Facebook představil nové funkce pro malé a střední firmy

Americká společnost Facebook minulý týden představila nové funkce, které mají na její sociální síť nalákat více malých a středních firem. Co nového americký gigant nabízí?

Facebook firmám do jejich reklam na největší sociální síti světa nově umožní integrovat tlačítko „odeslat zprávu“, pomocí nějž budou uživatelé moci zástupce dané společnosti jednoduše kontaktovat. Kromě toho firmy budou moci posílat právy těm uživatelům, kteří vloží na jejich stránku na Facebooku komentář (až doposud mohli zástupci firem zaslat soukromou zprávu uživateli pouze tehdy, pokud jim tento před tím sám napsal).

A to není všechno, na stránkách těch firem, které uživatelům budou odpovídat v alespoň 90 % případů do pěti minut, bude Facebook nově zobrazovat speciální odznáček. Tím budou firmy podněcovány k tomu, aby uživatelům odpovídaly co možná nejrychleji, což by mělo naopak motivovat uživatele, aby zástupce společností tímto způsobem kontaktovali. Jak dodal Facebook, správci firemních stránek na jeho sociální síti budou moci pro určité typy dotazů přednastavovat automaticky generované odpovědi, které budou uživatelům zasílány.

Jak uvedl Facebook v březnu tohoto roku na své konferenci, služba Messenger je pro něj samostatnou platformou, nikoli jen aplikací pro zasílání zpráv mezi přáteli. V uplynulých měsících americký gigant proto do Messengeru například přidal funkci, pomocí které mohou uživatelé kontrolovat stav své objednávky v e-shopu nebo chatovat přímo s prodejcem. V USA Messenger uživatelům umožňuje také posílat si mezi sebou malé obnosy peněz. Kromě toho Messenger již nějakou dobu umožňuje provádět hlasové hovory – jak uvedl v březnu šéf Facebooku Mark Zuckerberg, Messenger v současné době zpracovává přes 10 % globálního mobilního VoIP trafiku. Messenger nyní používá přes 600 milionů lidí.

Exit mobile version