na trhy v Evropě celou škálu produktů: od mobilních a PC-příslušenství až po herní a wearables zařízení, aby značka Canyon byla vnímána právě jako ekosystém dodavatele. Partneři značky Canyon se vždy mohou spolehnout na doporučení a rady ohledně sortimentu a rozvoje podnikání,“ říká Business Development Director Canyon, Dmitrij Romanenko.

Vytváření nových produktů dle aktuálních trendů a dění na trhu
Trh spotřební elektroniky zejména příslušenství je silně roztříštěný a je na něm spousta hráčů. Jejich hlavní pozornost je zaměřena na uspokojování potřeb svých klientu a udržení jejich loajality tím, že vyvíjí aktuální produkty s vysoce kvalitními funkcemi.
Základem dynamického růstu podnikání společnosti Canyon je být v souladu s globálními trendy ve svém oboru. Rozhodujícím faktorem je včasný vývoj aktuálních produktů, což umožňuje dosáhnout aktualizace produktového portfolia pro klienta ve správný okamžik. Aby značka Canyon udržela svou pozici na trhu, drží krok s trendy. Tým Canyon pořádá pravidelné průzkumy mezi klienty a používá nástroj Social Listening pro zařazení potřebných inovací a vylepšení produktů.
„Uvědomili jsme si, že klienti přechází do online prostředí, proto jsme tam také přesměrovali většinu našich sil. Cílem bylo se ujistit, že neposkytujeme klientům pouze informace o našich nabídkách, ale také získáváme zpětnou vazbu. Za posledních několik měsíců jsme si uvědomili, že s námi chtějí klienti komunikovat, aktivně se podílet na vývoji produktů a nechávat nám zpětnou vazbu, to je důvod, proč jsme zvýšili počet kanálů pro obousměrnou komunikaci s klienty,“ říká Marketing Director Canyon, Elena-Tokar.

 

Související příspěvky

GFI Software představuje MyPersonas, digitální AI klon klíčových firemních pracovníků
Články

GFI Software představuje MyPersonas, digitální AI klon klíčových firemních pracovníků

24. 11. 2025
Zprávičky

Pojišťovny se snaží stáhnout z krytí rizik spojených s AI

24. 11. 2025
Zprávičky

AI podle ruského bankéře může poskytnout vliv srovnatelný s jadernými zbraněmi

24. 11. 2025
Tiskové zprávy

Optici pomáhají vytvořit stavební kámen evropského kvantového internetu

24. 11. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Pojišťovny se snaží stáhnout z krytí rizik spojených s AI

ČTK
24. 11. 2025

Některé pojišťovny se začínají stahovat z pojišťování rizik spojených s umělou inteligencí (AI). Rostou

AI podle ruského bankéře může poskytnout vliv srovnatelný s jadernými zbraněmi

ČTK
24. 11. 2025

Země, které si dokážou vybudovat vedoucí pozici v oblasti umělé inteligence (AI), získají díky

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Apple se čím dál intenzivněji připravuje na odchod svého šéfa

ČTK
24. 11. 2025

Americký technologický gigant Apple se čím dál intenzivněji připravuje na odchod svého výkonného ředitele

Xiaomi zvýšila zisk i tržby, čeká další růst cen smartphonů

ČTK
22. 11. 2025

Čínská technologická společnost Xiaomi, která je třetím největším výrobcem chytrých telefonů na světě, vykázala

EK schválila státní pomoc 450 milionů eur na rozšíření výroby firmy onsemi v ČR

ČTK
21. 11. 2025

Evropská komise schválila český plán na poskytnutí státní pomoci v objemu 450 milionů eur

Google otevřel na Tchaj-wanu největší infrastrukturní centrum pro AI mimo USA

ČTK
21. 11. 2025

Americká internetová společnost Google z technologické skupiny Alphabet dnes v tchajwanské metropoli Tchaj-peji otevřela

Výrobci počítačů Lenovo klesl čtvrtletní zisk o pět procent, tržby byly rekordní

ČTK
21. 11. 2025

Čínské společnosti Lenovo, která je největším výrobcem počítačů na světě, ve druhém finančním čtvrtletí

Meta vyhrála soudní spor o převzetí služeb Instagram a WhatsApp

ČTK
20. 11. 2025

Společnost Meta Platforms vyhrála ostře sledovaný spor o akvizici sítě pro sdílení fotografií Instagram

Tiskové zprávy

Optici pomáhají vytvořit stavební kámen evropského kvantového internetu

MPO: Největší investice v historii Česka

Hlavní sezóna kyberzločinců začala: na co si dát v souvislosti s Black Friday a předvánočními online nákupy pozor?

HP Work Relationship Index 2025 ukazuje historické minimum naplnění v práci

Evropská komise zveřejnila zjednodušení digitální legislativy

Red Hat rozšiřuje podporu AI akcelerátorů pro rychlejší nasazování umělé inteligence

Zpráva dne

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Redakce
15. 10. 2025

Halloween je tady a s ním i strašidelné ceny za software! Tak neváhejte a...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Neocloudy – nové slovo, prudký růst?

Pavel Houser
24. 11. 2025

Opět se vše točí kolem GPU a AI. Poskytovatelé cloudových služeb nového typu („neoclouds“) mají v...

Slovník

Alfanumerická část klávesnice

AdMonitoring

.A

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia.  Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace veře Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.