Co nesmí chybět v žádném kontaktním centru nové generace?

Mají vaši klienti stále větší požadavky? Pociťujete na vlastní kůži drsné škrtání finančních prostředků? Brzdí vás nedostatečné provázání informačních systémů? Říkáte: Jednoznačně ano! Když k tomu ještě připočtete stále větší fluktuaci zaměstnanců, dostává se mnoho kontaktních center do prekérní, až neřešitelné situace. Jediná možnost jak na trhu uspět, je začít používat skutečně nejmodernější technologie. TOVEK pro vás připravil unikátní řešení, které nabízí bezesporu konkurenční výhodu. Datový kompas určený speciálně pro kontaktní centra.

Datový kompas vás posune dál

TOVEK má s problematikou nacházení informací a souvislostí skrytých
v nestrukturovaném obsahu dvacet let praktických zkušeností. Jejich Datový kompas nabízí kontaktním centrům zcela nový přístup k informacím. Datový kompas umí progresivně vyhodnocovat informace, neustále se učí a stále vylepšuje. Nezaměřuje se pouze na komunikaci po telefonu či emailu, ale zpracovává a vyhodnocuje informace z trhu
v širších souvislostech. Podněty zvenčí analyzuje, třídí, srovnává a poskytuje svým uživatelům ucelený přehled o situaci a díky svým vlastnostem umí nacházet nové prodejní argumenty. Jednoduše řečeno, zajistí vám jednoduchou orientaci v bezbřehém moři dat.

Monitoring provozu – Kontrola kvality – Inteligentní HelpDesk

Při klasickém náslechu je možné zkontrolovat přibližně 3 % hovorů. Automatický monitoring TOVEK s detekcí klíčových slov vám umožňuje provádět kontrolu kvality všech hovorů s 90% přesností. Díky převodu hlasu na text máte veškeré příchozí i odchozí informace stále po ruce, a to nejen podle klíčových slov, ale především podle souvislostí. Ihned poznáte, kde byla použita nevhodná slova nebo nedodržen skript. Technologie detekce témat automaticky třídí a hodnotí příchozí i odchozí komunikaci.

Nejlepším důkazem je samozřejmě konkrétní příklad

Jak se rychle poučit z chyb? Jak se orientovat v získaných informacích? To je noční můra každého manažera kontaktního centra. Tak například: Podle nového občanského zákoníku je při komunikaci v souvislosti s vaším produktem zakázáno používat slova „splátkový kalendář“ nebo „spoření“. Datový kompas najde při kampani 150 hovorů z 3 000, kdy operátoři udělali chybu a řekli, co neměli. Vy ihned víte, že špatnou formulaci opakovaně používají pouze 4 operátoři z 50, a dalším 10 to jen několikrát uniklo. Taková informace se hodí, ne?


Datový kompas vám pomůže identifikovat operátory, kteří při rozhovoru použili jednorázově či opakované chybné formulace.

Co získáte, když používáte Datový kompas?

Monitoring odchozích a příchozích hovorů vám ihned oznámí změnu provozu. Datový kompas analyzuje reakce cílových skupin na předpokládanou nabídku, rychle a objektivně. Umožní vám zpřesnit cílové skupiny, vylepšit prodejní argumenty či rozšířit nabídku. Přispěje tak k vyšší úspěšnosti kampaně a sníží náklady na její realizaci.

Komu je určen Datový kompas?

Technologie TOVEK pro kontaktní centra nové generace je určena především centrům
o kapacitě 20 a více míst. Řešení je navrženo tak, aby ho bylo možné snadno integrovat
do stávající infrastruktury kontaktního centra.

Jak získat unikátní systémový Datový KOMPAS?

Vše si vyzkoušejte přímo v praxi. Přímo na vašich datech si můžete ověřit, jak efektivně
a spolehlivě Datový kompas funguje. Když se rozhodnete pro Datový kompas od společnosti TOVEK, požádejte o pilotní projekt nad vašimi hovory. Záleží jen a jen na vás.
Kontaktujte společnost TOVEK již dnes a přijďte se poradit o návrhu možného řešení.

Kontakt: www.tovek.cz

Exit mobile version