Helios iNuvio pomáhá firmám s automatizací a centralizací

Helios iNuvio oproti svému předchůdci Helios Orange přináší vylepšení, které vycházejí primárně ze zkušeností a potřeb zákazníků. Už je jich přes dvě stě.

Mezi nejvyhledávanější nové funkcionality systému Helios iNuvio patří plně integrovaný manažerský pohled na data v podobě Business Intelligence, prediktivní analýzy důsledků, notifikační centrum nebo možnost centralizovaných kontrol a administrace systému. Nejoceňovanější je pak intuitivní uživatelské prostředí.

 

Zákazník, který už migroval

Na nejnovější systém z dílny Asseco Solutions migrovala například skupina KODAP. Ta poskytuje komplexní služby pro podnikatele a daňové poplatníky. Stovkám klientů ve čtrnácti kancelářích po celé České republice nabízí daňové poradenství, audity, vedení účetnictví, včetně mezd, i advokátní služby. Skupina používala Helios Orange pro vlastní účetnictví i řízení některých interních procesů.

 

Potřeby, funkčnosti a výsledky

S nárůstem digitální agendy a přechodem do online, nejen v souvislosti s koronavirem, bylo potřeba posunout automatizaci interních procesů na vyšší úroveň a zavést centrální řízení metodiky, nastavení osnov, číselníků i automatických kontací ve vztahu ke klientům. Veškeré změny teď mohou v KODAP provádět centrálně a flexibilně reagovat na legislativní změny i požadavky zákazníků. Systém je také otevřený pro nejrůznější druhy automatizace a společnostem KODAP umožnil úplnou digitalizací oběhu dokumentů jak u klientů, tak interně.

Firma také oceňuje mzdový modul, který je propracovaný a robustní, vhodný i pro velké klienty. Vysoce hodnotí i modul evidence majetku a jeho odpisů, který je oproti konkurenčním řešením, se kterým mají v KODAPu zkušenosti, velmi propracovaný.

Přechod na Helios iNuvio po dvou desítkách let využívání Helios Orange vyžadoval velké množství příprav a práce. Migrace dat se týkala 1 200 různorodých účetních databází ve čtrnácti kancelářích KODAP. Vše se obešlo bez větších problémů.

Exit mobile version